xbox dvd kit

Discussie in 'Algemeen' gestart door Nielziepielzie, 6 dec 2003.

1. Nielziepielzie

Nielziepielzie New Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb gisteren voor sinterklaas een dvd kit gekregen, daarbij zaten 2 dvd's, te weten minority report en ice age. Maar mijn xbox speelt deze dvd's erg slecht af, het beeld stoord de hele tijd en flikkert.
    Ik heb daarna een paar andere dvd's geprobeerd en die deden het weer wel gewoon.
    Weet iemand misschien waar dit aan ligt??

2. xboxgangsta

xboxgangsta Reƫel

Leuk Bevonden:
    2
    als je die kabel met 3 gekleurde stekkertjes gebruikte, zat er misschien 1 er niet goed in?

3. Nielziepielzie

Leuk Bevonden:
    0
    die heb ik nagekeken maar nee daar ligt het niet aan.
    Is het misschien mogelijk dat minority report en ice age niet afspeelbaar zijn voor de xbox??

4. Jeroen

Jeroen nomnomnom

Leuk Bevonden:
    4
    Zijn wel afspeelbaar heb een paar dagen geleden dezelfde kit gekocht en heb er geen problemen mee.

5. Ko3N

Ko3N Winterswieker

Leuk Bevonden:
    0
    Ga terug naar de winkel laad het ze zelf controleren en vraag nieuwe DVD's. lijkt mij de enige oplossing.

6. Nielziepielzie

Leuk Bevonden:
    0
    okee bedankt dat ga ik dan doen.

7. Leo

Leo R.I.P. Proof

Leuk Bevonden:
    2
    ik heb nooit last met m'n kit

8. Cyber-Ninja

Cyber-Ninja Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb ook zo'n kit gekocht en ik heb ook geen problemen.
    Dus gewoon ff naar de winkel gaan. En als het daarna nog komt moet je denk ik ff naar Microsoft bellen. Maar laten we hopen dat het zover niet komt. :)

Beetje raar ook als hij die films niet afspeelt. Koop je een kit met films en dan doen alleen de films het niet. :D Dat is het zelfde als een groente soep eten zonder groente. :D

9. picht

picht XBW ADDICT

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe heb je je xbox aangesloten?

Via de video en vanaf de video weer naar de tv of gewoon rechtstreeks via scart.

Want dit lijkt op " macrovision" dit is een beveiliging wat kopieren van dvd's op video banden " onmogelijk" ;) maakt.

10. CyriLLuZ

CyriLLuZ Smoezta Anaznuzta

Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad hoe zit je xbox aangesloten? Dat zou het welens kunnen zijn....en weetje als je hem via de video aansluit is echt fucking veel gedoe ik raad het mensen af!

11. n0t0ri0us

n0t0ri0us --------------

Leuk Bevonden:
    0
    Misschien proberen om die 2 DVD's af te spelen in een andere DVD-speler, omdat je zegt dat andere DVD's het wel doen op je Xbox... ?

12. Wasabi

Wasabi Forza Utreg

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ook geen problemen met me kitje het enigste probleem ben ik zelf ben namelijk die afstand bediening kwijt heb alleen nog de lens |:- 8)

ja het zou wel raar zijn koop je een kit en dan doen die dvd's die je erbij krijgt het niet. net als pindakaas eten zonder pinda's of slaat dat nerges op:D 8)

Deel Deze Pagina