Irritante broers/zussen

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door made_in_holland, 20 nov 2003.

  1. Badkiller

    Badkiller Hardcore xbwer!

    Berichten:
    1.110
    Leuk Bevonden:
    19
    goede truc voor als ze je irriteren: gewoon 100% negeren! het gaat hun alleen maar om aandacht... als jij geirriteerd raakt en je laat dat zien... dan zullen ze nog verder gaan ook.. want dat is precies wat ze wilden!!
    als je ze negeerd, vinden ze het op een gegeven moment saai en zullen dan zeker stoppen.. want dan is er geen lol meer aan!
     
  2. nielsracing

    nielsracing My vinyl

    Berichten:
    391
    Leuk Bevonden:
    1
    Oooo, ben jij dat steeds:mad:

    :9 ;)
     
  3. Netrab

    Netrab Active Member

    Berichten:
    388
    Leuk Bevonden:
    0
    Ze kunnen dan wel irritant zijn, maar je kan toch echt niet zonder ze. Heb helaas mijn zusje al 3 jaar moeten missen en heb dan achteraf soms toch spijt van sommige dingen die ik tegen der heb gezegd als ze weer eens volgens mijn inzicht zat te irriteren.

    Wees aardig tegen ze en probeer ze te betrekken in de dingen die je doet die ze ook leuk vinden. Je zult merken dat ze dan door krijgen wanneer ze je dan met rust moeten laten. Jongere broertjes en zusjes kijken namelijk altijd op tegen de grote broer en of zus (hoe raar ze zich soms dan ook kunnen gedragen).
     
  4. Emile

    Emile oude garde

    Berichten:
    1.137
    Leuk Bevonden:
    0
    *zit alleen op kamer te gamen, geen last van broertjes of zusjes!!
    ik zing zelf wel mee met de halo theme...: laa la laaa la laaaa laaaa laaaaa laaaaaaaaa laaaaa laaaaa laaaaa laaaaa laaaaaaa laaaaaaa laaaaaa!!!
     
  5. VoYTeC

    VoYTeC Xbox Af -_-

    Berichten:
    429
    Leuk Bevonden:
    1
    af en toe vind ik het wel vervelend dat ik net een nieuwe kamer heb wara de xbox staat en dat mn broertje er dan gaat xboxen en er allemaal troep achterlaat zo stond ik laatst in een lolliestokje met een lekkere halve kleverige lollie eraan :p
     
  6. Badkiller

    Badkiller Hardcore xbwer!

    Berichten:
    1.110
    Leuk Bevonden:
    19
    hoezo 3 jaar niet meer gezien?
    vertel...
     
  7. balleknieper

    balleknieper .

    Berichten:
    546
    Leuk Bevonden:
    4
    Mijn broer is het huis uit maar is in het weekend meestal thuis. Als ik dan op de Xbox ben aan het spelen komt hij gewoon kijken of doet mee. Geen problemen mee. En met mijn zus ook geen problemen, die gaat gewoon naar haar kamer als ik op de Xbox ga spelen. Tenzij ik de demo van Finding Nemo speel bwhaha _O_
    Op gebied van Xbox dus geen problemen, wel als ik bijv MTV heb op staan dan gaat mijn zus altijd mee neurieen.. en als iets iritant is is het dat wel!!
     
  8. Netrab

    Netrab Active Member

    Berichten:
    388
    Leuk Bevonden:
    0
    Ga ik liever niet op in, lang verhaal. Komt er in ieder geval op neer dat ze er niet meer is.
     
    Laatst bewerkt: 22 nov 2003
  9. Brabus Freak

    Brabus Freak Range Rover TD6

    Berichten:
    173
    Leuk Bevonden:
    2
    Mijn zusje is het huis uit... dus ik heb er geen last van...
     
