True Crime streets of LA

Discussie in 'Algemeen' gestart door cookiemunsta, 8 nov 2003.

1. L.A.

L.A. Active Member

Leuk Bevonden:
    4.901
    Ik sta nou op + 134, maar je hebt er bar weinig aan. Zie niet het nut in waarom ik niet gewoon mensen enzo zou overrijden en doodschieten..:confused: das tenminste nog leuk.
    Het is alleen goed om punten te krijgen, daarmee 24/7's te unlocken en zo steeds beter te worden in de missies. Wel jammer dat je zo weinig missies hebt in vergelijking met GTA.

2. xbox-freack

xbox-freack Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    zeker niet!

hey,
    laat ik je geruststellen je bent niet de enige met good cop status ik heb het spel uitgespeeld en ik had +57!
    en ik heb maar 1 keer -1 gehad,lager zelfs nie...

3. SijmeZ

SijmeZ Family Guy

Leuk Bevonden:
    4
    Bij mij was iets heel raars gebeurt, ik had de hele tijd good cop (+37 zelfs dus redelijk ruim) toen moest ik een laatste missie uitspelen (episode IV of V, weet het niet zeker) die ik dus haalde, was opeens me broer dood (terwijl ik dus was weggereden bij die gasten) en ging ik opeens op bad cop spelen! vond ik nogal kut, snappen jullie er iets van?

4. L.A.

L.A. Active Member

Leuk Bevonden:
    4.901
    huh, ging je van + 37 dan ineens in de min..??

5. SijmeZ

SijmeZ Family Guy

Leuk Bevonden:
    4
    Ja ik vond het ook nergens op slaan, maar ik zweer het je het is zo gebeurd! Misschien moet je ook een + aantal punten per missie behalen, want ik had geloof ik voor ik de laatste missie begon 1 keer een bad cop crime alert gehaald (iemand neergeschoten) en tijdens de missie zelf heb ik geloof ik 3/4 mensen omgereden, maar toen zat ik opeens in Bad Cop story mode! Ik vind het nogal raar, ik ben maar opnieuw begonnen (nadat ik Bad Cop had uitgespeeld) maar ik vind de fut niet echt meer om al dat gezeik opnieuw te doen (die Crime Alert wordt je ook na een tijd ziek van door die gasten die opeens een gun uit het slip trekken).

6. xboxjunkie

xboxjunkie Kapotboks 360!!!

Leuk Bevonden:
    0
    dat had ik ook dat me broer ineens dood was terwijl ik wegreed alleen was ik nog een good-cop

7. LifeLongGamer

LifeLongGamer Used Register

Leuk Bevonden:
    2
    *misschien spoiler. (voor het geval dat)

Heeft iemand de game al eens uitgespeeld? Niet dat ik cheats wil gebruiken, maar ik moet de frustatie ff van me aftikken, ik kan die &*%Generaal op het vliegveld maar niet verslaan!

Het lijkt me dat dat het laatste level is, of..?

Laatst bewerkt: 1 dec 2003
  8. Sjors Albers

Sjors Albers The New Way Gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Ben ik nou gek of kan ik als de boef met zijn handen omhoog staat hem niet in de boeien slaan?

ik heb 20x L+B gedrukt en het enigste wat hij doet is een beetje om zich heen kijken!!

9. L.A.

L.A. Active Member

Leuk Bevonden:
    4.901
    Druk nog maar een paar keer door dan want hij moet het doen...

10. KeaveXL

KeaveXL Feelin' Funky

Leuk Bevonden:
    0
    Je moet linker joystick plus b drukken ;)
    En dan hoeft het maar 1x :)

11. Sjors Albers

Leuk Bevonden:
    0
    Moet je ze tegelijk in drukken of mag je bijv ook eerst L en dan b terwijl je l ook nog in houd?

12. Jeruzame

Jeruzame www.JeroenWesten.nl

Leuk Bevonden:
    4
    Je kunt de linker stick (dus niet de linker trigger!) iets eerder indrukken en daarna B. Dan weet je zeker dat hij 'm in de boeien slaat in plaats van een ram op z'n smoel geeft.

13. Sjors Albers

Leuk Bevonden:
    0
    whahha nou snap ik dus waarom ie hem niet in de boeie sloeg ik heb het wel 100 x geprobeerd met linker trigger en nu lees ik stick ;) Best lachu na de tijd maar niet als je speelt. Maar wel heel erg bedankt voor de oplossing.

14. gandalf007

gandalf007 Of niet dan!

Leuk Bevonden:
    0
    Als je problemen hebt met LOLA hoeveel problemen moet je dan wel niet hebben met de eindbaas want die is aardig pittig om te verslaan

15. Nielziepielzie

Nielziepielzie New Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb alle botten!!! maar als je snoop dogg hebt is t echt vet saai. je kan alleen maar street crimes oplossen

16. Athion

Athion REALM OF XBOX

Leuk Bevonden:
    0
    Het lukt mij niet om general kim te verslaan en in een fighting-gym lukt het mij maar niet om de back attack te leren , telkens locked nick op een gastje en dan kan ik alleen maar front attacks doen,.

17. badboy1987

badboy1987 Whisky Lover

Leuk Bevonden:
    0
    voor back attack ga met je rug naar hem toe staan en dan gewoon een knop indrukken klaar.
    voor Gen. Kim : lage schop,hoge schop ontwijk dan soms een klap ertussen door dan ben je binnen een minuut klaar hijs niet zo lastig.

18. dotcom

dotcom --Re$peCt ThA RulEz-

Leuk Bevonden:
    0
    enuuh stomme vraag misschien maar hoe schiet je in de lucht ??als waarschuwing ??

19. dotcom

dotcom --Re$peCt ThA RulEz-

Leuk Bevonden:
    0

haha laat maar ik heb het al ,, het is ook linker thumstick klick + trigger

Laatst bewerkt: 14 dec 2003
  20. Sjors Albers

Leuk Bevonden:
    0
    Wil je me misschien ff uitleggen hoe je boven de 100 komt want ik sta namelijk al 4 uur op +99 en ik heb er na al een stuk of 50 mensen gearesteerd en m ongeveer 10 vermoord dus zou ik op ongeveer +140 moeten staan maar hij blijft op +99 staan.

Ben ik nou gek of lul jij uit je nek???

Deel Deze Pagina