RAINBOW SIX3 met XBCONNECT

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door underdogg, 7 dec 2003.

  1. underdogg

    underdogg xbox freak

    Berichten:
    25
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb xbconnect gisteren gedownload en heb sindsdien nog niet geslapen heb gans de tijd RainbowSix3 zitten spelen en heb al een 30tal xbconnect vrienden! in mijn vorige forum GAMES: HALO SAAI OF DAN TOCH WEER NIET beschreef ik dat halo enkel tof was met multiplayer! heb halo nu systemlink gespeeld en vind hem nog altijd saai en stom maar rainbow six daarentegen is echt supervet! ben echt tevreden van xbc. Wat vinden jullie van xbc tegenover live dan en wat vind je van rainbow six met system link?}:]
     
  2. CyriLLuZ

    CyriLLuZ Smoezta Anaznuzta

    Berichten:
    268
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmmm ik denk dat er geen nieuwe topic hierover geopend mocht worden....aangezien er al vele zijn en veel mensen waaronder ik zijn die ditr te gek vinden;)

    Maar goed Halo vind ik by the way ook wel cool daaro hoor maar de servers op xboxconnect worden steeds minder en er is aardig vaak lagg weet nog niet hoe dat op xbox live is...
     
  3. the Outblast

    the Outblast hoi

    Berichten:
    442
    Leuk Bevonden:
    0
    heb t een paar keer geprobeert, en het is me niet gelukt om het aan de praat te krijgen (weet niet of dat xbconnect was, was iets met gamespy tunnel ofzo), maar dat suckte iig
     
  4. underdogg

    underdogg xbox freak

    Berichten:
    25
    Leuk Bevonden:
    0
    je moet naar www.xbconnect.com gaan en xbconnect downloaden als het is gedownload moet je niet joinen maar hosten dat lukt het altijd wel zien dat je de juiste game hebt en dat je xbox een spel klaar heeft staan op systemlink! is echt te vet heb het van gisteren en heb al 16u gegamed
     

Deel Deze Pagina