Need for Speed Underground vs. Project Gotham racing2

Discussie in 'Algemeen' gestart door Tha Thomas, 27 nov 2003.

  1. marc1234

    marc1234 ///M-Tax\\\

    Berichten:
    63
    Leuk Bevonden:
    0
    dat lijkt me duiderlijk pgr2_O_
     
  2. DIABLO

    DIABLO Your Soul Is Mine!

    Berichten:
    104
    Leuk Bevonden:
    0
    Allemaal van die pgr2 fanboys.. Tuurlijk ruled dat spel zwaar..
    Maar ligt er gewoon aan waarvan je houd. Hou je van typische arcade, waarmee je je bakkie helemaal kan opvoeren en volproppen met leuke stickers en neonlichten.. Dan neem je nfsu.
    Heb je live en houd je meer van realistische racegames waarmee je urenlang zoet mee bent. Neem je pgr2
    qua graphics zijn beide spellen erin geslaagd om de perfecte sfeer te geven voor het concept. Bij nfsu rijd je s'nachts met een dikke lichtshow langs de hele weg, echt een straatrace gevoel. ''ziet er wel heel mooi uit'' de wegdek ziet er ook mooi glanzend uit, en met de snelheidsgevoel is cker nix mis mee.. af en toe wat framedrops in bochten voor ong. een 100é seconde. Overdrijven is ook een vak, van wat ik in sommige threads lees.. want dan is er echt wat mis met je xbox of het spel zelf.
    pgr2 is super gedetailleerd ook hele mooie graphics, mooie omgevingen, je auto lijkt wel foto-realistisch daar
    8), De vetste merken zitten daarin.. lekker lange singleplayer mode, lees de review voor nog meer info.
    Alleen een persoonlijke nadeel ''er zit geen lamborghini in'' voor de rest een topspel..



    Of je neemt ze allebei, of je test ze ff voordat je ze gaat kopen.
    Je kan altijd nog ruilen volgens mij.
    Laterz
     
    Laatst bewerkt: 2 dec 2003
  3. JT Chinaski

    JT Chinaski Active Member

    Berichten:
    2.116
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb PGR2 gekocht moet het weekend komen!!
    Die lijkt me het vetst!!
     
  4. Crispin

    Crispin Me

    Berichten:
    28
    Leuk Bevonden:
    0
    Het feit dat je als nadeel noemt dat je geen lamborgini's kan zegt al genoeg over PGR2. Er zijn gewoonweg geen echt slechte punten aan dit spel.
     
  5. Napoleon

    Napoleon Advocatengrap

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind persoonlijk PGR2 echt een waanzinnig goed spel.

    Heb het het zelf totaal niet op van die opgetiefde klote-CRXjes, dus...ik ga voor de echte auto's :)

    PGR2!
     
  6. toet

    toet :o)

    Berichten:
    280
    Leuk Bevonden:
    3
    bij PGR2 staat in je garage ook zo'n arcade spelmachine :eek:
    en volgens mij is PGR2 ook mooier en hij lijkt me ook leuker.. alleen jammer dat je bij PGR2 geen mensen ziet staan langs de kant.. tja je kan niet alles hebben he :)
     
  7. DIABLO

    DIABLO Your Soul Is Mine!

    Berichten:
    104
    Leuk Bevonden:
    0
    Daarom zei ik ook ''persoonlijk'' Is gewoon een mening en geen echte nadeel.. maar voor de rest zijn er ook ''haast geen'' nadelen :p

    Ps: Jammer dat er nog geen review van nfsu op xbw is.
     
    Laatst bewerkt: 3 dec 2003
  8. SijmeZ

    SijmeZ Family Guy

    Berichten:
    1.059
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik vind overigens wel dat afwerking en zorg aan de games heel erg verschillend is. Tuurlijk, je kunt de games niet vergelijken omdat ze heel verschillend zijn in stijl: NFS:U is echt tunen en nachtleven, PGR 2 is puur racen en veel (realistische) wagens. Maar ik vind dat de afwerking ook enorm verschilt. Bij NFS:U krijg ik af en toe wel het 'EA-gevoel'. Als het maar glimt en knippert en op het grote publiek is gericht verkoopt het wel. Tuurlijk ze hebben er wat moois van gemaakt maar ik vind dat het een nogal experimenteel spel is. De moeilijkheidsgraad is hier al een voorbeeld van, iets dat je bij PGR 2 zéker niet snel zult horen. De lengte van de game en de replaywaarde is anders. Bij PGR 2 heb je natuurlijk Live maar ook de singleplayer is gewoon enorm groot. NFS:U is nogal kort, zelfs op de hoogste moeilijkheidsgraad. PGR 2 is ook enorm gebalanceerd in alles wat je kunt unlocken en kopen en tokens enz. Zulke dingen mis ik wel bij NFS:U.

    Afwerking is gewoon enorm belangrijk en dat verschil is enorm merkbaar als je NFS:U met PGR 2 vergelijkt.
     
  9. DIABLO

    DIABLO Your Soul Is Mine!

    Berichten:
    104
    Leuk Bevonden:
    0
    True..
    PGR 2 doe je idd veel langer over om alles te halen.
    Maar voor de mensen die snel ff een potje willen racen en niet echt zin hebben om in een spel te gaan verdiepen, is nfsu een goeie keuze
     
  10. marcel d1

    marcel d1 DinoTaurus

    Berichten:
    215
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat een eer dat nfsu word vergeleken met pgr 2, en terecht nfsu is een heerlijke game waar snelheid erg goed aanwezig is ,het snelheidsgevoel is in geen game beter dan in need for speed underground, tuurlijk is het een arcade racer ,maar wat is daar verkeerd aan? de game is vele malen beter dan burnout 1 en 2 (ook arcade)bijvoorbeeld.pgr2 is een wat steriele game waar alles erg netjes maar leeg aanvoelt , als je door steden rijdt kom je toch mensen of verkeer tegen geen van beiden is te zien in PGR 2 ,wat ik toch een min punt vind van PGR2 , ik zelf heb PGR2 ingeruild voor nfsu en naar alle tevredenheid!
     
  11. bl0kkie

    bl0kkie pwn4tsj p0rk !

    Berichten:
    1.207
    Leuk Bevonden:
    6
    Het klopt wel wat je zegt van die omgeving dat je in een "spookstad" rijdt. Maar dat hebben ze expres gedaan, omdat je anders van die kartonnen personen hebt staan langs de weg, en dat vind ik persoonlijk nóg erger dan niks. Het gaat er bj PGR2 gewoon puur om het racen en de perfecte lijnen enzo, dat is niet zo bij NFS:U. Het lijkt ook wel alsof de sensativity van nfs:u veelste hoog ligt, je auto maakt veel te scherpe bochten wat ik niet echt mooi eruit vind zien, en als je tegen een boom op knalt is je auto nog gloed nieuw :cool:
    En ik vind het jammer dat NFS:U geen races overdag heeft, want dan heb je al die glimmende wegen niet (heeft er iemand hier óóit een weg zien glimmen zonder dat het regende?? :{).

    Het ligt er dus écht aan wat je fijner vind, ik heb voor PGR2 gekozen omdat er meer realisme inzat. Maar ik ben zelf helemaal weg van Auto-Tunen enzo (niet zelf maar ernaar kijken, film e.d.). En op de een of andere manier gaf mijn 6de zintuig mij het signaal om deze game niet te kopen omdat ik verwacht dat er meerdere games van dit genre aan zitten te komen.

    The fast and the furious the game mét xbox live ondersteuning bijvoorbeeld.

    Grtz Blokkie :+
     

Deel Deze Pagina