LAN mogelijkheden PGR2

Discussie in 'Algemeen' gestart door Technoob, 2 dec 2003.

1. Technoob

Technoob You're depressing

Leuk Bevonden:
    4
    Even een korte vraag; Hoeveel Xboxen kunnen aan elkaar gelinkt worden bij Project Gotham Racing 2? PGR2 zelf geeft aan dat je max. 8 Xboxen aan elkaar kan linken maar dat lijkt me een beetje overdreven.

Ik ga er van uit dat je max. met 2 personen per TV kan spelen als je 4 Xboxen aan elkaar kan linken.

Alvast bedankt

2. MisTicMac

MisTicMac Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    in een lan kunnen maximaal 16 xboxen zitten het hangt er dus vanaf hoe het spel splitscreen ondersteund. 2 spelers 1 speler of 4 man splitscreen. Dus dan is het een simpele terug deling.

3. rolorob

rolorob Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Niet helemaal waar als wat de maker van deze thread zei waar is. Je kunt dan max. 8 xboxen linken (iig bij dit spel dan), en max. 16 spelers het spel spelen. Dus dan op iedere xbox 2 mensen.

EDIT: ik lees net dat het met max. 8 spelers kan :p Dus 8 xboxen met 1 man per xbox :)

Of 4 xboxen met 2 man
    Of 2 xboxen met 4 man

Laatst bewerkt: 2 dec 2003
  4. Technoob

Leuk Bevonden:
    4
    Euh misschien een domme vraag maar je kan toch maar maximaal 4 xboxen aan elkaar linken?

5. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Nee, dat is onzin. Halo ondersteund maar 4 Xboxen, andere games gewoon meer.

6. Technoob

Leuk Bevonden:
    4
    Oh, ok dat wist ik dus niet. Maar dan wil ik alleen nog even weten of je dan met 2 personen per Xbox/TV kan als je meerdere Xboxen linkt. Wederom alvast bedankt

7. Technoob

Leuk Bevonden:
    4
    Sorry dat ik mijn thread aan het kicken ben maar ik moet het echt effe weten van de LAN mogelijkheden van PGR2 voordat ik een paar mensen die ik ken PGR2 laat kopen.

Ze hebben de Xbox alleen voor het LAN gebeuren gekocht en meer niet. Als je met LAN maar met 1 persoon per TV/Xbox kan zitten dan hoeft het dus niet.

8. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Je kan sowieso met twee, dat heb ik zelf gezien. Ik geloof niet dat PGR2 meer dan 2 man ondersteund in het/een netwerk maar kan ik niet met zekerheid zeggen.

Deel Deze Pagina