Halo loopt niet meer lekker

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door gerjan, 17 nov 2003.

1. gerjan

gerjan Guest

Ik speelde Halo(Xbox) maar weer een keer, en ging multiplayer doen, maar nu gaat alles met schokjes, niet af en toe, maar de hele tijd. lijkt wel lag zoals bij pc games, erg irri.

Ligt dit aan de dvd (vuil/krassen) of aan de dvd lens ofzo?

Bij andere spellen heb ik het niet.

//Edit het is ook bij singleplayer,

ps nog wat vreemds, ik speelde net ff The Maw en bij het begin heb je zo twee uitgangen naar buiten, ik spring naar buiten, en ben niet eens dood8) ik loop nu dus bij het laatste level, buiten het schip rond:confused:, kzal proberen een foto te maken

Laatst bewerkt door een moderator: 17 nov 2003
  2. Tom Clancy

Tom Clancy Karpatenlonghond

Leuk Bevonden:
    1
    Haha lol. Master Chief heeft zo'n hoge AI dat hij je xbox gekraakt heeft en een virus van the Covenant aan het verspreiden is:9

3. gerjan

gerjan Guest

:) ik loop er nog steeds rond, proberen op het "schip" te komen:

Let niet op de kwaliteit, foto's maken vd. tv werkt niet echt

4. Tom Clancy

Tom Clancy Karpatenlonghond

Leuk Bevonden:
    1
    Hahahaha echt te evil gewoon, lijkt erop dat je een bug hebt. Stuur het op naar het Bungie Team misschien dat ze medelijden krijgen en je een nieuwe Halo opsturen.

5. gerjan

gerjan Guest

ik ben al bijna op het schip:p nouja op hoger land:D 8)

hmmm nu was ik dood, het is heel makkelijk om daar beneden te komen, gewoon vallen en blijven springen, je valt dan niet dood, pas op voor de sentinels 8)

6. Genassix

Genassix Endless Challenge

Leuk Bevonden:
    3
    Huh is dat de laatste level van halo? Wierd daar kan ik helemaal niet komen. :confused: Hoe doe je dat precies? Vallen en springen? Of is dat een bug bij jou?

7. bionicman

bionicman Shagohod

Leuk Bevonden:
    0
    hier ben ik ook zo vaak geweest, is geen bug, een exploit :p

om daar te komen moet je precies ergens daaronder terechtkomen.

maar ontopic:

stotteren? heb je je xbox misschien op pal60 staan? dan krijg je namelijk stotteringen

8. <:.oRoBBeRTo.:>

<:.oRoBBeRTo.:> .

Leuk Bevonden:
    1
    Je kan daar gewoon lopen hoor, als je meteen achteruit het raampje uitloopt. Maar daar is verder niks te doen...

9. Elite

Elite Elite TAR

Leuk Bevonden:
    14
    en laden? mijn dvd (echt asociale krassen, maar nu komt het effect) is af en toe onl;eesbaar ofzo..dan hoor ik de dvd stoppen en weer opgang komen en zie ik de laadstreep terug bewegen, dan weer heen, weer tikkie terug weer heen etc.
    In SP/MP deed alles het weer :confused:

maar over die krassen, ik heb nix raars gedaan met mijn dvd (altijd in doosje..weliswaar veel gebruikt maar dat moet kunnen) en toch bekrast. Kan zeker geen nieuwe bietsen :mad:

10. gerjan

gerjan Guest

hm pal 60 kan het wel eens zijn, al heb ik hem daar op staan ff testen, zal het waarschijnlijk zijn, alvast bedankt bionicman

11. gerjan

gerjan Guest

ik kan ook uit multiplayer levels klimmen is wel lachen:D moet je wel met 2+ mensen zijn.

//edit het was idd pal-60, hoe dom kan ik zijn 8)

Dus oplossing als Halo hapert: pal60 uitzetten
    (Voor forum zoekers)

12. bionicman

bionicman Shagohod

Leuk Bevonden:
    0
    You're welcome :)

13. Tha Thomas

Tha Thomas ...............

Leuk Bevonden:
    0
    uit Mp maps komen is niet zo moeilijk, gewoon ff proberen. Ik ben ook weleens uit wizard, BG en side winder gekomen

14. madison

madison madison

Leuk Bevonden:
    0
    het kan ook wezen dat er veel op de harde schijf staat ,bij mij liep pgr zo vast. moet je gewoon ff wat wissen.

15. TheWalrus

TheWalrus Guest

Heel simpel!!! ZET HEM VAN 60HZ mode af!! Halo is geoptimaliseerd voor 50hz en loopt kloten op Pal60.

16. TheWalrus

TheWalrus Guest

Heel simpel!!! ZET HEM VAN 60HZ mode af!! Halo is geoptimaliseerd voor 50hz en loopt kloten op Pal60.

17. gerjan

gerjan Guest

ja daar was ik al achter;)

18. Toskai-Mir

Toskai-Mir The tsudachi saver

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem op 50 hz staan, en heb probleempje bij laden

Hij begint met laden, halfweg gaat ei terug, en dan weer verder, en veel slomer als eerst

Niet egt een super probleem maar wel super irri

Zal welkomen omdat ik heel veel savegames op me xbox hd heb staan:)

19. Onslaught

Onslaught HardCore Gamer

Leuk Bevonden:
    0

20. TheWalrus

TheWalrus Guest

Onslaught, kijk eens voor de grap naar de twee versies. De pal 60 versie loopt gewoon minder lekker dan de Pal50 versie omdat ze hem aangepast hebben aan het palsysteem. Dit leidt ertoe dat er geens prake is van framdrops maar van een constante hapering.

Dit hebben de luitjes van Bunjie zelfs aangegeven. Als je halo in 60hz mode wil spelen zonder constante hapering moet je een NTSC Xbox kopen.

Het gaat niet om vertragingen, als je halo op 50hz speelt loopt hij grotendeels soepel, op 60hz totaal niet.

De pal versie van halo is aangepast op het pal systeem, oftewel hij draait gemiddeld op 25 plaatjes per seconde ipv 30 frames per seconde. Als je hem dan op pal 60hz dan hapert het als een gieter.

Deel Deze Pagina