OKE..... Na bijna een half jaar nadat ik dit topic geopend heb (28-06-2003 16:22) , is het eindelijk zover...!!! Mijn rijtje van SUPERvette AAA titels is aanzienlijk vergroot, want de laatste 1 1/2 mnd. zijn er wel degelijk Toppers uitgekomen, tw: - Amped 2 (Grafisch Heel mooi, en beter speelbaar dan deel 1) - Fifa 2004 (Zelfs leuk om gewoon alleen te kijken, zo realistisch) - Max Payne 2 (Beter, Mooier, Groter, dan deel 1) - NHL 2004 (Als je net als mij van Nhl houdt, is dit de beste koop) - GTA Double Pack (No comment, waarom deze zo goed is...) - Thug (Nog beter dan de vorige 4, relaxtere gameplay ook) - PGR 2 (Voor mij het beste/mooiste race spel tot nu toe ooit....) - Prince of Persia (Ben ik nu mee bezig, en O wat boeit dit spel mij) Ik heb nu eindelijk weer het gevoel dat de Xbox gelukkig niet op een dood spoor is beland, maar weer volop leeft. De 2nd Generation is nu echt begonnen.
Voor diegene die niet op de pc games speelt of niet meer. Counterstrike, beste multiplay FPS/ Daar mag de Xbox best trots op zijn. Beter dan die UT port.
Moet je nou`s goed kijken welke games de XBOX heeft en welke de PS2 heeft. Wat zie je dan??? Dat de PS2 meer games in de breedte heeft. Want FPS shooters in overvloed op de XBOX voor de rest valt het zwaar tegen. De beste games op de XBOX vind ik nog steeds. Halo, PGR2, RS3, Prince of Persia, Beyond Good and Evil, SSX3. De rest kan linea recta prullenbak in.
Gta double ook nog niet voor europa... hij zal wel goed zijn maar hier ging toch echt ps2 voor evenals prince of persia ook eerst ps2... voor de rest heb ik dan alleen nog fable en halo2 (edit: Ninja Gaiden) in m'n lijstje staan als echte toptitel (mijn style dan). Dus op naar 2004! dat Bill maar weer eens met een zak geld gaat zwaaien
Maar hoe zit het met TOP SPIN en NFS U ....... Vind ik er eg wel bij horen maar okeej .......... IK w8 op Halo 2 ... en GTA 2 pack
Gta3 word te snel saai vind ik.. het is eigenlijk alleenmaar rondlopen mensen uit karren rukken en mensen hun kop er af schieten. daar vind ik dus echt niet veel leuks aan. op mijn lijstje staat dus geen True Crime..
Top Spin wel vind ik en NFS:U niet SSX 3, ESPN NBA 2004 en idd Rainbow Six 3 mogen er ook wel bij vind ik
Die heeft een vriend van me op de PS2 en vindt ze uber. Dus die komen bij mij zeer zeker in mijn XBOX te zitten zodra ze uit zijn.
mijn wannahaves: mijn wannahaves: mafia gta dp halo 2 half life 2 doom 3 gta 4? call of duty splinter cell 2 operation flashpoint mischien ben ik er wat vergeten maar dit is wat ik nu kon verzinnen
nou otogi is toch ook wel een goed spel dat hoort er ook bij denkik. Mijn wannahaves: Otogi 2 Breakdown (hoewel ik deze niet zo hoog inschat als de andere) Sudeki Halo 2(!!) Fable ... Dit was het ongeveer, maar ik ben momenteel nog best n00b op het gebied van X-Box.