hey, ik heb nu 2 lightguns gekocht, alleen heb ik maar een heel beperkt gebied om op te schieten. weet iemand wat er aan de hand is? ik denk dat het met de tv-instelling te maken heeft, de gun is goed! wie kan mij helpen? greetZ
mischien is het ook handig als je zegt van welke merk ze zijn. maar ik dnek niet dat he taan je tv instellingen ligt.
De meeste tv's zitten tegenwoordig vol met elektronica die zorgen dat het beeld perfect er uit komt te zien. En daar hebben de lightguns veel problemen mee. Bij een aantal merken is het mogelijk om deze uit te zetten. Bij mijn Philips Matchline Breedbeeld heb ik de keuze uit 110Hz , Digital Scan en Natural Motion. En deze werken de lightguns behoorlijk tegen.
Het mag dan wel een oudje zijn , maar de kans is heel groot dat het een 100Hz toestel is !! Ondersteunen de Lightguns wel 100HZ ?
het is een 50hz tv en mijn gun ondersteunt wel 100hz, daar heb ik wel aan gedacht dus dat is het niet...
En dan is dat nog niet eens je grootste probleem, jij hebt namelijk meer lightgunz dan games beschikbaar voor je lightgunz. 2:1 is een mooie verhouding... Ik heb ook zo'n lightgun, maar anders dan HotD3 is valt nog nix te knallen met die dingen...
Nee, hij constateerd even dat jullie een miskoop hebben gedaan... maar dat is mijn mening en jij denkt er waarschijnlijk anders over... en jouw post is ook niet echt waardevol te noemen... Hoe weet je trouwens zeker dat de gun goed is? Heb je hem 2e hands gekocht? Dan weet je het nooit zeker. Als ik jou was zou ik gewoon ff een mailtje naar de fabrikant sturen, ik denk dat die je eerder verder kunnen helpen dan een xbw bezoeker... er zijn nou eenmaal maar weinig mensen met een light gun (en de reden staat in Oele's post....
Kijk van welke fabrikant de guns afkomen {bv madcatz} en ga naar hun site. Vraag daar via ondersteuning voor een oplossing. Ik heb problemen met een stuurtje gehad en het ook zo gedaan. Toen kreeg ik kosteloos een koppelstukje toegestuurd dat de problemen verhielp. Gewoon proberen je hebt niks te verliezen.
Nou, ik ben zijn neef en ik weet wat voor gun hij heeft. Hij heeft deze gun: Met deze specs: M2 100Hz Light Gun - M2 light gun support 100Hz(1080)TV game,also compatible 50Hz/60Hz TV game. - Support Burst,Autogun,Shotgun,Normal circular light gun mode - With memory card expansion socket. - Compatible NTSC/PAL - Accessible reload button for quickclip loading - Directionnal digital stick for easy in game and menu navigation - Support auto-reload,normal load mode - Vibration Hij heeft een 50Hz tv, dus dat moet kunnen op zijn tv. Hij heeft ze allebei nieuw gekocht bij Futuremax Dus wat kan daaraan mis zijn. Het zijn 2 guns dus dan zou je zeggen dat 1 het misschien niet goed kan doen maar die ander wel. En hij is verstuurd onder rembours dus met de post kan ook weinig misgegaan zijn.
Futuremax is de winkel niet de fabrikant. probeer het via de fabrikant mogelijk zijn er meer mensen met een probleem als deze en weet de fabrikant er een oplossing voor.
hee ff een vraag, moeten jullie met gun en hotd 3 ook zo secuur richten...ik moet mijn gun zo houden dat hij NIET beweegt anders zit hij naast het beeld, hebben jullie dat ook?
Ik hen HOTD2 op de DC met een MADCATZ en daar kun je heel goed schieten. De problemen die jij opnoemt zijn niet normaal, kun je de gun niet omruilen voor de andere versie, misschien heb je daar geen problemen mee.