NBA Inside Drive 2004 vs ESPN NBA Basketball vs. NBA Live 2004

Discussie in 'Algemeen' gestart door Sonic 87, 25 aug 2003.

  1. GUnit 020

    GUnit 020 Coochie Crook

    Berichten:
    463
    Leuk Bevonden:
    0
    Zal vast wel toch, op alle xbox live games die ik heb gespeeld kan je tegen amerikanen spelen dus waarom deze niet
     
  2. DiaLogical

    DiaLogical 3 red lights

    Berichten:
    2.175
    Leuk Bevonden:
    2
    NBA 2K3 kon het niet
     
  3. jasnba

    jasnba Active Member

    Berichten:
    671
    Leuk Bevonden:
    0
    omdat het in nba2k3 (vorige deel dus ) niet kon , maar dat had geloof ik te maken met het feit dat het een launch titel was en daarom snel omgezet moest worden????....... fuck it morgen weten we ut }:]
     
  4. GUnit 020

    GUnit 020 Coochie Crook

    Berichten:
    463
    Leuk Bevonden:
    0
    Tja daar weet ik niks van, heb 2k3 alleen op de gamecube gespeeld
     
  5. Sonic 87

    Sonic 87 Punk Rock

    Berichten:
    493
    Leuk Bevonden:
    2
    denk niet dat et kan, in de reviews staat dat espn niks heeft verbeterd aan de online functies...:eek:..

    Nuggets gewonnen, Elson viel tegen.....had em in vgm als center gekozen..domme fout..
     
  6. iverson

    iverson Active Member

    Berichten:
    74
    Leuk Bevonden:
    0
    Had m'n wekker om twee uur gezet... Begon die wedstrijd pas om vier uur!

    Wel een redelijke wedstrijd, vooral Carmelo liet een aantal mooie acties zien. LeBron speelde op de point en forceerde te veel. Lijkt me ook meer een 2 speler.

    Sisco had twee dunkjes maar deed voor de rest niet echt mee, schotjes vielen niet echt....

    Verrassingen voor mij waren Earl Boykins en Chris Andersen. De laatse is echt een coole blanke springveer met een wild kapsel en vol met tatoo's.

    Ben na de wedstrijd maar meteen naar m'n werk gereden, maar zit nu een beetje achter het scherm in slaap te sukkelen.
     
  7. iverson

    iverson Active Member

    Berichten:
    74
    Leuk Bevonden:
    0
    Zie net dat Hagenees Daniel Gadzuric vannacht voor de Bucks goede cijfers heeft neergezet:

    15 punten, 6 rebounds in 20 minuten speeltijd.
     
  8. TheBlackEagle

    TheBlackEagle FullCourt

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    idd 6-6 en 3-3 alleen jammer van die 5 ft heeft ie wel vaak de laatste tijd.

    ontopic
    Heeft iemand nba id 2k4 al, hoe zit het met de francise mode? En zijn de jerseys, logo's en players up to date
     
  9. GUnit 020

    GUnit 020 Coochie Crook

    Berichten:
    463
    Leuk Bevonden:
    0
    Wedstrijd was inderdaad niet zo spectaculair, 1 reverse layup van Lebron, 26 punten van Anthony, en een leuk dunkje tussendoor van Francisco.
    Earl Boykins was wel verassend goed in het 4e kwart, die gast is echt maar 1.55 ofzo, als je hem ziet lopen tussen Nene, Elson en Ilgauskas lijkt ie net een kindje :D
     
  10. jasnba

    jasnba Active Member

    Berichten:
    671
    Leuk Bevonden:
    0
    fransisco vond ik tegenvallen , als center moet je veel mee dreiging geven ....pas in het 3e qrt had die een leuke dunk,,, lebron werd paar keer hard geblokt!! whaha door een blanke nog wel chris anderson was echt dope ... hij is wel 2m08 maar had een paar harde blocks!!! ..goede speler is dat
     
    Laatst bewerkt: 3 dec 2003
  11. marcel d1

    marcel d1 DinoTaurus

    Berichten:
    215
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ben een echte basketbal fan en voorheen had ik inside 2002 en 2003 nu koos ik voor espn 2k4 en ik heb er echt geen spijt van ,wat een top game ,je kan er zelfs een eigen speler aanmaken die in realtime kan laten trainen tot een top basketballer je kan dan op pleintjes je kunsten laten zien ,en wie weet word je gescout door een top team in de NBA! echt wat een uitvinding van SEGA, veder is het een verzogde game met VEEEELEEEEE opties !!!In het begin moet je wel wat wennen aan de controls, eenmaal gewent dan wil je niks anders meer, Kopen die game!!
     
  12. jasnba

    jasnba Active Member

    Berichten:
    671
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb um ook binnen en ff gespeelt , de gameplay is wel ff wennen als je nb2k3 gewent was , maar verder echt een hele vette game , alleen kreeg net te horen dat je dus weer niet tegen amerikanen kunt spelen .... maar verder echt nice game veel opties idd , een eige speler maken en trainen is erg cool gedaan ..ook de interface ziet er een stuk strakker uit dan vorig jaar...ga nu weer ff verder :p
     
  13. GUnit 020

    GUnit 020 Coochie Crook

    Berichten:
    463
    Leuk Bevonden:
    0
    Oke dan,

    zal binnenkort wel een keer tegen je spelen met Iverson en co.
     
  14. jasnba

    jasnba Active Member

    Berichten:
    671
    Leuk Bevonden:
    0
    hehe aiight kom maar op :p
    het schijnt dat je nu ook een alley-oop kunt geven ...weet iemand al hoe??
     
  15. Sonic 87

    Sonic 87 Punk Rock

    Berichten:
    493
    Leuk Bevonden:
    2
    lol die boykins lijkt op wee-man naast Shawn Bradley met zn 1.65..
     
  16. iverson

    iverson Active Member

    Berichten:
    74
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb gelezen dat je voor een ally de schotknop en de passknop tegelijk moet indrukken.

    Als je twee keer op de passknop drukt kwam er geloof ik een speciale pass (bijvoorbeeld behind the back met Jason Kidd).

    Ik heb het spel zelf nog niet binnen dus ik weet niet zeker of dit allemaal werkt...
     
  17. jasnba

    jasnba Active Member

    Berichten:
    671
    Leuk Bevonden:
    0
    ja klopt , ik ben er al achter , je moet idd x+b indrukken...als een speler dicht bij de basket vrij staat, je ziet dat aan een balletje onder hem....de 24/7 mode rockt echt zwaar trouwens _O_ ...dunks zien er veel toffer uit dan in 2k3
     
    Laatst bewerkt: 4 dec 2003
  18. JAGUAR

    JAGUAR xbox

    Berichten:
    710
    Leuk Bevonden:
    0
    kheb nba2k4 bij gcshop besteld, weet alleen niet wanneer ik m krijg, heeft een van jullie m ook daar besteld?
     
  19. nijsdude

    nijsdude NBA

    Berichten:
    58
    Leuk Bevonden:
    0
    en wat vinden jullie van nba live 2004?
     
  20. DiaLogical

    DiaLogical 3 red lights

    Berichten:
    2.175
    Leuk Bevonden:
    2
    avoid at all costs
    ...nice ava
     

Deel Deze Pagina