1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Internet] Kings of Chaos (age2) Tactics en Tips

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door timmio, 8 okt 2003.

  1. timmio

    timmio GOOAALLLL!!

    Berichten:
    512
    Leuk Bevonden:
    4
    Even voordat alle mod's weer naar doen en denken dat er alleen een xbox bestaat => Oude threads hierover zijn al dicht of waren rommel, laat dit centrale topic nou gewoon open of lees in iedergeval zelf eerst even verder.

    Voor iedereen die hier post, ga geen links plaatsen om je leger te promoten enzo, dat doen we wel via pm :), dit topic moet openblijven en dus vrij zijn van spam/promotie

    Wat is dit voor een spel?
    Ik open natuurlijk deze thread om is te zien of er nog veel andere lui dit online spel spelen (te vinden op http://www.kingsofchaos.com ). Dit online spel is een MMORPG op het internet. Je kunt online legers maken, trainen, kampen bouwen, etc etc. Lees het eens op de site.

    Toch spam dit of niet?
    Nee, want ik promoot die site niet (tis toch niet van mij), maar ik wil eens weten of er mensen zijn die bepaalde tactieken hebben die goed werken, koop je nou veel defenders of gooi je juist alles op de aanval? Welk ras heb je gekozen en waarom?? Laat me dat is weten, misschien kunnen we elkaar tips geven!?

    Nou ik begin wel:
    Zelf ben ik nu 1 weekje online en heb een klein leger Humans, voornamelijk gericht op aanval met sterke wapens, zo heb ik ook al behoorlijk wat goud weggesleept, zelfs in 1x al een keer 11,000!! toch aardig wat denk ik zo. Wel defender erbij en 1 mercenarie, maar ik weet niet hoe je die moet trainen, iemand? Ook heb ik een general gekocht,maar wat ik daar nou mee moet?? ook geen idee.

    Zie zo kunnen we elkaar tips geven enz => Welcome to the world of Chaos!!
     
    Laatst bewerkt: 8 okt 2003
  2. aghshar

    aghshar Active Member

    Berichten:
    232
    Leuk Bevonden:
    0
  3. timmio

    timmio GOOAALLLL!!

    Berichten:
    512
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik begin lekker he, je hebt gelijk .com natuurlijk!

    Speel je het zelf ook?
     
  4. aghshar

    aghshar Active Member

    Berichten:
    232
    Leuk Bevonden:
    0
    nee, maar klikte op de link en toen werkte hij niet, dus probeerde ik .com even.
     
  5. timmio

    timmio GOOAALLLL!!

    Berichten:
    512
    Leuk Bevonden:
    4
    is er helemaal niemand meer die dit online rpg spel speelt? (om ipv achter 'zn xbox ff z'n pc is nuttig te gebruiken buiten dit forum?)
     
  6. Saaur

    Saaur Active Member

    Berichten:
    1.429
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ben hier net mee begonnen...vind 't niet zo boeiend als planetarion, maar daarom kan ik 't wel spelen, kost niet zoveel tidj.....misschien zijn er ondertussen meer mensen die dit spel opgepakt hebben?

    Heeft 't eigenlijk nut om per beurt aan te vallen, of is 't echt effectiever om beurten op te sparen?
     
  7. timmio

    timmio GOOAALLLL!!

    Berichten:
    512
    Leuk Bevonden:
    4
    "Saaur_ is building an army of Dwarves and now has 16 soldiers in Saaur_'s war machine"

    Beste is op sparen, vooral omdat je upgrade later steeds duurder worden, dan kun je bijvoorbeeld als je 300 turns gespaard hebt massaal gaan aanvallen en dan die upgrade kopen. Zou je bijvoorbeeld steeds met 15 turns al wat geld stelen, dan ben je zodra je over de 500.000 komt je geld de volgende dag alweer kwijt aan iemand die jou een leuke prooi vond. Doe je dat aanvallen binnen 10 minuten met die 300 turns (ofzoiets) dan heb je minder kans dat iemand je geld net zo hard weer afpakt..
     
  8. VoYTeC

    VoYTeC Xbox Af -_-

    Berichten:
    429
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik ben hier al een tijdje mee bezig en heb een paar accounts:

    Danger007 Rank: 13,652
    Novasamurai Rank: 16,359
    RealJ Rank: 30,704
    J-Linkinpark Rank: 50,770

    Mn broertjes accounts:

    Timvanl Rank:19,943
    Maxximan Rank: 36,830

    Als jullie mijn Officer willen worden dan moeten jullie me maar even een PM sturen want ik mag hier geen links plaatsen!*)

    De slimste manieren om upgrades te kopen zijn:
    In 1x massaal al je wapens verkopen en dan de gewenste upgrade kopen.

