[XOne] Xbox Live

Discussie in 'Games' gestart door N.Meyer, 5 dec 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. N.Meyer

N.Meyer Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hallo,

Ik heb een adsl verbinding van 384 download en 128 upload. Genoeg voor xbox live. Ik heb xbox live bestelt bij freerecordshop voor 29.95. Maar het duurt nu al 2 weken. En in een mailtje stond dat als het langer dan 2 weken duurt dat er dan leveringsproblemen zijn. Dus ik ben van plan om hem voor bijna de volle prijs te gaan kopen(55 euro). Maar voor de zekerheid wou ik nog even vragen of er mensen ervaring hebben met mijn snelheid op live. Is het voldoende of heb je lag of andere problemen? En hosten zit er niet in denk ik.

p.s januari word het 1024 download en 320 upload.

Groeten Niek_O_

2. Shadow89

Shadow89 Shadow

Leuk Bevonden:
    0
    Met je verbinding zit het wel goed, en in januari zeker. Maar als de ene Free Record Shop niet snel is, waarom ga je dan niet naar een andere stad, want die winkels zitten in heel Nederland.

3. N.Meyer

N.Meyer Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jah daar heb je gelijk in. Maar het probleem is dat ze daar ook allemaal weg zijn. Ze halen ze bij andere vestigingen ook al weg. En in rotterdam zijn ze ook al niet te krijg. En dat bestellen wordt ook nix. En ik heb wel reuze zin om live te gaan ;) En lukt live ook met een draadloos netwerk? Ik moet internet van beneden naar mijn kamer zien te krijgen. En dan wil mijn pa het netwerk draadloos maken doormiddel van zendertjes en ontvangertjes.

4. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
  5. N.Meyer

N.Meyer Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Oke alvast bedankt voor jullie reacties. Maar ik heb ook de mogelijkheid om een ethernetkabel naar boven aan te teggen(aangezien dat mijn pa geen zin heeft om een andere router aan te schaffen). Die wordt dan ongeveer 20 m lang8) Maar omdat de data dan eerst door een 20 m lange kabel moet om vervolgens bij de xbox te komen. Krijg je dan geen vertraging of andere onzin?

Laatst bewerkt: 5 dec 2003
  6. Sjors Albers

Sjors Albers The New Way Gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ook een verbinding van 384 d/l en 128 u/l , ik heb een kabel van 20 meter naar boven(via het dak,buitenmuur) en ik heb geen last van vertraging ofzo. Bij de computerzaak zeiden ze dat je het naar plus minus 25/30 meter een beetje ging merken.

7. robberto

robberto !!!!!!Halo 2!!!!!!!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zal je dit zeggen wat ik weet over draadloosnetwerk en over je upload(wat het belangrijkste is voor xboxlive), je kan beter een vaste(snelle) verbinding hebben dan een draadloze verbinding, namelijk door die ontvanger en zender apparaatjes, heb je een hogere ping, dit betekent een langere delay, wat bijvoorbeeld kan zorgen voor lag, maar vooral voor voice dedail, dit lijk mij logisch, omdat een vriend vam mij dit ook heeft en zijn ping met 100 a 200 toegenomen is, eerst rond de 100, nu 250 gemiddeld, das vrij veel.
    Daarboven op komt nog eens dat als je dat 20 meter kabeltje(cross-cable) laat maken je hooguit 20 euro kwijt bent(laat hem maken bij plaatselijk pc-schop, geen kant en klare , die zijn duurder!)

Dan het gene wat betreft de upload, ik dacht dat ik bij basic(1md down en nu 320 kb up) vroeger de upload ook 128 of meer, maar 128 is dus het minumum, je moet minstens 10 a 12 kbyte up hebben per seconde(bit : door 8 is byte!!!), dus nu heb je ook al genoeg, als je in januari die upgrade krijgt(net als ik) zit je al helemaal goed en kan je zelfs hosten bij de meeste games(denk bij bijvoorbeeld rainbow six 3 aan ongeveer 8 a 10 mensen!!!, want dat kan dus nu ook!!)

mij lijkt het daarom ook verstandinger om gewoon vaste kabel te nemen en gewoon live te gaan, want het is tof en als je het kan waarom niet?? :)

Ik weet trouwens niet hoe dat zit met die xbox wireless connectie, maar misschien heb je daarbij geen last, maar die kost wel wat, met korting(staat rechts in ad) ben je ongeveer 90 dolar kwijt, zal ongeveer 80 euro zijn?, en bij kabel is dat ongeveer 20 euro voor 20 meter, bij mij was een kabel van 15 meter namelijk rond de 13 a 15 euro.

Laatst bewerkt: 6 dec 2003
  8. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Deze thread hoorde niet in live gaming thuis en de thread titel is te onduidelijk (te algemeen)

Kijk even in de centrale index van live en networking waar jou vraag het beste past

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina