HALO saai of dan toch weer niet?

Discussie in 'Algemeen' gestart door underdogg, 5 dec 2003.

  1. underdogg

    underdogg xbox freak

    Berichten:
    25
    Leuk Bevonden:
    0
    was bij een vriend toen we halo met z'n 8ten hebben zitten gamen. Allemaal heel tof was direct onder de indruk van de game!
    besloot dan maar om hem te kopen! heb Halo gekocht begon campaign en wat dacht je na de 2de level begon het al eentonig te worden! altijd dezelfde stomme aliens weinig of geen verandering qua opdrachten! wanneer komt er eens een game uit met afwisseling waar je uren en uren aan gekluisterd kunt zitten?:confused:
     
  2. WiXX

    WiXX Kijk uit maloot...

    Berichten:
    2.027
    Leuk Bevonden:
    5
    Wanneer komen er eens mensen die een game langer als 10 minuten de kans geven
     
  3. Skycraper

    Skycraper Active Member

    Berichten:
    62
    Leuk Bevonden:
    0
    inderdaad ik heb aan halo ontzettend veel uren versleten. die game is gewoon een toppertje. maar dat weet iedereen wel. :)
     
  4. Danger

    Danger XBW Groentje

    Berichten:
    2.146
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je het level Aussault under control room en Two Betreyals ziet, dan zie je veel meer afwisseling. Ik zou eerste even wat verder spelen. Of co-uppen kan het ook nog wel is leuker maken.
     
  5. MoJoo

    MoJoo Owned in Alle FPS.:)

    Berichten:
    879
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet je hoe lijp die single player is als jij dat geen goede game vind dan heb je echt geen gevoel voor goede singleplayer games :D
     
  6. Rmeijer

    Rmeijer Regime Life!

    Berichten:
    27
    Leuk Bevonden:
    0
    Gruwelijke game!. Ga dan liever het leger in.
     
  7. daaf

    daaf Active Member

    Berichten:
    68
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb hem ook, maar nog niet gespeeld.

    ik hoorde ook van verschillende mensen dat de eerste 2 levels ofzo leuk waren....het daarna een beetje saai en repeterend was..en na een tijdje weer echt super gaaf is..


    dont get me wrong..ik heb t zelf nog niet gespeeld.. ( ben pas net uit mn cryochamber gelopen:D..en toen ben ik er mee gestopt..geen tijd.amped 2 hihi) maar heb gehoord van..dat je ffies moet doorzetten..en dat t daarna echt super is..

    dus ja...
     
  8. da -Z-

    da -Z- mijn knijn = fijn

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    27
    HALO is de enige game die ik nog regelmatig speel (naast Tijgah Woets dan:)), als je HALO niet cool vind kan je IMO beter je xBoX wegdoen ;). Maar ff serieus, speel eerst het spel maar eens uit, en dan praten we verder.
     
  9. Danger

    Danger XBW Groentje

    Berichten:
    2.146
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou, het 1ste level is geen bal aan. Het 2de level gaat wel en daarna wordt het leuk. Dus ik denk dat de jongen of een rare smaak heeft of jij het verkeerd gehoord hebt(maar ik kan natuurlijk ook een slechte smaak hebben). Maar ik vind alleen The Libary lomp. Dat is echt hele tijd hetzelfde. Maar als je eenmaal in het level Assault under control room komt en je vindt dat nog steeds saai dan moet je shooters saai vinden.
     
  10. Paauwtje

    Paauwtje Active Member

    Berichten:
    506
    Leuk Bevonden:
    1
    Halo saai ben je wel goed
     
  11. Krishan

    Krishan Sho-Kanji Baharoth

    Berichten:
    158
    Leuk Bevonden:
    0
    Halo is het enige spel waar ik de tijd voor heb genomen, om het op alle niveau's uit te spelen.

    Sterker nog, speel hem nog geregelt in Co-Operative en ook best vaak alleen.

    Halo is totaal niet saai.
     
