Wat vinden jullie de beste game van 2003? Ik vind Rainbow 6 III een goede kanshebber,maar ik moet Max Payne II nog spelen,schijnt erg goed te zijn!
ik denk dat 1 van de mod's deze thread gaat sluiten omdat dit volgens mij een zogenaamde "opsom-thread" is! maar zelf zat ik te denken aan Project Gotham Racing 2! [edit oja, welkom op het forum van xbw
Als iedereen even erbij vermeld waarom hij dat de beste game vind, hoeft dit helemaal geen opsom topic te worden.
Beste game wordt voor mij toch RTCW. En dan heb ik het voornamelijk over de multiplayer, echt zo'n heerlijke game.
ik had ook al naar de mods gestuurd.. ik vind de best pgr 2 maarja hier zijn al zoveel threads over =D
Zozo.. :{ Maargoed, voor mij is dat KOtOR! Zier hier voor uitleg http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?s=&threadid=40442&perpage=15&pagenumber=2
Heeft de XBM geen XBox game top 20 zoals vorig jaar? (of was dat een top 30?) Overigens is mijn game van het jaar SW: Kotor of MGS: Substance. Ik kan niet kiezen. Kotor omdat het zo'n lang spel is en het prachtige verhaal enzo. En MGS: S omdat ik die kapot gespeeld heb, de sfeer is goed, verhaal minder als bij Kotor, goede gameplay, alleen net geen MGS1.
Voormij zelf is het denk ik MM3 maar moet PGR2 spelen dus weet niet echt zeker. vooral live in MM3 kent hele coole opties
Welkom! Zou je graag, voor dat je iets gaat posten, de FAQs door willen lezen? Daarin staat o.a. dat dit soort opsomtopics niet echt gewaardeerd worden mvg, Wout