tony hawk undergroud is te gemakkelijk

Discussie in 'Algemeen' gestart door underdogg, 4 dec 2003.

1. underdogg

underdogg xbox freak

Leuk Bevonden:
    0
    heb thUnderground nog maar 2uur en ben bijna uitgespeeld is het voor jullie ook zo gemakkelijk?

2. xboxgangsta

xboxgangsta Reëel

Leuk Bevonden:
    2
    offtopic: zo te zien dus toch voor THU gegaan!

ontopic: ik heb hem niet, maar omdat je alle andere Tony Hawk's al gespeeld hebt, ben je er ook beter in als iemand die nog nooit tony hawk heeft gespeeld..
    kan je hem nog ruilen voor NFSU?

3. underdogg

underdogg xbox freak

Leuk Bevonden:
    0
    spijtig genoeg niet want heb mijn live pakket al geruild voor thU wegens gebrek aan creditcard!

4. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Dan lijkt ie ook erg kort. Deel 4 vind ik behoorlijk groot met veel goals waar je flinke tijd mee bezig bent en het einde is zeker pittig waar ik dus niet verder kom (bij sommige pro goals), maar als je deel 5 dan weer zo snel hebt uitgespeeld en makkelijk lijkt vind ik het wat jammer.

5. Deazer

Deazer Espionage

Leuk Bevonden:
    0
    Probeer hem te spelen op sick. Dan ben je er wel even mee bezig.

6. underdogg

underdogg xbox freak

Leuk Bevonden:
    0
    ben ondertussen op sick begonnen en heb hem reeds ook al uitgespeeld! 60euro voor de vuilbak! tsss.... ik dacht dat tony hawk underground meer te bieden had dan een dunne 12uur gameplay!

7. Scoutmaster

Scoutmaster Guest

ik vind THU ook te gemakkelijk

kheb alle tony hawk's gespeelt en vind dit de makkelijkste

8. QuarterPounder

QuarterPounder leef ik nog a.u.b.

Leuk Bevonden:
    0
    Tony Hawk Underground is qua spel de makkelijkste, want ik had hem binnen 2 dagen uit in de normale mode, maar als je de sick mode doet duurt het wel langer en dat maakt het ook leuker. Verder moet je extra dingen doen bij de sick mode en is er dus veel verschil wat het WEL het geld waard maakt.

Zelf vind ik dat je heel makkelijk allerlei stunts kunt doen, zoals casper handstands etc en dat je makkelijk over de miljoen punten krijgt, veel makkelijker dan in de andere versies.

Maar toch een leuk spel om met elkaar te doen en skaten blijft leuk!

9. Cube_Lover

Cube_Lover Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    in normal mode heb ik m in een middag uitgespeeld (zo niet sneller) maar in sick mode vind ik m wel moeilijk.

wat wel héél makkelijk is zijn die high score dingen, je doet een manual en begint truucjes te doen tot je een leuk aantal puntjes hebt en dan ga je gewoon niks doen... maar wel leuk, dat je zelf trucjes kan maken is ook wel leuk bedacht maar helaas zuigt het nogal..

10. Samstradamus

Samstradamus Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het nu ook en ik vind het wel een leuk spel, maar ik ga ook niet hup alle goals afwerken maar gewoon beetje rondskaten in die levels enzo.

11. L.A.

L.A. Active Member

Leuk Bevonden:
    4.901
    Ik vind hem veel vetter dan THPS 4. Je hebt nu voor het eerst een goed verhaal in een skategame. En je kan nu ook rondlopen en op huizen klimmen wat het leuk maakt. Daarnaast ben ik ook tijd bezig met zelf goals maken die wel een stuk moeilijker zijn en dan nog keer proberen uit te spelen. Bovendien is ie op sick niet zo heel makkelijk, dus ik vind het echt goed spel.

Het enige wat ik jammer vind is dat er een beetje weinig goals zijn is het spel zelf. En als de helft daarvan ook makkelijk is ja dan is dat wel jammer.

12. Mota15

Mota15 MC

Leuk Bevonden:
    1
    Kan iemand een screen posten van het spel op zijn TV?

en is ie het kopen waard?

13. ImpulzZ

ImpulzZ Katie Holmes

Leuk Bevonden:
    0
    Oei ik denk dat je het net gemist hebt - of niet? Gammo om 18:00 uur flink wat ingame-beelden ervan

14. Tha real gamerr

Tha real gamerr casual gamer

Leuk Bevonden:
    10
    maandagavond om half 12 komt er geloof ik nog een herhaling dusz....

Deel Deze Pagina