1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Nieuwe Aldi PC in november?

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Hordo, 12 nov 2003.

  1. Pimboy

    Pimboy Diehard

    Berichten:
    220
    Leuk Bevonden:
    1
    zit er niet op die box zo`n knopie met Tribble?? :p haha
    die zat nl wel eerst om me andere boxen.

    probeer eens met Media Player 9 dan...is het dan nog steeds even vaag??
     
  2. Het is al gelukt met Nero! tnx
     
  3. Defanatic

    Defanatic blauw beest

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    26
    Ik dat dat snoertje van het geluid er voor in gedaan (zie ik niet op foto) en het klinkt goed. Hebben jullie hem er achter in geplugged? Misschien kan je dat ff proberen hantheman
     
  4. HanTheMan

    HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.536
    Leuk Bevonden:
    74
    Noh heel appart ik kom thuis van het werk, ik heb niets gedaan en nu klinkt het geluid perfect?!?!
     
  5. Dat had ik ook! De eerste keer toen ik de muziek hoorde d8 ik gelijk: Morgen ff andere boxen kopen.

    Maar nu is het gewoon goed geluid! Moeten ze soms eerst ff inkomen ofzo?
     
  6. Mike

    Mike Curaçao

    Berichten:
    2.064
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik ben sinds vandaag alsnog de trotse eigenaar van dezelfde Aldi PC... :cool:

    Wereld van verschil tussen die PC en mijn huidige PIII 500mhz. :+
     
  7. Hordo

    Hordo Wormen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.917
    Leuk Bevonden:
    21
    "Helaas berusten deze beelden niet op de werkelijkheid ;)"

    Whaha een probleem dat zichzelf verhelpt :+ handig
     
  8. Mike

    Mike Curaçao

    Berichten:
    2.064
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb het systeem nu ruim een week en ben echt impressed, draait als een trein en is ontzettend stil. Direct twee monitoren eraan gehangen, kan nu al niet meer zonder, wat een gemak!

    Als je dan kijkt wat je ervoor moest betalen, is deze PC z'n prijs echt dubbel en dwars waard!
     
  9. Bullet

    Bullet What the hell...

    Berichten:
    349
    Leuk Bevonden:
    0
    Misschien een stomme vraag maar is die pc nog te bestellen?
     
  10. Pimboy

    Pimboy Diehard

    Berichten:
    220
    Leuk Bevonden:
    1
    hmm..nee volgens mij niet, heeeel misschien via duitsland, in nederland krijgen ze (volgens mij) maar 1x een oplage opgestuurd :mad:

    suc6
     
  11. krot

    krot Hip

    Berichten:
    121
    Leuk Bevonden:
    0
    die aldi is echt stom bezig, ze hebben bij ons maar meestal iets van 20 pc's terwijl er 10 keer meer vraag naar is, dat geld ook voor printers, digitale camera's etc.
     
  12. Revolution

    Revolution What?

    Berichten:
    68
    Leuk Bevonden:
    0
    Dom bezig?
    Ik denk dat Aldi Nederland maar een beperkt aantal van die pc's krijgt.
    Vervolgens moeten ze dit bepaalde aantal nog verdelen onder al hun supermarkten.
     
  13. gerjan

    gerjan Guest

    Ja, daarom is het ook zo goedkoop, 't zijn gewoon eenmalige oplagen.

    Vanaf woensdag is er trouwens een:
    [​IMG]
    LCD Projector (beamer)
    -------------------------------------------
    [​IMG]
    -------------------------------------------
    [​IMG]
    -------------------------------------------
    Naja kijk zelf maar:

    http://www.aldi.nl/OFFER_NL/home.htm
     
  14. SjoerdV NL

    SjoerdV NL Hardcore Poster?

    Berichten:
    2.135
    Leuk Bevonden:
    2
    Probleempje.

    Bij die pc hebben we gelijk dat 5.1 setje gehaald. Maar nu als ik een DVD wil afspelen (gewoon orgineel) krijg ik gewoon stereo geluid. Uit de andere boxen komt geen geluid. Iemand die me kan helpen? Bedankt.
     
