1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox RF adapter

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door BoUtErSe HIQ, 7 dec 2003.

  1. BoUtErSe HIQ

    BoUtErSe HIQ Active Member

    Berichten:
    20
    Leuk Bevonden:
    0
    weet iemand mij te vertellen wanneer ik een rf adapter het beste kan gebruiken? ik heb namelijk een tv zonder enige scart en/of audio en video aansluitingen maar ik wil toch mijn xbox erop aansluiten. help me plz
     
    Laatst bewerkt: 7 dec 2003
  2. Revolution

    Revolution What?

    Berichten:
    68
    Leuk Bevonden:
    0
    Een RF Adapter gebruik je als je TV geen scart aansluiting heeft, zoals in jouw geval.

    Je sluit de adapter aan op je tv, via de coax ingang, als ik me niet vergis.

    Verder snap ik geen hol van je vraag, sorry.
     
  3. ImpulzZ

    ImpulzZ Katie Holmes

    Berichten:
    583
    Leuk Bevonden:
    0
    Linken kan sowieso met je xbox, of je nou een RF-adapter gebruikt of niet :)

    Ikzelf heb ook een oude tv zonder scart en dat heb ik opgelost door er een videorecorder tussen te zetten :)

    Dus je de scartkabel die uit je xbox komt heb ik in mijn videorecorder gedaan - en dan de UIT-ingang van de videorecorder (dat is gewoon coax) weer in mijn tv :D En dan kun je dus je xbox gebruiken zonder een RFadapter te kopen...

    Moet je wel een videorecorder hebben he ;)
     
    Laatst bewerkt: 8 dec 2003
  4. gerjan

    gerjan Guest

    lolz laat mijn tv nu 2 scart aansluitingen en video ingangen hebben8)

    Wanneer je hem het best kan gebruiken? als je een tv zonder enige scart en/of audio en video aansluitingen hebt maar toch je xbox erop aan wil sluiten....Precies wat je zelf zegt dus.

    Waarschijnlijk bedoel je hoe je hem aansluit, nou op je kabel in gang, kan zelfs geloof ik ook op antenne aansluiting(of juist op de antenne ingang en niet op de kabel) //EDIT Dat is dezelfde ingang:eek:
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 8 dec 2003
  5. ImpulzZ

    ImpulzZ Katie Holmes

    Berichten:
    583
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij is de RF-adapter juist een omzetter van SCART >>> Antenne-ingang

    (of probeer jij dat juist ook te zeggen? :) )
    En elke tv heeft een antenne-ingang dus als je zo'n ding koopt kun je daarmee op elke tv gaan xboxen :)
     
  6. gerjan

    gerjan Guest

    Ja dat bedoel ik:cool:
     
  7. timmio

    timmio GOOAALLLL!!

    Berichten:
    512
    Leuk Bevonden:
    4
    neh RF adapter is gewoon een adapter waarbij je de ene kant het signaal krijgt van je xbox ,de andere kant een antenna aansluiting heeft, aan de ene kant prik je je antenna signaal van je tv (van buitenaf) ,dan de andere kant met een kabel naar je tv en je hebt signaal van je xbox, zonder scart, naar je tv (via RF -oftewel via een frequentie, net zoals bij je video kan)

    Is wel kut beeld ,ik kan het weten, ik had scart tekort, dus nu maar uitgebreid, maar als je geen scart heb dan moet je wel
     
  8. fallox

    fallox gewoon te 1337 :P

    Berichten:
    26
    Leuk Bevonden:
    0
    ps mocht je een Xbox RF Adapter willen, ik heb hier nog 1 liggen. Gesealed nog :)
     
  9. timmio

    timmio GOOAALLLL!!

    Berichten:
    512
    Leuk Bevonden:
    4
    ik heb er idd ook 1 over, lol, (verkoop hem trouwens niet hoor:) fallox wel,haha) zo'n adapter met meerdere scarts erop is toch wel makkelijk, maarja als je geen scart aansluiting hebt, een omzetten van scart naar rf bestaat ook niet, dus wordt toch echt zo'n adapter
     

Deel Deze Pagina