    Al je money in knifes "banken" dus een hele hoop knifes kopen (voordeel hiervan is dat als je knifes gesaboteerd worden je je geld toch krijgt!)

    Nu nog een paar handige weetjes:

    Als je Covert action boven de 130.000 is kan je NIET meer gesaboteerd worden dat is met:

    Spy lvl 10: 101 Spy's (moet je nog wel 25% elvenbonus meerekenen)
    Spy lvl 9 : 202 Spy's (moet je nog wel 25% elvenbonus meerekenen
    Spy lvl 8 : 404 Spy's (moet je nog wel 25% elvenbonus meerekenen)


    @ Timmio Mercenaries zijn al getraind die kan je gelijk inzetten (ze mogen alleen niet meer als 25% van je totale leger zijn)

    Mijn record geld jatten ligt zo rond de 420.000 :p
     
    Laatst bewerkt: 4 dec 2003
  9. timmio

    timmio GOOAALLLL!!

    Berichten:
    512
    Leuk Bevonden:
    4
    Netjes, misschien leuk om mijn stats ook maar even te plaatsen (na het zien van jouw stats):
    - Hoofdaccount
    *Timmio - Rank: 3,642
    *Strike Action 6,471,033 Ranked #1,972
    *Defensive Action 1,534,503 Ranked #10,237
    *Covert Action XXX,XXX Ranked #7,100

    - 2 Kleine "kloot" accounts:
    * TimmioX - 4,929
    * TimmioZ - 9,826

    - Grootste vangst ooit:
    * Is uit m'n log inmiddels, maar was iets van 4.500.000 (4.5 miljoen ja }:]) (iemand wilde denk ik net een upgrade kopen,whahahaha. ) Normale vangst is trouwens altijd rond de miljoen, soms gemiddelde bij 60 turns ofzo van 1,5-2 miljoen..

    Advies=goed zoeken naar mensen met veel geld, die even aankijken of ze omhoog gaan en dan @pats@# aanvallen, en durven, probeer desnoods mensen die je niet denkt te lukken eerst aan te vallen met 1 turn, als dat lukt meteen 15!! succes!
     
    Laatst bewerkt: 4 dec 2003
  10. VoYTeC

    VoYTeC Xbox Af -_-

    Berichten:
    429
    Leuk Bevonden:
    1
    Zozo patser! je defence is niet al te goed...
     
  11. timmio

    timmio GOOAALLLL!!

    Berichten:
    512
    Leuk Bevonden:
    4
    tja, maar m'n attack daarentegen weer super :), van mij mogen ze me aanvallen, toch geen geld :)
     
  12. satan21

    satan21 New Member

    Berichten:
    497
    Leuk Bevonden:
    1
    ik heb er ook een alleeen hij is waardeloos ik sta 75000 ik wor d de hele tijd gesaboteerd
     
  13. VoYTeC

    VoYTeC Xbox Af -_-

    Berichten:
    429
    Leuk Bevonden:
    1
    Hoe heet je dan spy ik je ff geef ik je wat tips
     
  14. VoYTeC

    VoYTeC Xbox Af -_-

    Berichten:
    429
    Leuk Bevonden:
    1
    :D ik ben gestegen! ik sta nu zo rond de 11.000 en ik doe het minder dan een maandje:p Mn broertje heeft Gister 1.5 miljoen gejat :p
     
  15. maXiman

    maXiman Active Member

    Berichten:
    345
    Leuk Bevonden:
    0
    bwheheheeh ik heb gisteren inderdaad 1.5 miljoen gejat:p dat kon ik wel goed gebruiken. ik heb nu net spy level 9 gekocht dus ik zakte wel weer wat, maar ja ik ruik de immuniteit:D
     
  16. maXiman

    maXiman Active Member

    Berichten:
    345
    Leuk Bevonden:
    0
    joepie, 13.400
     
  17. greenbean

    greenbean Pow! ur dead!

    Berichten:
    266
    Leuk Bevonden:
    1
    ik ben net bezig met het spel een sta nog super laag. nog goede tips?
     
  18. VoYTeC

    VoYTeC Xbox Af -_-

    Berichten:
    429
    Leuk Bevonden:
    1
    Wat is je username?

    Ik sta nu trouwens 9000 :D
     
  19. timmio

    timmio GOOAALLLL!!

    Berichten:
    512
    Leuk Bevonden:
    4
    goede tip is niet teveel defense in het begin en niet teveel van die nutteloze upgrades (zoals dure unit upgrades, vrienden die klikken zijn veel goedkoper!!)
     
  20. greenbean

    greenbean Pow! ur dead!

    Berichten:
    266
    Leuk Bevonden:
    1
    mijn username is Death_Himself maar ik stel het niet op prijs aangevallen te worden door supergrote legers. ik sta zo'n 130.000
     

Deel Deze Pagina