1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Nintendo gaat Super!!!

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door CaptnCook, 2 dec 2003.

  1. XiroKe

    XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.070
    Leuk Bevonden:
    26
    Je bedoelt dat je boze reactie's probeert uit te lokken. Dat word alleen maar bevestigd door je laatste post.
     
  2. WiresOUTLAW

    WiresOUTLAW ''screw you guyz''

    Berichten:
    509
    Leuk Bevonden:
    0
    fuck de gamecube fuck de ps2 xbox is god xbox xbox xbox

    :/Mod: Bla Bla... Een officiele waarschuwing voor jou wegens fanboy gedrag!
     
  3. krot

    krot Hip

    Berichten:
    121
    Leuk Bevonden:
    0
    dit is een beetje tries fanboy-achtig gedrag, waarschijnlijk heb je nog nooit spellen als zelda of metroid gespeeld want dan zou je dit soort trieste dingen niet zeggen en inzien dat de cube echt geen pauper console is, en van die ps 2, tja ik hou er niet van maar ik snap dat mensen hem tof kunnen vinden, ff ontopic, ik vind het echt vet dat nintendo's marktaandeel vervijfvoudigt is in europa, het is een goed teken dat nintendo zich weer een beetje in de consolemarkt verstigt, nu australie nog
     
    Laatst bewerkt: 3 dec 2003
  4. DarkShadowN00b

    DarkShadowN00b Dogghouse Supporter

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    gamen wordt steeds meer mainstream en het publiek op foras lijkt steeds jonger te worden= een lager niveau
     
  5. Saaur

    Saaur Active Member

    Berichten:
    1.429
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik moet zeggen dat Wouter's houding me erbijna toe aanzet om m'n gamecube weg te doen...bah...

    Maar on the topic. Ik denk dat de echte gamers geen bal geven om verkoop cyfers van een console, mede omdat ze per actie de andere kant weer op slaan. Wel fijn voor de gamer is dat de consoles zo goedkoop worden dat er voor degenen die dat willen de mogelijkheid is om 2 of 3 consoles (en dus meer exclusives) in huis te hebben.
     
  6. WiresOUTLAW

    WiresOUTLAW ''screw you guyz''

    Berichten:
    509
    Leuk Bevonden:
    0
    ^^lol als je het topic een beetje had doorgeken dan had je ook wel begrepen dat dit dus totaal niet serieus bedoeld was
     
  7. Falco Lombardi

    Falco Lombardi Star Fox Team

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    0
    best jammer......... :p
     

Deel Deze Pagina