Xbox gevallen....kost me 120 euro!!!

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Erik, 3 dec 2003.

1. Erik

Erik aka XerO

Leuk Bevonden:
    0
    Mijn xbox is vandaag gevallen.:'-(..nu is de cd lade kapot,en dat geintje kost me 120 euro als ik het laat maken.En een nieuwe kost 200 euro geloof ik want het valt buiten de garantie maar dan ben ik al me saved file's kwijt,en met een memory card kan je het toch niet allemaal opslaan? advies! Erik_vd_ven@msn.com

2. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Hem laten maken is dan altijd nog het goedkoopste eh... heb je al met de xbox helpdesk gebeld?

3. [JeLL!e] HALO

[JeLL!e] HALO Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Nee je kan niet alles opslaan op een memorycard. Wat je wel kunt doen is idd een nieuwe kopen. En dan steeds bestanden overzetten. Dus niet al je saves in 1 , maar per save kopieeren. Dus eerst de memory card volzetten. Overzetten op andere xbox, en weer op je oude xbox vol zettten. Gaat wel lang duren, maar dan heb je ook wat.
    Als je een nieuwe xbox koopt, kost je dat niet veel meer, en met alle packs tegenwoordig kan je er nog voordeel meedoen

4. Cyber-Ninja

Cyber-Ninja Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Hoelang is het dan geleden dat je je xbox heb?
    Wat misschien een optie is is om een gebruikte xbox te kopen.
    Al weet ik niet hoe duur die zijn.

5. Erik

Erik aka XerO

Leuk Bevonden:
    0
    Heb ik net gedaan,maar dan komt er ook nog verzendkosten bij dus dan word het weer duurder...

6. Majin

Majin Bye bye~~

Leuk Bevonden:
    0
    Er staat: valt buiten de garantie dus, het beste is om door iemand te laten maken met veel ervaring.

7. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Deze staat in totaal het verkeerde forum, deze hoort natuurlijk in het hardware forum thuis. Ik verplaats hem voor je, maar let voortaan iets beter op waar je de threads plaatst a.u.b.

En nog iets: zou je je sig iets kunnen inkorten, deze is namelijk behoorlijk aan de lange kant. Maximaal 5 regels is toegestaan.

8. aghshar

aghshar Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als je een nieuwe voor 200 euro koopt kan je er vaak ook een aantal games bij krijgen, dus dat kan ook aantrekkelijk zijn als je die nog niet hebt.

9. Athion

Athion REALM OF XBOX

Leuk Bevonden:
    0
    nieuwe kopen en het onbruibare verkopen!!!

10. Cyber-Ninja

Cyber-Ninja Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Nasty, Just Nasty! Als ik ooit een deal met iemand gaat doen, weet ik iig wel met wie ik dat niet moet doen. Hehe :D

Maar Erik, hoelang heb je die xbox nou al?

11. Revolution

Revolution What?

Leuk Bevonden:
    0
    Mijn advies :

Koop een nieuwe Xbox, een pakket, als het half kan. (Niet eens zo gek duur, €219 is de goedkoopste geloof ik?)
    Verkoop je kapotte Xbox. (D'r zijn zat mensen die het geweldig vinden om zoiets zelf weer aan de gang te krijgen.)
    Verkoop de games die in je pakket zaten. (Mocht je de games niet zelf willen houden)

En je data... Tja. Ik zou voor een goedkope third party memory card gaan, maar verwacht niet dat er veel op zo'n ding past.

Veel succes ermee!

12. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    € 199 is de goedkoopste, niet € 219 zoals revolution zegt. En voor die 199 euro krijg je naast een spiksplinternieuwe Xbox ook nog eens Halo en Midtown Madness cadeau!

Het is misschien zuur, maarja, valschade valt nu eenmaal niet onder garantie, dat is wat ze noemen "nalatigheid", oftewel: eigen schuld.

13. Revolution

Revolution What?

Leuk Bevonden:
    0
    Darkwing heeft helemaal gelijk, mijn excuses.
    Hier een linkje naar de Dixons site, daar staat ie voor de prijs van €199,-

Maar, voor die €30,- meer, heb je wel Halo, Midtown Madness 3, Brute Force & een extra controller.
    Zie hier.

En hier heb je Halo, Midtown Madness 3, Amped & Oddworld.
    Dit pakket is €219,- (Momenteel niet verkrijgbaar.)

Wat misschien ook een optie is, mocht je beslissen voor een nieuwe te gaan, is de Media Markt te checken.
    Deze heeft nogal vaak een prijs die onder de normale winkelprijs ligt.
    Ook qua games & hardware voor je console.

[Edit] Prijzen & Pakket gewijzigd. [/Edit]

Laatst bewerkt: 4 dec 2003
  14. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Hehe, ik werk zelf bij Dixons, dus ik kan je vertellen dat het pakket met Amped en Oddworld niet meer te krijgen is. Er zijn nu twee pakketten:

1) Xbox + 1 controller S + Halo + MM3 --> € 199,-
    2) Xbox + 2 controllers S + Halo + MM3 + Brute Force --> € 229,99

Voor 30 euro meer (en niet 20 revolution :)) heb je dus een spel en een controller extra. De vraag is alleen of je op die extra controller zit te wachten, aangezien je natuurlijk al een of meerdere controllers hebt van je oude Xbox.

15. wallage

wallage Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    je kan ook losse onderdelen kopen, waaronder de dvd-rom drive en dan je xbox open schroeven en hem vervangen . is heel makkelijk.

16. Revolution

Revolution What?

Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad.
    De garantie is toch al vervallen.
    Als je precies weet wat je moet vervangen, is dit waarschijnlijk wel de goedkoopste optie.

Alleen moet je wel precies weten wat je doet.
    Zoniet, laat het dan aan een pro over.

17. BounceMeister

BounceMeister Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    ik zou inderdaad een nieuwe kopen, er zijn zat leuke aanbiedingen nu. En wie zegt dat er misschien niet nog meer schade is? Jouw oude Xbox heeft vast nog wel waarde op de tweedehands markt. Er zijn zat tweakerts die er nog wat mee kunnen rommelen.

Je hebt meer aan een nieuwe Xbox met extra controller(s) en wat games, je bent dan zeker goedkoper uit dan 120 euro voor alleen de drive.

Hoe heb je hem laten vallen dan? Het is geen gameboy toch?! ;)

Wel balen voor je trouwens!! Gecondoleerd. :'-(

18. gerjan

gerjan Guest

Als het een goed prijsje is wil ik hem misschien wel kopen, wat is er precies allemaal kapot?

19. HolyKnight

HolyKnight Crazy Chemist

Leuk Bevonden:
    0
    Heel simpel:

Koop een nieuwe Xbox.....je doet je ouwe Xbox in de doos.....je brengt hem terug en zegt dat ie het niet doet......voila:)

(Oh ja de stikkers met sub-code wel ff verwisselen...:)

20. gerjan

gerjan Guest

haha ook hier al, net als met die spellen:) stickers kan je overigens niet verwisselen als je die stickers op de xbox bedoelt.

Deel Deze Pagina