what gebeurt er als xbox2 {zal} komen..???

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Iron Maiden, 6 dec 2003.

1. Iron Maiden

Iron Maiden kikkE op jezelf.....

Leuk Bevonden:
    1
    zal xbox eruit gaan of zal er nogsteeds vanalles gedaan worden voor xbox.
    zal er niet misschien iets van een upgrade komen voor xbox om zo alsnog xbox2 games te kunnen spelen..

ik haat die concurentie, gaat allemaal tesnel.:mad:

2. wesleyX

wesleyX Sword From Heaven

Leuk Bevonden:
    0
    Die upgrade kan je maar beter uit je hoofd zetten want dat zal wel niet gebeuren.
    Ik denk dat de spellen bij de betere winkels nog wel te koop zullen zijn. Zoals mediamarkt.

Maarja N64 spellen zie ik niet meer in de winkels, maar PS spellen nog wel.

Ik denk dat de spellen voor Xbox en GC veel moeilijker te krijgen zullen zijn, dan de PS2 games.

3. Iron Maiden

Leuk Bevonden:
    1
    maar dan hebben al die mensen een xbox voor niks gekocht...
    hij is er nu al een tijdje en gaat er dan ook weer zosnel uit...
    dan vindt ik maar zwak, als je nou ook die games van xbox2 zou kunnen spele, zal een hele uitkomst zijn.
    er worden dan toch nog wel veel games gemaakt en verkocht, daar niet van.

Laatst bewerkt: 6 dec 2003
  4. X BelieveR

X BelieveR Im the X priest

Leuk Bevonden:
    0
    Ze gaan echt niet upgrades uitbrengen hoor. Een deel van hun inkomsten halen ze immers uit de verkoop van de hardware. Die laten ze dus niet zo maar schieten. Verder denk ik dat microsoft alles op alles zet om dit keer een console neer te zetten die veel meer uitstraling heeft en tevens compacter is. Dit metname voor de afzet in Japan.

En verder heeft microsoft allang medegedeeld dat er idd een xbox 2 in de maak is. Dus zet die upgrade maar uit je hoofd! Maar één troost... je kunt nog 2 jaar genieten van je xbox!

5. Iron Maiden

Leuk Bevonden:
    1
    dit is zwak, maaralsnog ze blijven wel games voor xbox maken.
    moeten ze wel games voor zowel xbox en xbox2 uitbrengen.

trouwens ps heeft iets van 10 jaar meegedrijd, dat is lang voor een console

6. ImpulzZ

ImpulzZ Katie Holmes

Leuk Bevonden:
    0
    Tsja het is inderdaad wel jammer ja..
    Naar spellen voor de PS1 is nog steeds veel vraag dus die zie je nog steeds in de winkels liggen.. en spellen voor de N64 niet meer. Ik denk dat het zo ook al zijn voor deze generatie. Dus dat je nog wel een tijdje PS2-titels zult zijn in de winkels maar dat je voor GC of XBOXtitels echt op zoek moet gaan. Wel stom jah, ik denk dat zodra de nieuwe generatie er is er zeer weinig tot geen xbox1-titels meer gemaakt zullen worden :{

Ik denk dat de beste oplossing is om als het zover is, je xbox1 te verkopen en een xbox2 aan te schaffen. Die is dan waarschijnlijk backwardscompatible zodat je daarop ook je xbox1-spellen kunt blijven spelen :)

7. X BelieveR

X BelieveR Im the X priest

Leuk Bevonden:
    0
    ja idd

8. Gambit^1

Gambit^1 RGO

Leuk Bevonden:
    0
    Laten we dat dan maar hopen, maar voorlopig duurt het nog wel een tijdje voordat die X-box 2 uitkomt toch? :)

9. ImpulzZ

ImpulzZ Katie Holmes

Leuk Bevonden:
    0
    Reken maar op 2006/Eind 2005 :)

10. Iron Maiden

Leuk Bevonden:
    1
    daar hebben jullie wel gelijk ik en er zijn genoeg mensen in nederland zodat er toch wel vraag voor blijft, hoe zit dat trouwens met xbox live dan, ik heb het niet maar toch.

( ben trouwens ook niet van plan mijn xbox te verkopen.
    2006 duurt toch nog wel ff:)

en jullie hebben het telkens over een ene backwartscompat nog wat , wat is dat ( nooit van gehoort, en speel toch veel games.}

11. ToanToan

ToanToan nicceee

Leuk Bevonden:
    1
    backwardscompitable is dat je spellen van xbox 1 op de xbox 2 kan spelen.

12. bl0kkie

bl0kkie pwn4tsj p0rk !

Leuk Bevonden:
    6
    Maar wie wil er nou een xbox 1 van iemand overkopen (zonder spellen want die houd je dan om op de xbox2 te kunnen spelen) terwijl er helemaal geen games meer uitkomen. Die is dan ook gek :eek:

@X BelieveR: ze halen juist de meeste winst uit de software (games e.d.). Op de xbox zelf maken ze verlies (ik weet niet hoe het zit met de controllers). Maar dat is al vanaf dat de xbox voor €250 te koop was.

13. Gambit^1

Gambit^1 RGO

Leuk Bevonden:
    0
    ok, duurt dus nog wel een tijdje. *) :) *)

14. masterChief88

masterChief88 sesamstraat!

Leuk Bevonden:
    0
    gaat sneller dan je denkt, nog maar 2 jaar.
    ik hoop dat xbox nog wel ff blijft bestaan, en dat de xbox next xbox games kan spelen, ik hou mn xbox in iedergeval

15. Iron Maiden

Leuk Bevonden:
    1
    als je dus xbox games op 2 kan spelen, hoe zit het dan met je oude save games en zouden ze misschien weer andere joysticks maken. { zou je je memorycard wel kunnen gebruiken }

16. masterChief88

masterChief88 sesamstraat!

Leuk Bevonden:
    0
    hmm, goede vraag, ik hoop het wel, anders dan moet je al die spellen opnieuw spelen.
    of je moet gewoon je xbox houden, kwaliteit vergaat niet

17. dj_raoul

dj_raoul X-Box Racer

Leuk Bevonden:
    0
    Zou wel relaxed zijn als de controllers hetzelfde blijven (zoals bij Playstation, toch??), hoef je er tenminste niet wéér 4 te kopen als je ze toch al hebt...

Maar ja, marketingtechnisch gezien zal alles natuurlijk 'vernieuwd' moeten worden, dus waarschijnlijk ook de controllers...

18. KeaveXL

KeaveXL Feelin' Funky

Leuk Bevonden:
    0
    EUhm Backwards compitable > houd dus ook in dat de controllers dat zijn ... En de memorycards en de hsetjes etc =]

19. Netrab

Netrab Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het is nog maar de vraag of dat het backwards compatible zal zijn aangezien er al eerder op dit forum een thread gepost is waarin een artikel staat dat beweert dat de Xbox 2 een andere architectuur krijgt als de Xbox 1, waardoor het nog wel eens best wel lastig zou kunnen worden.

20. Wasabi

Wasabi Forza Utreg

Leuk Bevonden:
    0
    Ik HAAT het dat er zo snel een nieuwe xbox komt

Deel Deze Pagina