  15. Xearo Li

    Xearo Li Active Member

    Berichten:
    390
    Leuk Bevonden:
    0
    Off Topic :

    Die gozer (rond de 30 jaar) die voor al dat stuff regelt "PC's , Printers etc" regelt heeft binnen een jaar 200 miljoen verdient .

    Hij staat op nr.4 van de rijkste mensen in DL. Ik ga het bij Edah of andere supermarkten proberen ofzo :p
     
  16. Mike

    Mike Curaçao

    Berichten:
    2.064
    Leuk Bevonden:
    3
    Die printer ziet er wel relaxed uit, heb jammer genoeg net op de HCC de HP Photosmart 7345 gekocht voor 100 euro. Had ik een weekje gewacht, dan had ik voor 25 euro meer n nieuwer en beter type gehad.
     
  17. schijterwt

    schijterwt *-*

    Berichten:
    1.188
    Leuk Bevonden:
    616
    wij hebben de PC thuis van de goed heilig man gekregen :) (mn moeder had hem stiekum al 2 weken in huis). Hij bevalt me tot nu toe erg goed alleen word er volgens mij geen excel en powerpoint bijgelevrd. ook moet ik nog ff een printer (misschien weer die van de aldi) en een beeldscherm kopen.
     
  18. Hordo

    Hordo Wormen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.917
    Leuk Bevonden:
    21
    Mijn geluid is inmiddels kapot. Doet het niet goed en ook S-Video out doet het niet goed. Heb inmiddels 30 minuten geleden gebeld en ik sta nog steeds in de rij... :mad:
     
  19. Android

    Android Aardappelhoofd

    Berichten:
    77
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb deze computer gehad.

    Het treurige verhaal verschijnt nu op xboxworld.nl, het relaas!

    Ik kocht deze computer 2 weken geleden en ik kon er 2 weken lekker op gamen. Nou had ik Battlefield 1942 gekocht op de hcc en toen ik dezer op de pc installeerde kon ik van dat spel genieten. Maar niet voor lang....

    De computer liep vast, ach dacht ik, dan start ik hem opnieuw op. De computer liep nu vast in de bios. Ach dacht ik, hij is vast overhit (voelde behoorlijk heet aan, achteraan). Dit gebeurde op een ochtend. De middag van die dag probeerde ik het weer eens (naar school geweest), maar ik hij deed het weer niet, tenminste: hij kwam wel in windows, maar na enkele luttele minuten (ik was gewoon aan 't surfen!) liep hij weer vast. En nog een keer en nog een keer en nog een keer en nog een keer... En tevens laadde de PC tergend langzaam de bios door en deed ook een kwartier (!) over het laden van windows.


    Ik trachte naar de firma Medion te bellen, helaas na een half uur in de wachtrij te hebben gestaan had ik het wel gehad, maar gelukkig kreeg ik iemand aan de lijn. ' Ik had mijn pc niet mogen formateren en 't is jouw schuld' zo kwam de man van de klantenservice op mij over, toen ik hem vertelde dat ik het (in mijn ogen veel betere) windows XP Proffesional erop had gezet (in plaats van de Home Edition :{ ) en dat ik 25 euro moest dokken.

    Ik was naar de firma aldi toegegaan en ik had een nieuwe gekregen. Maar na het verloop van het week kreeg ik weer hetzelfde gezeik, overhittingsverschijnselen, mijn videokaartdriver crashte steeds etc. etc.

    Ik, zo zeikerig als ik ben, ben terug gegaan naar de aldi en ik heb mijn geld terug ge-eist. Dit is mij gelukt en nu stel ik mijn eigen pc samen bij de firma norrod (mijn p500 had ik ook met succes samengesteld daar).

    Ik denk dat de zwakke schakel bij de 8080 bij de videokaart ligt, en ik was niet de enige, kijk maar eens op www.discountfan.de of op tweakers.net ....

    Mijn vorige PC had ik ook bij Aldi gekocht en ik heb er veel plezier aan beleefd, helaas was het bij deze anders.
     
  20. Hordo

    Hordo Wormen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.917
    Leuk Bevonden:
    21
    Mijne blijft lekker koel hoor.

    En tja ik heb ook een uur moeten wachten, maar ze komen hem nu wel binnen een week repareren met een nieuw moederbord.
     

Deel Deze Pagina