Dit geft mijn Xbox aan als ik aan het spelen ben Het is alleen bij FIFA 2004, wat kan ik hier tegen doen. Misschien schoonmaken maar hoe met glassex of sow ? Hoe maken jullie je games schoon.
ik heb een heel zacht bankstel waar ik de cd overheen haal moet je natuurlijk niet met een leren doen hahahaha
Waarschijnlijk is jouw schijf beschadigd, want ik heb dit probleem ook en ik heb gezien op dit forum dat er nog wel wat rondlopen met dit probleem EDIT: Dit probleem gaat dan natuurlijk alleen over FIFA
Ok bedankt zal ik proberen. Als er nog meer manieren om je disk schoon te maken zeg het dan hier. Komt dit eigenlijk vaak voor?
Ik zou eigenlijk gewoon terug naar de winkel gaan.. Laat hun hem maar maken.. misschien krijg je wel een nieuwe
komt wel vaker voor ligt volgens mij ook niet aan een kapotte cd gewoon ff schoonvegen met een zacht doekje of reset de xbox
Lens cleaner? Er schijnt een slechte lading Fifa2004 games in omloop te zijn. Mijn advies is hetzelfde als anderen ; Ga ermee terug naar de winkel als er geen zichtbare krassen opzitten. Leg de situatie uit, en je zult waarschijnlijk wel een nieuw exemplaar meekrijgen.
Er is ook een apparaatje die je cd's/dvd's weer repareert, zijn vrij prijzig geloof ik maar werkt wel.
Heel simpel: Je w8 totdat je weer een nieuwe game wilt kopen...Je koopt dan eerst bv Fifa (je beschadigde cdtje) je verwisseld de cdtjes je brengt hem terug en je koop het spel wat je zeker van plan was...ghehehehe werkt goed
lolz stouterd, maar moet je wel lang wachtten als je een poosje geen geld hebt/ geen spel mag kopen ofzo
Ja, dat zei je net ook al bij die kapotte xbox. Maar ik vind dat wel een vorm van stelen/oplichten. Dat zou ik niet zo snel doen. Ik denk dat ik daar te braaf voor ben. Maar met een beetje lef is het wel een handige oplossing.
Nou met die cd's komt er niemand achter!! Heb ik al 2 keer gedaan zo Jah met die xbox verwisselen heb ik maar verzonnen, daar komen ze denk wel achter.....maar met cdtjes nie hoor!!!
Zelf gebruik ik de Safe Clean , dit is eigenlijk bedoel om TFT's mee schoon te maken. Als het goed is voor mijn TFT dan kan het ook geen schade veroorzaken aan mijn DVD's.
ik hou ze onder de kraan , en dan met zo'n zacht doekje (speciaal voor cd/dvd 's) erover heen en hij is weer schoon..
Het zal die verdomde Thompson DVD-drive wel zijn,zorg ervoor dat voordat je je Xbox koopt je eerst kijkt wat voor DVD drive je er in hebt zitten,De Thompson heeft 1 grote opening(als ik het goed heb,verbeter me eventueel),de Philips en de Samsung hebben een andere opening en dit zijn de beste drives,samsung is het best want die leest ook cdr om bijvoorbeeld mp3 op je xbox te zetten(bijv.eigen muziek in GTA).