  10. krot

    krot Hip

    Berichten:
    121
    Leuk Bevonden:
    0
    mijn zusje mag niet eens in m'n buurt zijn als ik game, ze verpest de hele experience met haar constante gelul er tussendoor, wat ook irritant was: ik keek naar het eindfilmpje van metroid, ging ze er keihard door heen lullen en lompe kut vragen stellen.
    conclusie: broertjes/zusjes kunnen als je pech hebt rampzalig zijn
     
  11. fallox

    fallox gewoon te 1337 :P

    Berichten:
    26
    Leuk Bevonden:
    0
    en dan boos worden dat je niet normaal reageert :{
     
  12. Defanatic

    Defanatic blauw beest

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    26
    Effe een tegenovergesteld voorbeeld, de ochtend van mn zus' trouwdag hebben we ons prima vermaakt en daarmee de tijd gedood met rallisport challenge dus zo kan het ook!
    Dus zo zit je te gamen zo sta je voor het altaar t kan snel gaan in het leven.
     
  13. Revolution

    Revolution What?

    Berichten:
    68
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo te zien mag ik blij zijn dat ik enigs kind ben. :)
     
  14. balleknieper

    balleknieper .

    Berichten:
    546
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik denk juist van niet.. Je kunt dan wel vaak ruzie hebben maar er zijn ook goede momenten met elkaar en je geeft toch wel om je broer of zus. Je bent altijd maar alleen en moet zo maar proberen je te vermaken. Het lijkt me heel saai en ben blij dat ik een broer en een zus heb! Als je bijv ruzie met je moeder hebt zijn hun degene waar je mee kunt praten en hoef je het niet weg te stoppen.. Sommigen zullen nu wel zeggen: "Ja als je enigs kind bent wordt je lekker verwend" maar je hebt dan wel een 'saai' leven..
     
    Laatst bewerkt: 1 dec 2003
  15. bastiaan

    bastiaan .

    Berichten:
    43
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ook een broertje die is ook vaak irritant maar soms dan gaan we same game en dan is het wel leuk. (Maar meestal is ie irritant)
     
  16. SuperHeiki

    SuperHeiki Active Member

    Berichten:
    14
    Leuk Bevonden:
    0
    De xbox staat bij mijn vriend thuis...en die broertjes en zusjes gaan er nooit mee omdat de deur op slot zit :p slim he
     
  17. HellHound

    HellHound Active Member

    Berichten:
    1.452
    Leuk Bevonden:
    16
    Je bent bij je vriend thuis en de deur kan op slot. En dan ga je met je Xbox spelen? Nee, niet echt slim ;).

    Gelukkig was mijn zus zoveel ouder dan mij dat ze in die tijd mij lekker alleen liet met mijn games en zich alleen bezig hield met haar eigen puberprobleempjes.
     
  18. Outlander

    Outlander Join the Mages

    Berichten:
    441
    Leuk Bevonden:
    0
    Gelukkig zijn ze het huis uit. We zijn allemaal gelukkig getrouwd ( met kids). Ik heb er geen last meer van. Ik weet ook niet of ze wel gamen. Zal het eens een keer vragen.

    Misschien kunnen we het elkaar lastig maken met Live-gaming.
     
    Laatst bewerkt: 2 dec 2003
  19. Danger

    Danger XBW Groentje

    Berichten:
    2.146
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb 2 zusjes. En die kunnen behoorlijk irritant zijn.... Meezingen zoals al gezegt is. Zit ik achter de computer Mammaaaaaaaaaa "Rick zit al zo vaak achter de computer nu wil ik ook is een keer, Rick laat je zusje even". Ga ik xboxen op mijn eigen kamer. Komt ze weer:confused:.... Rick ik moet even wat uitprinten....:{
     
  20. Defanatic

    Defanatic blauw beest

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    26
    Heb ik ook ja (zie ook eerdere post van mij) is zeer rlxd. Een zus woont vlakbij en daar ga ik regelmatig heen bovendien als je een hele lieve tweeling als neefjes hebt dan willen er bepaalde mensen mee met oppassen en das fijn.
     

Deel Deze Pagina