3e halo boek

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Apsutee, 8 nov 2003.

1. DJ Mezzz

DJ Mezzz Lt Mezzz

Leuk Bevonden:
    0
    welke delen zijn er al allemaal?

kan er namelijk maar 2 vinden:

*Flood
    *the Fall of Reach

zijn er nog meerdere delen?

2. InfernoGamer

InfernoGamer ...

Leuk Bevonden:
    1
    nee, die 2 zijn nu al uit.
    In de 'toekomst' komt er dus het 3de halo boek ganaamd: 'First Strike'.

(als je de topic titel had gelezen zag je dat First Strike het 3de halo boek zou worden):+

3. DJ Mezzz

DJ Mezzz Lt Mezzz

Leuk Bevonden:
    0
    oh ja .... doh !!!

4. Tha Thomas

Tha Thomas ...............

Leuk Bevonden:
    0
    Zijn de boeken echt super cool??? Ik ben zelf ook halo fan maar ik heb de boeken zelf nog nooit gezien. Hoe dik zijn de boeken eigenlijk (ik lees niet zo snel)? Lijkt me wel cool om de boeken eens te lezen, maar je mag ze vast niet voor Engels op school lezen :p

5. Elite

Elite Elite TAR

Leuk Bevonden:
    14
    ze ownen en geven een nieuwe dimensie aan het spel. Captain Keyes, Sarge,Cortana en de Master Chief zelf worden characters met een echt verhaal.
    Halo: Fall of Reach: iets meer dan 300 blz (280/320?)
    Halo: The Flood: 380 bladzijden
    Halo: First Strike 352 blz.
    Of je ze mag lezen voor engels hangt af van leraren en school. Mijn lerares vond Fall of Reach geen literatuur, Bennekes leraar wel. Maar het zijn gewoon heel coole boeken. Dus ook voor 'alleen' vrije tijd leuk.

6. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Ze vond het eigenlijk ook geen literatuur, maar omdat het er volgens haar om ging dat je engels leest mocht het wel.

[Alternatieve boekenlijsttip] Overigens valt engelse literatuur best mee. Mensen die nog een boek zoeken voor hun lijst als Halo niet mag, lees dan 'The boys from Brazil' maar eens. Dat is ook een spannend boek. [/Alternatieve boekenlijsttip]

7. Apsutee

Apsutee Apsutee

Leuk Bevonden:
    0
    the fall of reach had toch 340 blz en the flood 341, tenminste, dat was bij mij zo

first strike had idd 352 blz. ongeveer (heb ik ergens gelezen)

8. Elite

Elite Elite TAR

Leuk Bevonden:
    14
    was een schatting van mij he....heb ze uitgeleend...
    FS is zeker 352 bladzijden.

9. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    allemaal leuk en wel zijn ze wel in het nederlands???

10. Apsutee

Apsutee Apsutee

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, ze zijn niet in het nederlands.
    Beide boeken zijn in het engels, maar dat vind ik juist goed. Al die militaire kreten enzo klinken toch niet in het nederlands
    Ze zijn volgens mij wel vertaald naar het duits, maar dat lijkt mij helemaal erg

11. Tha Thomas

Tha Thomas ...............

Leuk Bevonden:
    0
    Ok thx, ik denk dat ik ze nog wel eens ga lezen. Lijkt me echt cool. En misschien toch voor engels lezen als het mag.

12. Elite

Elite Elite TAR

Leuk Bevonden:
    14
    ik vind dat het gewoon bij je opvoeding als Xboxgamer hoort om deze lectuur te lezen. ff een beschrijving. Ik verraad geen grote delen, licht slechts tipjes van de sluier op. Geen echte spoilers, maar als je het boek echt als verrassing wil ervaren (waarom lees je deze thread ;) ) beter niet... maja, zie zelf maar.

