Ik merk de laatste weken dat er een vloed aan reclame's op TV komen over Xbox spellen (RB6, Amped, XIII etc) tot voor kort kon je nog geen reclame vinden al zocht je je eigen lam! daarom vind ik het ook supergaaf om heel die reclames te bewonderen...vooral die van PGR2 is gaaf, met de soundtrack van Splinter Cell op de achtergrond! zou microsoft eindelijk 's zo slim zijn geworden (qua commercie) als Sony?
Er is simpelweg meer budget vrij gekomen voor de Benelux, die waarschijnlijk vooral nú wordt opgemaakt aan de commercials 'Probleem' is eigenlijk nog steeds, en ik denk dat Microsoft dat moet proberen te veranderen, is dat veel multiplatform titels vaak op TV worden geadverteerd als zijnde Playstation 2 games. Daarnaast vind ik de PLaystation 2 reclames veel toffer eigenlijk... Vergeet verder ook niet dat je de naam Playstation2 bijna in elke sport tegen komt, en ik 'Xbox' alleen bij wijze van uitzondering eens bij de Rally van Dakar, op de mouw van Grosjean en bij een sneeuwfestijn heb gezien. Dáár mag ook wel eens verandering in komen.
Klopt, dan zie je de reclame van Fifa 2004...zie je het hoesje van de PS2 en onder in een hoekje: OOK NOG VOOR XBOX. Als ze daar nou 's verandering in brachten..dus dat er het hoesje van de Xbox komt te staan en: OOK NOG VOOR PS2
Misschien dat Xbox maar in de Formule 1 moet gaan sponsoren of bij EK 2004 of Olympische Spelen 2004... Genoeg aandacht lijkt me.
Ik vind die reclame van need for speed underground wel vet, verder heb ik alleen nog maar die van Fifa gezien. Verder valt het me op dat ik die reclames eigenlijk alleen maar op muziek zenders zie en niet s avonds rond het nieuws ofzo, dat zal wel veel duurder zijn alleen dan bereik je ook de ouders die Sinterklaas en kerst inkopen gaan doen.
ik vind die nieuwe ps2 reclames van die platformer ergug leuk, die spotjes blijven hangen. Zouden ze bij MS ook moeten doen.
ja ik zie ze alleen op TMF en rond de tijd van Gammo op Veronica. nou nog op RTL4 ofzow en je bereikt er veel meer mensen mee!
Tja maar dit soort dingen zijn slechts symptomen van het werkelijke probleem voor microsoft, namelijk het feit dat de merknaam Playstation vrij dominant is. Ik bedoel vraag de gemiddelde nedelander wat een console is, en hij/zij zal het niet weten. Maar zodra je over Playstation begint weet iedereen waar het over gaat. Dat is gewoon nog niet zo met de XBOX (Er zijn mensen die nog steeds niet weten wat de XBOX is). Playstation en gamen zijn voor de meeste mensen gewoon synoniemen van elkaar. En daarom kiest een bedrijf als EA voor reclame met de PS2. Daarom, afgezien van de feestdagen, is Microsoft denk ik met een intensieve reclamecampagne bezig, om hier verandering in te brengen. En ik denk dat ze dat goed doen, op deze wijze. Maar ze zullen dan ook buiten de feestmaanden meer reclame moeten maken.
Heb gisteravond paar keer op RTL 4 de Xbox reclames gezien en Playstation 2. Zie ze nu vaker dan normaal en op allerlei zenders. Eindelijk wordt de Benelux ook is serieus genomen!
ook een erg goede strategie is datde reclame ook op de publieke zenders komt! ik zie ze vaak op Ned 1 2 of 3 voorbijkomen en daar kijk ik niet al te vaak naar dus hij zou erg vaak moeten komen!
kheb die van pgr2 nog niet gezien maar dat zal wel komen. fact is dat de reclames van ps2 veel beter zijn. die van ratchet & clank zijn egt geniaal. daarbij vink de nieuwe slogan van xbox nogal boring.
ik vind de slogan van de xbox alleen heel erg irritantos "it's good to play together" (kots kots) ech bagger gewoon die gene die da heeft verzonne moeten ze door zijn kop schiete en begrijp me nie verkeerd ik hou van de xbox nummer 1 in mijn ogen maarre... ze mogen wel een nieuwe tekst verzinnen zoiets als "the only good feeling of a play with xbox"
dat is veel te Fanboy..die slogan...ik vind deze wel goed..ook op de manier waarop ie uitgesproken word echt met zo'n stoere Amerikaanse stem
(@ Rivanov) da vin jij maarre... ik heb ze alle drie nu in huis staan (xbox ps2 gamecube) en het is wel zo "the only good feeling of a play with xbox" maarja als jij da nie vin dan is da tog jou eige mening?????? no hard feelings dude i'm just reading from my hart...
Ik zie tog redelijk veel xbox reclames altijd als ik ent mijn tv hebt aan gezet zie ik alweer een reclame voorbij gaan eerst met name Amped 2 Maar nu ook PGR2 en XIII...maar omdat veel emer mensen een playstation hebben hebben ze ook meer budget en dus ook meer reclames!!er moeten alleen meer sorten reclames van veel meer games...want ik zie altijd wel ps2 reclames en dan ook verkrijgbaar op xbox NGC en pc!!o.i.d, maar ja hoop dat er wat aan gedaan wordt
tuurlijk mag jij dat vinden, en zoals ik lees heb je alle 3 de nexgen consoles dus jij hebt recht van spreken! jij weet dus goed welke het fijnste speelt..ik vind de Xbox ook fijner spelen als de PS2 maar dat is mijn mening...maar omdat als Slogan te gebruiken komt maybe te arrogant over (en dat bedoelde ik er eigenlijk mee
Het viel mij idd ook op dat MS de Xbox wat meer aan het promoten is... Toch betrapte ik mij erop dat ik die reclames van ratched en clank (of whatever their name is..) wel erg tof vond.. vooral die met die gun, dat ze de buurman zijn tuin overhoop schieten moest ik nogal om lachen.. Btw de game lijkt me echt helemaal niks, en de overige reclames van PS2 vind ik 3 keer niks, maar de reclames van ratched en clank zijn toch wel tof vind ik.. Toch vind ik de reclame van dat nieuwe massive pack van MS ook wel tof, met paar fragmentjes uit halo, en uit MM3.. Zouden ze ook moeten doen met Amped 2, en Kotor, en Top Spin, en alle andere top titels, slaat toch wel aan denk ik .. En veel meer Live promoten op de tv..
van de ps2 en xbox zie je wel veel reclames maar ik merk dat er voor de cube helemaal geen reclame is zelfs niet van double dash