Sidewinder stuur

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door bart sterckx, 3 dec 2003.

1. bart sterckx

bart sterckx Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Beste,

Ik heb sinds enige weken een Xbox gekocht. Ik moet zeggen dat ik het fantastisch vind. Ik ben nl. reeds een 15 tal jaar een pc gamer... Ik heb sinds kort een xbox gekocht voor mijn zoon, en ik speel er ook veel mee. Vorig jaar heb ik nog een Sidewinder steering wheel van microsoft gekocht. Ik kan me niet voorstellen dat er geen mogelijkheid zou bestaan om deze te kunnen gebruiken op de xbox...

Kan iemand me helpen...

Greetz
    B@rt

2. XiroKe

XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    26
    Kan idd volgens mij, ik heb vernomen uit eerdere threads dat er USB converters op de markt zijn.

Volgens mij hebben ze er op psxshop.nl er wel eentje.

3. The killerbee

The killerbee RoyT NL

Leuk Bevonden:
    0
    :eek: wat hoor ik :D dat zou wel mooi meegenomen zijn als dat zou kunnen! *ik ga ff psxshop checken...

edit: ik ben mssn blind maar kan het niet vinden :'-(

Laatst bewerkt: 3 dec 2003
  4. bart sterckx

bart sterckx Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb reeds gekeken, maar niet dadelijk iets gevonden. Maar toch lijkt het me een mooie uitdaging om een oplossing te vinden op het net... Ik ben alvast aan het kijken op de microsoft site...

btw thanx voor de snelle reactie's

5. XiroKe

XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    26
    Ik weet bijna zeker dat er iets dergelijks bestaat, waar je het kunt vinden weet ik dus niet zeker. Ik zal zo wat webshops afstruinen als je nog niks gevonden hebt. :)

6. XBOXLIVE!

XBOXLIVE! Guest

Laatst bewerkt door een moderator: 3 dec 2003
  7. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Daar iedereen al begint met duistere omzettertjes kom je al direct op het probleem:

1) Microsoft heeft zelf jarenlang enorm succesvol hardware uitgebracht maar doet daar geen voordeel mee! De Xbox is zogenaamd dé console voor racegames? Waarom is er dan geen echte FF support en waarom brengt MS zélf geen goed stuurtje uit?
    2) Wat me brengt op punt twee. Want omdat MS zélf niet investeert in stuurtjes en ook FF nog niet wordt ondersteund blijf je zitten met die hachelijke stuurtjes, waarbij je geluk moet hebben dat het ding goed werkt. Zou je een uitstekende FF ondersteuning hebben, dan had Logitech waarschijnlijk wel meer oren gehad naar het uitbrengen van een degelijk stuurtje voor de Xbox...

Bah

8. nielsracing

nielsracing My vinyl

Leuk Bevonden:
    1
    _O_

Ik heb zelf het Joytech F-1 stuur, voldoet prima hoor, alleen ik heb ook het MS FF wheel, en als dat nou via een convertertje op de Xbox kan worden aangesloten _O_ _O_ _O_
    Zo te zien ben ik niet de enige die hiernaar op zoek is.

Deel Deze Pagina