High definition

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door iverson, 4 dec 2003.

1. iverson

iverson Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand mischien waar ik een high definition av pack kan kopen.

Ik werk in Ridderkerk en woon bij Den Bosch, dus het liefst ergens in de buurt. De winkels waar ik het tot nu toe heb gevraagd hebben echt geen flauw idee wat ik bedoel.

Please help!

2. MisTicMac

MisTicMac Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja in rotterdam zit een winkel onder de v & d dat heet futurezone en die verkoopt deze kit. Adres gegevens vind je onder www.futurezone.nl.

Ik weet niet of dit nou mag of niet een link maken naar een comerciele site maar het is om je te helpen en anders sorry mod´s.

3. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Ervanuitgaande dat je weet wat een HighDefinition pack is en dat er in Nederland in principe nog geen HighDefinition TV's worden verkocht?

4. MisTicMac

MisTicMac Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet wel zeker wat dat is wouter heb namelijke een beamer die hd ondersteund en heb bij die winkel deze kit gekocht.

5. iverson

iverson Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een plasma tv met progressive scan. Het is weliswaar geen high definition tv, maar volgens mij geeft het high definiton pack dan toch beter beeld.

Vooral bij PGR2 vind ik het beeld niet helemaal goed, omdat de tv moeite heeft met zwart.....

6. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Just checking :)

7. MisTicMac

MisTicMac Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt: 4 dec 2003
  8. iverson

iverson Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mijn tv heeft die composiet aansluitingen die nodig zijn voor deze kabel. Ik heb gelezen dat ik voor het geluid de optische kabel kan gebruiken die ik nu ook voor de advanced scart gebruik.

9. MisTicMac

MisTicMac Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja klopt op deze kabel zit ook de optical connectie voor het geluid. Ik zou even bellen met die winkel. Maar zag gisteren nog zon doos liggen in de vitrine toen ik counter-strike kocht.

10. Onslaught

Onslaught HardCore Gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Heej iverson weet je wel cker dat je tv de 5 stekkers ondersteund van een HD pack?
    Anders kan je het namelijk ook met een VGA box of een XGA box aan de slag.
    Ik zou voor de XGA box gaan als ik jouw was die verhoogd namelijk de resolutie tot 800x600, 1024x768, 1280x1024 of 1600x1200 en past dubbele scan toe.
    De XGA is te koop bij ProGames

Laatst bewerkt: 4 dec 2003
  11. iverson

iverson Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij doet het high definition pack hetzelfde. Die dubbele scan waar je het over hebt is volgens mij progressive scan...

High definition pack is echter veel goedkoper!

12. Onslaught

Onslaught HardCore Gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Heb je wel een HD tv?
    Zo niet dan is het feest met de HD pack al over.

13. Onslaught

Onslaught HardCore Gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Overigens verhoogt de XGA de reolutie en de HD pack niet, want de Xbox ondersteund geen HD tv's.
    Ik bedoel als je hem dus op een HD tv aansluit dan wordt de resolutie niet verhoogd.
    De Gamecube is overigens de enige console die HD tv's ondersteund (=wel een hogere resolutie) en dat geld maar voor een paar spellen.
    Star Wars Rogue Leader is een goed voorbeeld.

Let wel op dat het alleen maar geld voor de Amerikaanse en Japanse Gamecube, want de Europese Gamecube ondersteund geen HD tv's.

14. stefsybo

stefsybo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    En voor Xboxen geldt dit ook. Amerikaanse (en misschien Japanse) Xboxen ondersteunen HDTV, ook hogere resoluties (720p en 1080i) en ook maar bij een paar spellen. Europese Xboxen ondersteunen echter geen HDTV, misschien zelfs geen progressive scan.

15. Toxic_Timmie

Toxic_Timmie Registered User

Leuk Bevonden:
    1
    De Europesche XBOX die ondersteund van alles en is hardwarematig precies hetzelfde als die uit de States.
    Alleen is het zo dat ie in Europa geen progressivescan ondersteund, dus je kunt wel zo'n High Defenition Pack aansluiten, maar Prog.Scan krijg je er niet door.

De boel is namelijk allemaal geblokkeerd in de BIOS van je XBOX.

16. pjotr

pjotr Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Compatible With NTSC Xbox?: Yes
    Compatible With PAL Xbox?: Not fully - less video resolution options - 480p 720i 1080i & 1080p are no longer available.

zie link

Deel Deze Pagina