Ik moest daarnet terugbellen,omdat gisteravond al iedereen naar huis was zowat en de vent die ik nu sprak.Zei dat het wel onder de garantie valt...en dat hij binnen nu en 4 dagen word opgehaald(door UPS),terwijl die vent van gisteren zei dat het niet onder de garantie viel.Volgens die man die ik net sprak valt het er wel onder.... ..het is wel beter dan dat ik 120 Euro moet betalen...
ik heb niet alles gelezen maar als je een nieuwe koopt kun je toch de hd overzetten heb je een reserve maar dan zit je weer met je garantie
Das geluk hebben! Nu maar hopen dat ze 'm niet terug sturen zonder dat ie gemaakt is. Omdat het niet onder de garantie valt...
We zullen wel zien hoop dat ze hem maken... Edit: en als het geld ging kosten zouden ze een brief sturen.
hm, ja sommige "verkopers" vertellen niet aan de klanten dat op all apparaten boven een bepaald bedrag (€140?) wettelijk 2 jaar garantie hebt. Heb je trouwens verteld dat je hem hebt laten vallen? en is de schade zichtbaar? anders moest je gewoon zeggen dat ie het niet meer deed
ja heb ik gezegd,er is geen schade zichtbaar en(die vent zei valt gewoon onder garantie)en.me xbox is vrijdagochtend rond half 12 al opgehaald,terwijl ik donderdagavond had gebeld...
Toch altijd weer goede service bij MicroSoft, lolz ik had ook een keer iets en had toen ook die klantenservice gebeld, maand later ofzo belde een ventje van MS uit toronto canada ofzo om een enquete te houden via te telefoon met mij in het engels lolz, steeds een vraag en dan moest ik kiezen tussen 1t/m9 waarbij 9 satisfied was ofzo 20min met die vent aan de lijn gehangen, duur grapje voor hen..
Heb me Xbox weet terug is net gebracht half uur geleden en hij doet het weer.... ,en alles staat nog op zijn harddisk en het viel nog onder de garantie ook...