1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

HALO saai of dan toch weer niet?

Discussie in 'Algemeen' gestart door underdogg, 5 dec 2003.

  1. XTM

    XTM Metaal

    Berichten:
    692
    Leuk Bevonden:
    1
    Halo is gewoon HET spel.
    SP is gewoon TE verslavend, en cker niet eentonig.
    Speel hem daarom ook nog elke week nog cker 4 uur. :D
    Heb hem ook op alle nivo's uitgespeeld en het blijft gewoon verslavend.
     
  2. LYNX

    LYNX easy to peel, sweet.

    Berichten:
    91
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel Halo zeker nog elke dag op xboxconnect. Het verveeld bijna nooit, SP heb ik trouwens ook in een ruk uitgespeeld, ik vond het zelf nooit saai :confused: . maar goed ieder z'n smaak.
     
  3. underdogg

    underdogg xbox freak

    Berichten:
    25
    Leuk Bevonden:
    0
    zoals ik al eerder heb gezegd is multiplayer het enige leuke aan halo maar het probleem is dat ik maar 1 persoon ken met een xbox en zou het ook wel eens tof vinden moest er een xbox lan in belgie zijn waar ik van af zou weten zodat ik eens zou kunnen meedoen en wie weet veranderen mijn gedachten dan rondom halo maar tot nu toe kan ik enkel zeggen "Halo is dom, enkel de multiplayer is tof"
     
  4. Dodgie

    Dodgie Beat me up Scotty

    Berichten:
    1.977
    Leuk Bevonden:
    10
    Das dan jammer voor jou, de SP is zeer goed IMO :{
     
  5. killa_dude

    killa_dude Active Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    halo is wel heerlijk op de xbox maar de multyplayer op de pc valt tegen:mad: maar op de xdoos is het wel zeker fiun:9
     
  6. LYNX

    LYNX easy to peel, sweet.

    Berichten:
    91
    Leuk Bevonden:
    0
    Als ik jou was zou ik xbc dowloaden, dat is een progammatje waarmee je halo online kan spelen, het werkt hetzelfde als system link. Je hoeft alleen je xbox op het internet aan te sluiten met bijv router of switch/hub, ics kan ook. Je kan alles erover vinden op hun website
     
    Laatst bewerkt: 6 dec 2003
  7. The Summoner

    The Summoner X...B...O...X

    Berichten:
    890
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan me nog heel goed mijn eerste xbox moment herinneren...en dat was ook meteen mijn eerste Halo moment.
    De muziek,de battles..fantastisch.

    Halo is een Toppertje!

    ik vind shenmue daarin tegen een zuig spel!
    en splinter cell ook.....geef me dan maar Metal Gear Solid
     
  8. underdogg

    underdogg xbox freak

    Berichten:
    25
    Leuk Bevonden:
    0
    hartelijk bedankt lynx vanaf nu speel ik multiplayer halo met xbox connect! mijn mening over singleplayer blijft hetzelfde maar dankzij linx is MP nu nog vetter dan ooit! zeker omdat ik geen xbox live kon nemen wegens gebrek aan multiplayer kan ik nu ook rainbow six 3 spelen! THANK YOU LINX EN THANK YOU CREATORS OF XBOX CONNECT
     
  9. the predator

    the predator Vliegent frietje

    Berichten:
    786
    Leuk Bevonden:
    0
    dus die xbconnect is live zonder te betalen maar tot bepaalde games toegangbaar voor online?
     
  10. XTM

    XTM Metaal

    Berichten:
    692
    Leuk Bevonden:
    1
    Kan iemand me daar meer over vertellen, en waar je het precies kan Downloaden?
     
  11. Revolution

    Revolution What?

    Berichten:
    68
    Leuk Bevonden:
    0
     
  12. underdogg

    underdogg xbox freak

    Berichten:
    25
    Leuk Bevonden:
    0
    in deze forum op pagina 5 staat in een add van lynx HUN WEBSITE klik daar op en ga naar downloads! daar kan je xb connect downloaden!
     
  13. Tazs

    Tazs Small but Dangerous

    Berichten:
    79
    Leuk Bevonden:
    0

    SAAI?????!!!!!!!!

    Wat voor games ben jij dan gewend man? :confused:
     
  14. XTM

    XTM Metaal

    Berichten:
    692
    Leuk Bevonden:
    1
    Kheb het Gedownload maar snap er niet zoveel van en kan nergens ook info vinden. :confused:

    Sorry als dit te offtopic is. _O_
     
  15. LYNX

    LYNX easy to peel, sweet.

    Berichten:
    91
    Leuk Bevonden:
    0
    Kijk eens in de centrale xbox connect thread
     
  16. BFalcon

    BFalcon Cupra power

    Berichten:
    1.041
    Leuk Bevonden:
    4
    Re: Re: HALO saai of dan toch weer niet?

    Idd, ik snap het ook niet helemaal... Ik vond persoonlijk Halo dus wel een spel waarvan ik op sommige momenten d8: WOW, dit heb ik nog in geen enkel ander spel gezien.

    En zeker ook die coop-mode, die is machtig! En dat ken jij weten Tazs, we hebben hier toen nog die marathon gedaan en toen nauwelijks geslapen... Heb jij er spijt van? Ik dus niet!
    :cool: _O_
     
  17. underdogg

    underdogg xbox freak

    Berichten:
    25
    Leuk Bevonden:
    0
    neem gewoon host in plaats van join vul gegevens in en de mensen komen wel naar jouw! zorg wel dat je xbox is aangesloten op een router en dat je op link staat op je xbox
     
  18. the predator

    the predator Vliegent frietje

    Berichten:
    786
    Leuk Bevonden:
    0
    Re: Re: HALO saai of dan toch weer niet?

    ik vind halo ook behoorlijk saai hoor, het heeft echt trage gameplay waar dus ik al helemaal niet tegen kan, het is tegemakkelijk, je hebt hem binnen 1 dag uitgespeeld op legendary.
    nee, geef mij maar een snelle shooter waar de kogels om je heen vliegen
     
  19. Fisichella

    Fisichella swangate.nl

    Berichten:
    886
    Leuk Bevonden:
    29
    Ik vind shooters waar het om strategie gaat veel mooier, dan bijvoorbeeld zoiets als halo waar het maar gewoon in het rond knallen is. Als je Splintercell als voorbeeld zou nemen, dan heb je daar wel een soort strategie voor nodig. Je kan bij sommige levels gewoon langs vijanden komen zonder dat er ook maar iets is gebeurt:cool: . Daarbij vind ik de verhaal lijn van halo gewoon niks aan als je het vergelijkt met andere shooters.
     
  20. Benny

    Benny Active Member

    Berichten:
    1.306
    Leuk Bevonden:
    0
    Halo.. hmm Halo..?!? Oh HALO ! :D Dat is die game die ik zeker 2 keer in de week System-link met een paar vrienden ! En ohhh wat is dat vet, Alleen Rockets, Infinite Grenates, All Vehicles... !!!!!

    En HET level: Bloodgulch !!

    Dan heb je pure fun ! Vliegende Warthogs, opstijgende Ghosts, HARDE BATTLES :D

    Halo, oh ja, dat was Halo !! Nou weet ik het weer ! 8)
     

Deel Deze Pagina