Op de controller van de xbox zelf zit geen mute button. Ik neem aan dat je het over de live headset hebt? deze butten zat dacht ik bovenop de 'stekker'van de headset. is hiermee je vraag beantwoord?
Op de Xbox Communicator bedoel je? Simpel; Het enige knopje op de communicator, dát is de mute button. Het lampje wordt dan rood.
bij amped hebben ze het over de japan mute ofzo, en daar staat mute + L + R dus geen communicator of is het gewoon L + R
Ik vat hem al, jullie snappen hem denk ik niet, bij amped 2 kan je als grab de japan mute doen, een hij wil weten wat voor knoppen je meot indrukken om die te krijgen...weet btw niet welke maar hoop andere er mee te helpen die hem wel weten maar de vraag neit helemaal snapten [Edit]: begrijp me niet verkeerd als hoge ego heh?!?!?
Mute is een grabtrick. Rechter stick rechts-omhoog tijdens een sprong. In dit geval dus Rechter stick rechts omhoog + beide Triggers.
Bij amped 1 was ut volgens mij zo dat je om een mute te doen 2x op X of 2x op Y moest drukken om een mute te krijgen (snel achter elkaar), misschien dat ut bij amped 2 nog het zelfde is... Anders staat het misschien wel in het boekje...