Call of Duty

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Scoutmaster, 1 nov 2003.

  1. krot

    krot Hip

    Berichten:
    121
    Leuk Bevonden:
    0
    ok tnx, ik zal het ff proberen
     
  2. Mota15

    Mota15 MC

    Berichten:
    408
    Leuk Bevonden:
    1
    Nou ik vind et wel mooi enzo maar dat is et ook....

    Kutschieten, et ziet er magertjes uit.
    Granaten gooien ziet er heel nep uit.

    Geef mij maar gewoon MOHAA is VEEL beter
     
  3. krot

    krot Hip

    Berichten:
    121
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vind nou net mohaa een stuk minder, in die missies ben je een eenmansleger, je vecht in je eentje gewoon tegen 384762473 duitsers en ze kunnen je al van 3 km afstand heel nauwkeurig raken met een machine gun, het heeft totaal geen sfeer en je hebt helemaal niet het idee dat je in wo 2 zit, ik speelde mohaa voor het eerst een maand terug en hij viel mij zwar tegen, maja als jij hem beter vind..
     
  4. Mota15

    Mota15 MC

    Berichten:
    408
    Leuk Bevonden:
    1
    zit duidelijk wel sfeer in hoor.....ga jij maar is weer Omaha Beach spelen...dat is zo realistisch....en je speelt het helemaal niet in je eentje....gewoon net zoals bij COD...denk dat je MOHAA weer eens moet spelen ;)
     
  5. satan21

    satan21 New Member

    Berichten:
    497
    Leuk Bevonden:
    1
    ja maar dat is ook de enige missie waarin je in teamverband bent met mohaa

    en de mmultiplayer is veel beter van CoD
     
  6. Mota15

    Mota15 MC

    Berichten:
    408
    Leuk Bevonden:
    1
    helemaal niet enigste missie....waarom zeg je iets terwijl het helemaal niet waar is....ga is MOHAA spelen voordat je iets onzins zegt..sorry hoor maar dat vind ik echt dom...

    Multiplayer vind ik alleen de levels groter maar dat is et ook alleen maar
     
  7. Supercharged

    Supercharged Active Member

    Berichten:
    419
    Leuk Bevonden:
    1
    Als er iemand hier onzin loopt uit te kramen ben jij het wel... Je kunt niet eens een normale zin typen!

    Anyway, CoD ziet er mooier uit en het heeft gewoon veel meer sfeer dan MoH. Het enige wat MoH voor heeft op CoD is dat je meer wapens hebt en je er wat langer over doet voor je het uitspeelt...
     
  8. Mota15

    Mota15 MC

    Berichten:
    408
    Leuk Bevonden:
    1
    Misschien had ik geen zin om een normale zin te typen.
    :D:D:D:D
     
  9. WHAT

    WHAT Active Member

    Berichten:
    2.185
    Leuk Bevonden:
    44
    heb MOHAA een paak keer GOED gespeeld en heb mischien maar 1 tiende van het hele spel in teamverband gewerkt en vond omaha beach ook niet zo geweldig elke keer als je 2 meter liep zag je de hele tijd voor je kogels in het zand steeds dichter bij komen en dan werd je alleen geraakt!! dat vond ik minder.. MOHAA is een beetje te oud en ook de AI is lang niet zo goed als bij CoD
     
  10. Keeper

    Keeper Obi-Jan

    Berichten:
    90
    Leuk Bevonden:
    0
    ja, ook bij MoHAA: ze zitten achter een ton, ze kunnen je niet zien dus schieten ze met een rifle in het wilde weg, en elk schot is raak.

    met een mp40 schiet jij altijd scheef, de kgels van dat geweer wijken gewoon af, en hun schieten op tientallen kilometers raak

    afstand is misschien overdreven, maar je ziet gewoon dat het zwaar nep is

    en natuurlijk de 'script events', in het begin zijn ze errug cool, zeer goed gedaan, maar daarna weet je ze allemaal uit je hoofd, dus weet je al waar je klaar moet gaan staan

    goed spel, maar absoluut niet beter dan CoD
     
  11. WHAT

    WHAT Active Member

    Berichten:
    2.185
    Leuk Bevonden:
    44
    MOHAA was een jaar of 2 geleden goed....
     
  12. PSVPSV

    PSVPSV Simply the best

    Berichten:
    424
    Leuk Bevonden:
    0
    Then what are you doing here!:+
     
  13. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    Zijn Nederlandse les ontlopen :+
     
  14. Mota15

    Mota15 MC

    Berichten:
    408
    Leuk Bevonden:
    1
    hehe jij begrijpt me :D
     
  15. PSVPSV

    PSVPSV Simply the best

    Berichten:
    424
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zie, in tegenstelling tot andere spellen, erg veel Nederlanders op de servers.
    Altijd leuk om ff te chatten onder het spelen. 8)

    BTW: Mijn nickname is Mr. Kill, dus als je me ziet..............Pas maar op.*)
     
  16. krot

    krot Hip

    Berichten:
    121
    Leuk Bevonden:
    0
    en kun je die naam ook waar maken? ik zie namelijk erg veel mensen die zich zelf namen geven als 'the super killer' ''DARK overlord (de helft van de namen begint met dark) of iets als ''tha best'', maar die er geen flikker van kunnen, conclusie, geef jezelf alleen een linke naam als je iedereen dik in maakt.
    dit hoeft naturlijk niet voor jou te gelden
     
  17. PSVPSV

    PSVPSV Simply the best

    Berichten:
    424
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja echt, soms zijn er ook van die mensen die echt heel erg YIPPEE of YES! gaan typen omdat ze één keer iemand gekilled hebben. Ik vind zelf dat je niet moet opscheppen dus zal ik dat ook niet snel doen.
    Ik speel zelf erg afwisselend; Win ik de eerste x een potje, wordt ik bij de volgende 15e ofzo. t'is maar net of alles precies goed loopt.:cool:
     
  18. Barbatruuk

    Barbatruuk huub huub huub

    Berichten:
    411
    Leuk Bevonden:
    2
    Damn wat een geweldig spel. Ik was er vanmiddag mee begonnen en ik heb m net uitgespeeld. En ik heb echt veel uurtjes niet gespeeld. Beetje kort dus, das best jammer. Maar t is wel een ontzettend vet spel.
     
  19. WHAT

    WHAT Active Member

    Berichten:
    2.185
    Leuk Bevonden:
    44
    ja sp wel maar ik vind mp iets te snel te saai worden dat vind ik wel jammer
     

Deel Deze Pagina