Halo: The Fall of Reach gaat over:
    -opleiding van Master Chief John 117 en het Spartan II project in het algemeen
    -Ontwikkeling van het Covenant/human conflict
    -Achtergrond info over Keyes, Cortana, Sarge.
    - De escalatie van het conflict: verwacht verslagen van veldslagen ter land en in de ruimte.
    -Verklaring voor waarom je nou juist bij Halo uitkwam na die noodjump.....
    Tijdslijn: 2517-2552

Halo: The Flood
    -verhaal Halo beschreven uit oogpunt MC, uit het oogpunt van ODST Silva en uit het oogpunt van Covenant zelf, zoals Elites Zama Zumamee, Irna Nosolee en de Grunt Yabyar (ofzo) en uit de ogen van Flood-transformed marines.
    -verwacht verslagen van gevechten rond de basis van de humans, de verassing (Flood!) problemen met bevoorrading etc
    Tijdsduur: Zolang als Halo duurt. Geen seconde langer.

First Strike> vertelt wat er na Halo en voor Halo2 gebeurt.

13. edding3000

edding3000 Guest

wanneer komt komt hij nou uit?
    Ik heb 1 nu voor de helft uit en begin weer opnieuw omdat ik er een tijdje niks aan gedaan heb.
    Maar daar komt ff niks van want ik ben bezig in de hobbit, en daarna moet ik ook ff de lord of the rings bundel lezen 8).
    Daarna echter ga ik deel 1 opnieuw lezen en komen 2 en 3 ook in huis ;)

14. Elite

Elite Elite TAR

Leuk Bevonden:
    14
    read the thread. ;)
    H:TFOR: is al eeuwen uit
    H:TF sinds april dit jaar, kun je dus ook al kopen
    H:FS komt 2 decmber as uit.

15. Apsutee

Apsutee Apsutee

Leuk Bevonden:
    0
    Eigenlijk wel grappig, als je op proxis.be kijkt, bij het boek (Halo: First Strike), staat er dat het gewicht 0 gram is.
    Dat is wel een erg licht boek:D *)

16. Apsutee

Apsutee Apsutee

Leuk Bevonden:
    0
    Op amazon.com staat het volgende stukje over het boek:
    Ik dacht dat op het einde van het spel (en in the flood ook) Cortana zei dat ze geen leven meer kon detecteren bij halo, terwijl hier staat dat de Master Chief de overlevende marines van de brokstukken van halo moet redden. Het lijkt me eigenlijk ook erg onlogisch als iemand die explosie heeft overleeft.
    Dit is toch wel een kopie van de binnenkant van de kaft van het boek. hoe kan dit nou?:confused:

Het is wel een mooi stukje:9

Ik zie net toch even dat het boek in engeland eerder uitkomt (nou niet allemaal heel blij naar engeland rennen (of eigenlijk voor een groot deel zwemmen) want het is maar een dag, maar ik laat het toch maar even weten) Eerst dacht ik dat er een site een 'verkeerde' datum had, maar op elke engelse site (domeinnaam .uk) staat een release van 01-12-2003

Laatst bewerkt: 26 nov 2003
  17. Apsutee

Apsutee Apsutee

Leuk Bevonden:
    0
    Waarom heeft bol.com halo: FS niet :confused: Ik kan m in elk geval niet vinden en t is toch 2 december :confused::confused:
    Ik wil dat boek:mad: :'-(

18. The Summoner

The Summoner X...B...O...X

Leuk Bevonden:
    0
    probeer Proxis.nl

19. Revolution

Revolution What?

Leuk Bevonden:
    0
    Bedoel je niet Proxis.be?
    Daar heb ik 'em net in ieder geval wel besteld.

20. BounceMeister

BounceMeister Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Zelfde verzendkosten als bol.com, maar gratis bij bestelling boven 12 euro nogwat. Iemand hier al iets besteld? Werkt 't goed? Jammer dat je niet via acceptgiro kunt betalen...

Linkje naar Halo boek op Proxix.be:

HIER

Laatst bewerkt: 2 dec 2003

Deel Deze Pagina