HALO saai of dan toch weer niet?

Discussie in 'Algemeen' gestart door underdogg, 5 dec 2003.

  1. Danger

    Danger XBW Groentje

    Berichten:
    2.146
    Leuk Bevonden:
    0
    En toch krijgt hij een 8 :{ (sig)
     
  2. Reteppd

    Reteppd even niet xboxen

    Berichten:
    326
    Leuk Bevonden:
    1
    ja dat moet ik eens veranderen.. das van een par dagen na aankoop...
    maar halo is gelukkig nog wel stukken beter dan pow, enter the matrix of mechassault
     
  3. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Valt dit nu onder een objectieve blik (nooit meegenomen in de Halo-hype) of is er gewoon niet goed genoeg naar het spel gekeken?

    De rillingen lopen nog dikwijls over mijn rug wanneer ik Halo speel. De stem van Cortana, de soundtrack, de soms bijna mythische beelden. Ik heb elke level nu al zó vaak gespeeld, en het blijft gewoon leuk. Niet om het elke dag van de week te spelen, dat deed ik alleen in de eerste maanden. Nee gewoon om de paar weken pak je Halo er weer eens bij, desnoods in co-op en het vermaakt me nog steeds...
     
  4. Zilverpijl

    Zilverpijl GT: MVP4Riaz

    Berichten:
    590
    Leuk Bevonden:
    11
    MOH was gewoon ff een willekeurig voorbeeld, maar wat ik ermee wilde aangeven is dat het fun-gehalte voor Halo veel te laag is wat mij betreft. Een game als MOH mag op vele vlakken minder zijn dan Halo, toch vond ik het veel leuker om te spelen. Co-op is idd wel gaaf, maar als je alleen speelt dan is het bijna allemaal hetzelfde voor mijn gevoel.
     
  5. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    Komaan even normaal,
    Ok, iedereen heeft zijn eigen mening/interesse ivm spellen maar dit slaagt op niets. Ik ben zelf niet echt een racefan maar daarom vind ik PGR1 (en 2) of MotoGP bijvoorbeeld niet slecht! Net zoals sommige sportspellen, kunnen racespellen me maar korte tot zeer-korte tijd boeien. Ik vind ze eerder leuk als afwisseling of met meerdere, maar daarom kan ik nog wel objectief zien dat het geweldige spellen op zich zijn! Omdat je een spel snel(ler) beu bent kan het geluid, gameplay, graphics, etc... nog wel heel goed zijn... en dus het spel in het algemeen ook.
    Waarschijnlijk heb je dan inderdaad heel andere verwachtingen over fps's, maar beweren dat een 8/10 teveel is voor Halo, of dat het:
    eum, dat is op z'n minst gezegd overdreven!
    Halo mocht dan wel gehyp't zijn, het had en heeft nog altijd veel meer dan talrijke andere fps's en is en blijft een goed spel!
     
  6. Zilverpijl

    Zilverpijl GT: MVP4Riaz

    Berichten:
    590
    Leuk Bevonden:
    11
    Eerst zeg je iedereen zijn eigen mening etc., helemaal mee eens. En vervolgens roep je dat iemand anders zijn mening nergens op slaat.:confused:
     
  7. WHAT

    WHAT Active Member

    Berichten:
    2.185
    Leuk Bevonden:
    44
    huh... halo is vet man heb de sp op elk niveau uitgespeeld en nog wou ik het een keer uitspelen en mp met 8 man is zeker vet.... heb nog geen game gehad waarbij ik zovaak de sp heb uitgespeeld!!
     
  8. KingFreAk

    KingFreAk Active Member

    Berichten:
    173
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ben een heekl eind bij de missie maar kvin er ook geen ruk aan, mappe komen terug of althans mdelen ervan alleen multiplayer is te doen....
     
