[kotor] Help!! Verhaal In De War?!?

Discussie in 'Algemeen' gestart door Sam Fischer, 4 dec 2003.

1. Sam Fischer

Sam Fischer jedi master

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb kotor dus ook bemachtigd en ik zit hartstikke vast geloof ik.
    dit is mijn volgorde van de planeten waar ik naartoe ben geweest: Taris, Dantooine, Kyshar ofzo (die wookie planeet), Tatooine, Karibian (ofzo de sith planeet). nou wil ik naar Manaan om de laatste Star Forge te halen en ineens word ik in een filmpje ondershept door het schip van die Darth Malak (ik ben zon 80% light) en word ik gevangen genomen. Heb ik hem nu al uitgespeeld? ik ben niet eens bij Manaan geweest! mijn figuur is nog erg zwak want ik drukte steeds op auto-level omhoog.

Nu kom ik in een kamer met die mentor van Canderous, 2 siths en 9 droids. ik kan er echt niet doorheen komen. HOE!?!
    kan ik hiernaa nog wel naar manaan toe?

2. majidamarus

majidamarus »Sovjet Red Army«

Leuk Bevonden:
    0
    je moet iig die gasten verslaan. als je daar langs bent kun je weer verder waar je mee bezig was dus don't worry

3. Elite

Elite Elite TAR

Leuk Bevonden:
    14
    jazeker, dit is een twist in het verhaal. Zorg dat je uit dat schip komt en je zult naar je bestemming vliegen. Lukt het je niet met canderous? blijven oefenen joh, wapens afpakken, poppetje equipen etc. En anders met een ander poppetje proberen (HK47)
    select en gij zult vinden. Spoilers dus :d

4. Megramons

Megramons Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    You're still on the right track.

5. Leo

Leo R.I.P. Proof

Leuk Bevonden:
    2
    joh maak je niet druk je moet gewoon ff iemand uitkiezen om de boel te saboteren en dat doe je dan ook en klaar ben je:cool:

6. Request

Request Request NL @ LIVE

Leuk Bevonden:
    0
    Juist.. :p

7. Tulip

Tulip This space for rent

Leuk Bevonden:
    0
    eh... use the force.

8. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    De laatste 2 reacties in deze thread slaan absoluut helemaal nergens op. Hier heeft de topicstarter helemaal niks aan.... als je niks te melden hebt, post dan ook alsjeblieft niks, want dit is ontzettend storend.

9. Tulip

Tulip This space for rent

Leuk Bevonden:
    0
    Darkwing, je spreekt een beetje voor je beurt.
    (Een vaker voorkomend probleem bij moderatoren, administratoren en andere potjes met grote "oren" )

Je kunt in Kotor gebruik maken van je hack & slash mogelijkheden of van je "force" krachten.
    De oplossing voor de originele poster bestaat uit het wat meer fantasievol gebruik maken van zijn force-krachten.

Vandaar mijn "use the force".
    het was een tip, hint, aanwijzing of hoe je het ook maar noemen wil.

Om de woorden van een wijs mens te gebruiken: "als je niks te melden hebt, post dan ook alsjeblieft niks, want dit is ontzettend storend."
    In tegenstelling tot een paar "oren" ben ik geen klein kind dat alleen maar post om zijn naam te zien.

Prettig weekend iedereen.

10. Sam Fischer

Sam Fischer jedi master

Leuk Bevonden:
    0
    oke ik heb het gehaald. maar nu zit ik weer vast op die Manaan. ik moet naar die oceaan toe om de laatste star forge te zoeken maar ik word steeds opgevreten door die haaien.

11. Nosh

Nosh innit?

Leuk Bevonden:
    9
    Gebruik het enige wapen dat je daar kunt gebruiken. Een ultrasonisch ding ofzo. Zodra die haaien in de buurt komen, schiet je, en je hebt geen last meer van ze :)

Deel Deze Pagina