Ik heb hem. Het is een leuk spel met zeer veel (vaak onnodige) optie's. Maar dat maakt niet uit. Je kunt net zoveel doen als je zelf wilt. Je kunt je bijvoorbeeld ook alleen richten op transfers en line-up. Let wel: het spel is niet echt realistisch of diep, maar best aardig. Football Fusion is leuk extraatje, maar niet iets waarvoor je dit spel gaat kopen.
IK heb Total Club Manager 2004 ook, alleen snap ik er niet zoveel van, de trainingen snap ik ook niet.
Ja klopt, er zit ook een heel dik boekje bij he. Maarja, ik vind alles zelf wel uit. Lukt voor de meeste onderdelen wel aardig.
wie heeft deze game ook en vind hem wel goed? ik lees alleen maar dat de game niet echt leuk is ,maar is dat nu ook zo? en win je echt elke wedstrijd zo makkelijk?
ik heb ook veel negatievs gehoord.Er eindigen bijvoorbeeld bizar veel wedstrijden met heel veel doelpunten als je een speler met een uitlopend contract voor het volgende seizoen koopt(dus dat je geen geld moet betalen) onthoudt het spel het niet als je saved.Dus je moet elke keer als je het spel op niuw opstart hem weer kopen of je moet het seizoen in een keer doorspelen
De wedstrijden volg je inderdaad vanuit de FIFA camera, de beelden zijn echter een stuk lelijker en je kunt zelf natuurlijk niet spelen.
toch kreeg het spel in de xbox magazine een 7,5 met als commetaar dat het de beste manager spel op de xbox is!!! ???
ja dat fusion is wel leuk ,maar als je met ajax speelt in fifa 2004 ,dan kan je toch geen fusion spelen bij tcm 2004 ? want daar zit geen nederlandse competitie in? en is het spel in de nederlandse taal te spelen???? help me aub.