Het zou kunnen ja, maar dan moeten er eerst nog gebrande xbox spellen komen, en dat is een heel gekloot omdat Microsoft er heeeel veel geld in heeft gestopt om dit te voorkomen. ze gebruiken namelijk speciale dvd discs enzovoort (wat inhoud dat ook al zou het mogelijk zijn om ze te branden, je wel een dvd brander moet hebben)
Op de Gamecube wel ik weet niet meer waar ik dat gezien heb maar er was een japanse hacker die had de cube gehackt
tis gewoon n kwestie van tijd dat t gecracked wordt..van de DC zeiden ze in t begin ook dat ie niet te kraken was..en voila eventjes later was t zover..(Wouter..Liquid.heheh) Alleen denk ik wel dat de cartridges niet te duplicaten zijn.maar das niet zo belangrijk..it's just a matter of time!
Ik denk wel dat dat mogenlijk zal zijn:de Xbox draait op windows 2000. Ik zou dat willen,goedkoop spellen krijgen. Maar weinig mensen hebben een dvd-brander,dus je kan er moeilijker aan komen. Waar vind ik trouwens een PSX emulator?
Beter Bouw je hem niet om, het kost per spel wel meer geld. Maar de kwaliteit van de spellen blijven dan wel optimaal aangezien ze dan geen verliezen draaien bij bill Gaatus