Welk live spel is het 'relaxt' ?

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Grave, 5 dec 2003.

1. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
    Welk spel op live is het relaxt. Ik bedoel niet games zoals wolfenstein, counterstrike etc, ik bedoel games waar je gewoon veel fun online mee hebt.
    Het spel 'worms', dat zou echt :D zijn op xbox live omdat je vet kan lachen daarmee. Wolfenstein zitten vaak van die hyper amerikanen die veel en veeel te serieus zijn en denken dat ze altijd de baas moeten zijn (is mijn ervaring).
    Motogp speelt echt lekker op live, maar daar heb je weer het probleem dat bijna niemand praat, omdat ze zo druk bezig zijn met hun motor besturen dat ze dus niet praten (doe ik zelf ook:+ )

Dus welk spel kan je even lekker relaxt spelen op live en ondertussen wat praten? (een 'worms' spel zou een uitkomst zijn, en dan niet woms 3D |:- )

2. Rul3l3eR !)uCkY

Rul3l3eR !)uCkY Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Midtown Maddnes 3, Top Spin en NFL Fever. daar ben ik altijd een beetje bij aan het spelen en praten. gewoon omdat je er minder concentratie voor nodig hebt als bij bv. Moto GP

3. flipkop1984

flipkop1984 I Love Techno

Leuk Bevonden:
    0
    Midtown Madness 3 daar word het meeste bij gepraat of pgr 2 wordt soms ook wel veel gepraat

4. SplinterX

SplinterX ^Chief^

Leuk Bevonden:
    1
    MM3 praten ze echt veel ik wel teminste altijd en het is ook neit echt moeilijk praten en styuren tegeleijk

Laatst bewerkt: 5 dec 2003
  5. [JeLL!e] HALO

[JeLL!e] HALO Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Zeker weten midtown madness 3. Gewoon omdat er zoveel lol is, en het gewoon relaxed spelen is. Dik arcade, niet echt onwijs serieus. Dat spel zoek je.

6. alieno

alieno Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    precies over die amerikanen (to hell with them!!:+ :+)

MM3 is wel leuk denk ik maar PGR2 is nog toffer, ook al praat je er niet altijd veel is het wel erg realistisch en je kan wel erg lachen... *) *)

MM3 is wel grappiger als je dat zoekt.....8) 8)

7. haantje

haantje Valentino Rossi!!#46

Leuk Bevonden:
    1
    uhhm crimson skies.. vind ik zelf erg relaxed gewoon lekker rondvliegen beetje knallen en lekker arcade dus niet moeilijk. En misschien Amped 2 als je van snowboarden houdt? Gewoon lekker relaxed met andere live gamers de afdalingkjes maken:)

8. SplinterX

SplinterX ^Chief^

Leuk Bevonden:
    1
    Ja, amped 2 is ook zwaar relaxd, dan krijg je echt het ultieme snowboard gevoel + een heel goed xbox(beetje live) gevoel!

9. Crispin

Crispin Me

Leuk Bevonden:
    0
    PGR2 is wel chille, vaak wordt er online ook veel gelache en gebeukt. En voor de serieuze rijders is er ook altijd wel wat te doen. Midtown Madness 3, tja, mij boeide het eigenlijk niet zo lang.

10. Grave

Leuk Bevonden:
    520
    Thx all. Crimson skies lijkt me wel kicke. Ik heb het niet echt zo op auto racen. Thx :)

11. Yerewn

Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

Leuk Bevonden:
    9.332
    klinkt gek maar r63 en dan met een paar engelsen. beetje in het sneeuwlevel lopen kutten met het proberen te starten van een kampvuur mbv fosforgranaten en lijken

12. RuffRyder

RuffRyder 360ยบ

Leuk Bevonden:
    2
    Het was eerst natuurlijk de Moto GP demo (had MA en UC), toen kwam Ghost Recon, daarna Soldier of Fortune 2, RTCW, MM3, RS3 en PGR2. Elke keer als ik een nieuw Live spel kocht vond ik hem dus ff het 'relaxt' :9. Maar als ik moet kiezen is het voor.. RTCW/RS3/PGR2..

Alle 3 eigenlijk :{.

13. Grave

Leuk Bevonden:
    520
    RCTW is wel leuk zolang arogante amerikanen wegblijven... ik irriteer me mateloos aan die gasten (gotto say something hehe}:] ) En Rainbow six 3 staat in de bestelling :)

Ze zouden bij optimatch zoiets als 'keuze land' moeten maken, zodat je tegen NL ers kan spelen of Duitsers etc

14. Yerewn

Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

Leuk Bevonden:
    9.332
    het maakt volgens mij niet uit welk spel je speelt als je maar met leuke mensen speelt.. rs3 is leuk maar als er zo'n 14 jarig snotneusje met net zn eerste breezer op aan het spelen is, is de lol er snel weer af

15. HolyKnight

HolyKnight Crazy Chemist

Leuk Bevonden:
    0
    Iedereen het het over Amerikanen, wa denk je van de Fransen?? YUK! das pas erg..

beste live-games waar ze veel praten: PGR2, MM3, RTCW
    waar ze te weinig praten: Topspin en CrimsonSkies....

MM3 heb ik echt lol mee....:)

16. Grave

Leuk Bevonden:
    520
    Fransen bij motogp idd.... verkeerde kant oprijden vinden ze leuk... maar met RCTW nog nooit last van Fransen gehad (dat ze soms niet engels praten is ook irritant maar okey das niet zo irritant als opgefokte amerikanen).

Deel Deze Pagina