  9. WHAT

    WHAT Active Member

    Berichten:
    2.185
    Leuk Bevonden:
    44
    Hahah wat vind jij dan een goed spel?? Ik heb medelijden met jou dat je zo'n stomme reply geeft als jij het een slecht spel vind dan is dat jou mening dan hoef je dus ook geen medelijden met ons te hebben want wij vinden het een vet spel....
    en kijk trouwens in de pu of in een ander blad dan zie je dat je het fout hebt :{
     
  10. Edge

    Edge Hardcore Gamer

    Berichten:
    676
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb halo meerdere keren uitgespeelt en ook op legendary..ik
    vind het een topgame..volgens mij heb ik aan geen enkele andere game zoveel plezier gehad..multiplayer met zn achten is ook vet...

    misschien moet je co-op wat vaker doen op heroic of legendary word je wat meer verrast door de AI. Presentatie en Verhaal is ook sterk...de game = kwaliteit ..snap niet dat je er niets aan vind...door dit soort games blijf ik juist gamer... :cool:
     
  11. da -Z-

    da -Z- mijn knijn = fijn

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    27
    Leuk hé, meningen ventileren! Pfff, de green mile topics zijn nog nuttiger dan deze discussie.
     
  12. Defanatic

    Defanatic blauw beest

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    26
    Maar ff serieus op normal is het een goede game maar toen ik hem op heroic ging spelen werd ie pas echt goed. Ik verdenk sommige mensen er van deze game op easy te hebben gespeeld dan is er geen fuct aan nl.
     
  13. Fisichella

    Fisichella swangate.nl

    Berichten:
    886
    Leuk Bevonden:
    29
    Dan kan ik mijn xbox wegdoen:+ , ik heb dat spel nooit echt leuk gevonden. Ik vind de multiplayer van het spel wel top, maar de campaign mode is erg saai. Ik vind dit soort spellen sowieso minder dan andere spellen, want ik vind dat een spel als halo wat realistischer zou moeten zijn en niet met aliens en rare monstertjes erin, als ze wel graag dit soort vijanden willen gebruiken, dan moesten ze het spel ook anders maken vind ik. Rainbow six, Splintercell of Medal of Honor vind ik alledrie veel betere spellen dan Halo, en alledrie die spellen hebben ook gewoon menslijke vijanden, dus daar heb je ook het idee dat het echt is:cool:
     
    Laatst bewerkt: 5 dec 2003
  14. underdogg

    underdogg xbox freak

    Berichten:
    25
    Leuk Bevonden:
    0
    das waar want ik heb rainbow six 3 ook en dat vind ik stukken gemakkelijker dan halo. en zelf op de easy mode is het nog redelijk moeilijk! Je moet weten ik ben zo geen fps fan maar toch kan ik me uren inleven in RS3 tegenover halo dan dat spel is gewoon de no.1 RIP OFF in mijn ogen dan toch!
     
  15. Billbox

    Billbox Active Member

    Berichten:
    212
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik vond Halo ook niet super, wel goed, maar niet een topgame.
    Ik zou het een 8 geven.
    Ik vind het snel vervelen, co-oppen is wel leuk, maar niemand waarmee ik dat doet kan dat (te slecht). En ik ken maar 1 iemand met Xbox en die woont in Assen, zo'n 160 KM hier vandaan....
     
  16. underdogg

    underdogg xbox freak

    Berichten:
    25
    Leuk Bevonden:
    0
    das natuurlijk wel klote! ik ken ook maar één iemand met een xbox en die mag m'n huis niet binnen van mijn moeder dus een goede tegenstander om te co-oppen heb ik ook niet echt! m'n moeder haar vriend maar die is echt waardeloos in het spel dus daarom halo maar laten bestofd worden want campaign alleen? nee toch niet veel te saai
     
  17. the predator

    the predator Vliegent frietje

    Berichten:
    786
    Leuk Bevonden:
    0
    halo is tesimpel (ook op legendary) te kort en te traag, dat zegt al genoeg bij mij
     
  18. Krishan

    Krishan Sho-Kanji Baharoth

    Berichten:
    158
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, het is realistisch dat je in je eentje het Duitse leger afslacht in WW2!
     
  19. the predator

    the predator Vliegent frietje

    Berichten:
    786
    Leuk Bevonden:
    0
    in de meeste oorlog games heb je een heel leger of een paar man die je meehelpen
     
  20. Krishan

    Krishan Sho-Kanji Baharoth

    Berichten:
    158
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, wilt niet zeggen dat het daardoor wel realistisch is.

    Als we namelijk met elkaar een bank beroven, wil dat ook niet zeggen dat dat legaal is.
     

Deel Deze Pagina