het is nog makkelijker als je gewoon vraagt of iemand um gelijk even voor je meeneemt.. hoef je de deur helemaal niet meer uit griepze
Re: Re: Iemand de OXM nr.5 zien liggen? Dankjewel. M'n vrouwtje gaat nu ff kijken voor me. Kan snotmonster binnen blijven.
Verkoopster zei wel dat ie deze week komt.....maja, dat wisten we wel. Oftewel, vandaag was tie er nog niet.
Thanks m8! Ik las het 17.00, gelijk gaan rennen en......hebbes! Bruna heeft hem overal binnen iig. Wat erg tof is is dat er een filmpje van Tekki op staat(uiteraard niet te spelen, controller zit er niet bij ) Zo, nu ga ik deze maand een abbootje nemen want ik kan de stress niet aan.
Ja, wist ik ook niet maar mensen hier op dit forum hebben dat ook geregeld. Je moet wel een creditcard hebben.
Is goedkoper als steeds hier los kopen iig. Kweenie precies wat je korting nou is.... zal wel een of twee blaaadjes gratis zijn.....
Creditcard nodig, 79,99 POND = 130 euro = 270 piek. Kan er helaas op 't moment niet bij Anders had ik ook een abonnement genomen, mocht ik iemand zo gek krijgen om z'n / 'r creditcard uit te lenen.
Ben net lid geworden via de site, ben benieuwd. Twi, mail me anders ff, er is altijd wat te regelen als je lid wilt worden, ik heb een CC en wil best wat met je afspreken hierover. We 'kennen' elkaar al wat langer, dus daar ben ik niet bang voor.
staan ook mooie filmpjes op game disc 5! elder scrolls 3: morrowind, crzy taxi 3 e.d. maar het mooiste is.. de HALO MAKING OF met interviews, muziek, video's e.d. voor complete info over inhoud van de disc verwijs ik naar www.xboxspecials.nl