HALO saai of dan toch weer niet?

Discussie in 'Algemeen' gestart door underdogg, 5 dec 2003.

  1. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    Mja, ik bedoel ook dat iedereen zijn eigen mening mag hebben, maar ik vind wel dat je objectief gezien niet kan zeggen dat Halo's gameplay/sound/cinematics/graphics slecht zijn...
     
  2. Zilverpijl

    Zilverpijl GT: MVP4Riaz

    Berichten:
    590
    Leuk Bevonden:
    11
    Gameplay is voor iedereen verschillend. Die laatste drie heb je wel gelijk in. Ik vind het ook geen slechte game, maar ook weer niet zo wereldschokkend als velen doen voorkomen.
     
  3. Krishan

    Krishan Sho-Kanji Baharoth

    Berichten:
    158
    Leuk Bevonden:
    0
    Halo speelt gewoon erg lekker, en heeft dus een goede gameplay.

    Wereldschokkend, nee. Maar wat noem jij wereldschokkend? Half-Life vond ik wereldschokkend, Halo niet.
     
  4. underdogg

    underdogg xbox freak

    Berichten:
    25
    Leuk Bevonden:
    0
    één game blijft in mijn ogen wereldschokkend en dat is FINAL FANTASY van de PS2 dus ik hoop dat Fable wanneer hij uitlomt even goed is dan heb ik pas een supergoede game! xbox waardig dan toch
     
  5. ghost14

    ghost14 Active Member

    Berichten:
    486
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik snap wel dat sommige mensen halo niet super vinden.
    Ik had em meteen toen ik de xbox kocht ik verwachtte er heel erg veel van in het begin vond ik Halo zelf een beetje tegenvallen.
    Na 3 levels dacht ik is dit nou Halo? de xboxgame?
    Ik ben verder gaan spelen en heb had em uitgespeeld op normal.
    Daarna heeft ie ene paar weekjes stof staan te happen omdat ik te druk bezig was met andere games.
    Maar toen ging ik het weer spelen en begreep ik waarom Halo magich is.
    Ik ging me meer verdiepen in het verhaal en ik vond alles gewoon leuker mischien had ik te veel verwacht.
    Ik en wat vrienden van mij spelen wekelijks nog halo vooral over lan.
    Halo is gewoon een stoer spel
     
  6. underdogg

    underdogg xbox freak

    Berichten:
    25
    Leuk Bevonden:
    0
    als je veel vrienden kent met xbox en halo kan ik wel begrijpen dat het tof is! het multiplayer gedeelte vind ik ook vet alleen de campaign niet daarom dat hij ligt te bestoffen als er geen vrienden bij mij thuis zijn!
     
  7. WHAT

    WHAT Active Member

    Berichten:
    2.185
    Leuk Bevonden:
    44
    ja das wel jammer voor je, ik heb hier in de buurt 11 mensen die een xbox hebben met dat spel dus speel het redelijk vaak lan
     
  8. NL_Wouter

    NL_Wouter The_Guardian

    Berichten:
    413
    Leuk Bevonden:
    4
    halo is leuk........ vooral co-up!
    maar wel 1 ding.... als je de game heb uitgespeeld is ie niets meer aan (alleen dan mp!)
     
  9. ghost14

    ghost14 Active Member

    Berichten:
    486
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vind de singleplayer nog steeds leuk probeer em nu op legendary uittespelen
     
  10. Zilverpijl

    Zilverpijl GT: MVP4Riaz

    Berichten:
    590
    Leuk Bevonden:
    11
    Halo speelt lekker idd, maar als het constant hetzelfde is dan gaat het gewoon vervelen. Wereldschokkend, tja dat weet ik niet maar ik vond een shooter als splinter cell vele malen beter.
     
  11. christvs

    christvs Active Member

    Berichten:
    661
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben helemaal geen fan van shooters maar dit heb ik op de gok gekocht en ik ben er verslaafd aan ik vin het zo cool!!!
     
  12. BuGaBoO

    BuGaBoO Active Member

    Berichten:
    698
    Leuk Bevonden:
    0
    Single player is op sommige momenten inderdaad wat saai. Het leukste is ook om het online te spelen :)
     
  13. Football Freak

    Football Freak Active Member

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    mog vandaag dus eindelijk me xbox uit de verpaking halen *)
    en speelde halo het is wel een gaaf spel
    vooral de mp is leuk
     
  14. underdogg

    underdogg xbox freak

    Berichten:
    25
    Leuk Bevonden:
    0
    das ook het enige dat leuk is aan HALO de multiplayer! de rest trekt op geen z@k!!! singleplayer is veel te f*cking saai!
     
  15. Danger

    Danger XBW Groentje

    Berichten:
    2.146
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is dan jouw mening. Maar er zijn genoeg mensen die halo wel leuk vinden. En niet saai. Dus Halo is niet saai. Maar vindt hem saai. En hier reageren alleen de mensen op die halo saai vinden lijkt wel. Want als je is vraagt wie halo allemaal leuk vindt :eek: dan heb je opeens heel veel pagina's erbij. En waarom is halo nu nog steeds fullprice? Toch echt omdat hij nog goed verkoopt. Waarom worden de beelden van halo 2 op de E3 nog steeds veel gedownload? Omdat iedereen halo bagger vind?
     
  16. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Ik heb juist het idee dat de personen die in de laatste maanden een Xbox (en Halo) hebben gekocht de titel niet waarderen. Komt dat door de launch-euforie die heersde in maart 2002? Misschien, doch onwaarschijnlijk. Waarom vind ik het dan nu nog steeds leuk? Is het omdat er nú meer titels beschikbaar zijn, waardoor mensen de genialiteit van Halo niet (kunnen) herkennen? Ik weet het niet eigenlijk...
     
  17. SabZero NL

    SabZero NL Sexyback

    Berichten:
    1.346
    Leuk Bevonden:
    5
    Toen ik halo voor het eerst speelde, toen de xbox nog maar net uit was, vond ik het een super game wat een graphiseklase, wat een mooie battles, ik heb het spel dan ook met c0-0p met een kamaraad uitgespeeld en wat een plzier hebben we er aan gehad. En nog steeds met multyplayer.

    MAAR wat ik toch wel erg zonde vond de saaie levels die grotendeels het zelfde waren als je de ene ruimte uitkwam dan liep je dezelfde ruimte weer in met dezelfde muur details je wist gewoon niet meer of je er al wel of niet was geweest en dat vond ik toch wel een min punt.
     
  18. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454


    hier ben ik het mee eens dit vond ik ook een min punt
     
  19. Iron Maiden

    Iron Maiden kikkE op jezelf.....

    Berichten:
    182
    Leuk Bevonden:
    1
    ik heb halo op elke niveau uitgespeeld en ik vind het nog een super game...
    ik ben af en toe nog met een andere acc. bezig wat missies aan het doen en wie weet speel ik hem voor een 2de keer weer helemaal uit
     
  20. Reteppd

    Reteppd even niet xboxen

    Berichten:
    326
    Leuk Bevonden:
    1
    misschien is halo op een lan wel leuke (ik ben nog nooit naar een xbox lan geweest) maar de splitscreen multiplayer is echt veel minder dan bijv. timesplitters 2 of unreal C.
     

Deel Deze Pagina