Ik heb hulp nodig bij online krijgen van mijn Xbox ik heb al een netwerk en een router Vigor2200e. Ik probeer via gamespy online te spelen maar op een of andere manier vind mijn Xbox geen speel Kan iemand mij helpen thanx.
Ik heb precies het zelfde probleem...Iemand een oplossing?? Iemand een site waar ik plaatjes kan uploaden endoria is down en thisforumisdown.com doet het ook niet...
bij mij is alles goed alleen HALO kan ook de game niet vinden 1 keer vond hij de game, en toen ik die opende gaf hij een fout aan!
Dit is de huidige stand van zaken... Zou het dan vervolgens gewoon zo kunnen?? Kom aub. niet met: 'Lees de andere threads!' want daarin heb ik nix nuttigs kunnnen vinden over online met een router...
Ik heb het ook ongeveeer zo.. ik heb: kabelmodem -> draytek router -> switch -> pc + xbox De pc ziet de xbox en detecteerd ook internet... ik kan met xboxconnect spelletjes selecteren enzo maar op mn TV komt niks.. een spel hosten werkt ook niet.. In mn router UDP poort 8602 geforward naar mn pc ... wil ook niet werken wie o wie heeft een idee..
XP? ik draai windows 2000... (ga me niet vertellen dat t niet werkt op w2k..) Kga morgen nog maar is proberen.
Ik ben niemand dus niemand kan je helpen. Draai thuis met Vigor2200e. PC met W2K. XBox. Werkt uit de kunst. Astgoedis zorgt je Vigor voor de VPN dialup naar je ADSL modem (je hebt je ADSL modem toch niet gehackt, he?). Xbox met gewone netwerkkabel (UTP, dus wel, he?) aan je Vigor knopen. Als het lampje op je Vigor gaat branden weet je dat je netwerkkabel goed is. Als de Vigor zelf gaat branden kun je beter de stekker eruit trekken en er een emmer water overheen pleuren anders fikt je hele huis af. Op de PC moet je behalve Gamespy ook nog een TSR laden (de Gamespy tunnel; is een apart programma). Rebooten (jaja, ook met W2K) en Gamespy starten. Druk op de button X box en dan krijg je een zooitje aangevraagde en lopende games te zien. Zoek naar de games met de beste (kortste) Ping tijd en let op dat je tegenspelers in Europa zitten (ivm PAL/NTSC incompatibiliteit). Kies een spel en klik op "Ready". Als je zelf een game wilt hosten dan moet je een poort in je Vigor naar je IP nummer van je PC mappen. Daartoe moet je eerst het IP adres van je PC statisch maken. Helaas heb ik dat even niet in me waterhoofd witten, dus dat kan ik je pas vanavond vertellen als ik thuis ben. ============================== In Halo of in de XBox of in Gamespy zit een bug waardoor de XBox vaak over 'dirty disc' gaat zitten te zeiken als je een spel join-t. Wat je moet doen is eerst een eigen spel starten (als host, dus). Dan dat spel afbreken. Daarna kun je veilig een spel van een ander joinen. Ben je vanavond online met je gamespy? Roep me dan even op. Ik zit op Yahoo Messenger met user ID 'aquariumvisje'.
ok dat is duidelijk... ik heb kabelinternet ipv adsl maar dat moet weinig uitmaken. Dat programmatje waar je het over had (die tunnel?) dat is nieuw voor mij dus dat moet ik dan maar is gaan proberen. Ik had dus inderdaad port 8602 gemapt naar mn w2k pc. Ik begrijp dat dat eigenlijk nog niet eens nodig is, sinds ik nu ff alleen games wil joinen. Wat ik me afvraag, zie jij op je tv een game verschijnen? ik heb helaas geen yahoo messenger maar ik ben wel hier op t forum te vinden. thanks voor de info
Ja, maar alleen als ie op het verkeerde net staat. Tegenwoordig staat ie vaak op "External 2" en daar hangt de Xbox aan. Je ziet de games niet op de TV verschijnen... Euh.... Ik lul uit me nek... Je ziet eerst een zooitje games in Gamespy verschijnen en zodra je in een groepje zit en het hele groepje gaat naar status 'ready' dan kan de game-host de tunnel starten. Pas daarna zie je de game op je TV verschijnen. PUPPIE POWER!!!!