  12. Zilverpijl

    Zilverpijl GT: MVP4Riaz

    Berichten:
    590
    Leuk Bevonden:
    11
    Nou ik kan niet zeggen dat ik Halo zo heel bijzonder vind. Het is best een leuke game, maar het wordt zo eentonig na verloop van tijd. De game is zeker niet slecht, maar ik vind dat Halo te veel wordt opgehemeld in vergelijking met andere games. Ikzelf speel dan liever MOH als shooter. Is grafisch wel een stuk minder, maar er zit veel meer variatie in. Maar das mijn mening.:)
     
  13. -=DEMO=-

    -=DEMO=- Goten!!

    Berichten:
    115
    Leuk Bevonden:
    0
    jeezus, volgens mij hebben julllie echt nog nooit met 7 andere mensen 'n fatsoenlijk linkpotje Halo gespeeld, of wel?
    weet je hoe vet dat dat is? en trouwens, co-op met 'n vriend die even goed is als jezelf is ook echt supervet...
     
  14. da -Z-

    da -Z- mijn knijn = fijn

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    27
    De MoH serie op de PsX was best leuk, maar ik heb Frontline ooit eens in mijn bezitgehad voor de XboX en het is met afstand de meest waardeloze game die ik ooit heb gehad. Wat HaLO zo goed maakt is niet alleen de graphics maar ook de geweldige AI!! het is to kill or be killed en bij MoH had ik dat nooit het idee. Meer variatie in opdrachten ok, mee eens, maar waarom dan iedere keer zo sledcht uitgewerkt?? Dit is btw geen aanval op jou zilverpijl, maar ik wil gewoon aangeven dat MoH in generlei wijze te vergelijken is met HALO :)
     
  15. -=DEMO=-

    -=DEMO=- Goten!!

    Berichten:
    115
    Leuk Bevonden:
    0
    het vette aan halo multiplayer is dat het behoorlijk wat moeite kost om iemand dood te krijgen (in verhouding tot andere FPS). diegene met de beste tacktiek, wint. als je gewoon gunblazing op iemand afrent en die ander houdt het hoofd koel, kun je die idioot zo met 3 pistol kogels neerkrijgen. je kunt dus gewoon niet gaan staan reutelen, want dat heeft geen zin, terwijl in andere FPS dat juist de beste tacktiek is...
     
  16. Defanatic

    Defanatic blauw beest

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    26
    Er bestaat een 'cheat' om deze saaiheid tegen te gaan, je start een level zet de moeilijkheidsgraad op 'legendary' of heroic in jouw geval en je zult zien dat deze game een stuk leuker is.
     
  17. underdogg

    underdogg xbox freak

    Berichten:
    25
    Leuk Bevonden:
    0
    heb Halo al op 3levels na uitgespeeld en toch ligt het spel al een maaand te bestoffen! als er een vriend langskomt is het wel een leuke game maar singleplayer trekt het spel echt op geen z@k!
    moest de game nu on-line zijn geweest dan zou ik het geen saai spel hebben gevonden maar nu zeg ik gewoon: DIT SPEL SUCKS BIGTIME
     
  18. Danger

    Danger XBW Groentje

    Berichten:
    2.146
    Leuk Bevonden:
    0
    Ga met een vriend co-uppen wordt het dan niet leuker om de missies uit te spelen. Ja, dan is het zonde van je geld. Je had ook bij je vriend de single player kunnen proberen voordat je halo kocht. Je kan halo overgens wel op Xboxconnect spelen. Dat is ook online misschien is dat een optie om halo je geld waard te laten zijn.
     
  19. Reteppd

    Reteppd even niet xboxen

    Berichten:
    326
    Leuk Bevonden:
    1
    halo is een van de MINDERE spellen die ik gespeeld heb op de xbox, spellen als pgr (1of2 , maakt niet uit), SHENMUE 2, en pazer dragoon orta zijn wel echt tof, maar halo is echt heel saai
     
  20. Reteppd

    Reteppd even niet xboxen

    Berichten:
    326
    Leuk Bevonden:
    1
    ik heb ongeveer hetzelfde (moet nog twee levels) maar ik speel slechts af en toe, het boeit me gewoon echt niet dit spel, ik heb ook medelijden met de mensen die vinden dat halo het beste spel is voor de xbox: die mensen verklaren dus dat er geen goede spellen voor de box zijn:mad:
     
    Laatst bewerkt: 5 dec 2003

Deel Deze Pagina