Hey Is er de mogelijkheid om je skins te veranderen in CS? Als je terrorist bent loop je nl. altijd in je Guerilla Warfare pakkie rond, en een CounterTerrorist is altijd een SEAL gast. Remco
nee kan niet, erg jammer, maar had deze vraag dan even in de centrale counterstrike thread geplaats. daar kan je alle vragen stellen.
Ik citeer van het hoesje: Select from 12 teams, including 1 exclusive counter-terrorist and terrorist team. Dan zou het toch moeten kunnen, maar hoe :?
raar dat niemand het dan doet, want iedereen heeft de zelfde skin. in elke map is de skin wel anders. dus als je bijv militia speelt speel je met een ander poppetje dan wanneer je in dus speelt
dat is minder, maar dan nog, het gaat om de gameplay. En niet om de pakjes. en wouter, hoezo is het afhankelijk van je team?
Wouter misschien snap je het niet helemaal, maar in counterstrike op de pc. kon je uit verschillende manschappen kiezen, verschillende eenheden hoe je het dan ook wilt noemen, dus wat jij zegt WOUTER IS NIKS DOH AAN!
Ik snap het wel degelijk hoor Je hebt toch twee teams die tegenelkaar spelen? T en CT. Kies je T, dan heb je een terrorist pakje (doh), kies je CT dan heb je een swat-styled pakje En ja ik weet dat je op de PC altijd kon kiezen uit 4 pakjes. Ik zeg toch ook, je kan nu niet kiezen.\ :{
je hebt per level je mannetjes bijvoorbeeld DE_dust (pc naam ) Counter terroristen zijn dan ALLEMAAL: SAS Terroristen zijn dan allemaal : Phoenix connection De_aztec Counter terroristen zijn dan ALLEMAAL: GIGN Terroristen zijn dan allemaal : Guerilla warfare etc etc heb het spel over xbox connect gespeeld, moet zeggen dat het lekker loopt
en heeft ook iemand plaatjes ervan, of ergens een link, want ik kan niks vinden. zijn dit de ventjes? deze is wel vet maar deze niet
Bij de PC zien de mannetjes er idd zo uit, en aan de genoemde namen over de XBox versie, zullen ze er zo nou ook wel uitzien ja
Ik vind het best onoverzichtelijk dat die skins per map veranderen. bv op vostok zie je niet zoveel verschil en vanop een afstand is dat best wel onhandig
ik vind de skins wel goed gekozen bij elke map...tenminste de T's zijn duidelijk andere kleur dan CT, ik denk dat ze dat daarom gedaan hebben (misschien) want op de Pc kon je skins kiezen en als je dan bij een map in de sneeuw dat witte poppetje pakte kon je campen als de tering en soms vergiste ik me ook tussen T en CT omdat ze op elkaar leken