[Kotor] Hoe versla ik Malak?

Discussie in 'Algemeen' gestart door saskia_kane, 7 dec 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. saskia_kane

    saskia_kane Game Girl

    Berichten:
    105
    Leuk Bevonden:
    0
    heej mensen,

    zie dat het Kotor wisselforum weg is.

    Maar ik had toch nog een vraag over Kotor.
    Ik ben Light Side en krijg dus Malak niet dood. Ik weet dat ik die Captive Jedi moet doden, maar dat lukt me niet.... Dus iedere keer moet ik Malak weer opnieuw half dood maken!

    Wie weet hoe ik die Captive Jedi moet doden? en hoe ik Malak makkelijk kan doden>???
     
  2. majidamarus

    majidamarus »Sovjet Red Army«

    Berichten:
    357
    Leuk Bevonden:
    0
    als je drain life hebt kan je de krachten van die captive jedi opzuigen zodat je zelf weer beter wordt en malak minder krachten heeft om op te zuigen

    er is niet egt een speciale manier om malak te doden maar het is wel handig om energy resist als force power te hebben want die gast gebruikt ontzettend veel lightning. ik heb zoveel mogelijk stamina's gebruikt om hem überhaupt te raken. als je dat niet doet raak je die gast amper dus je moet wel zorgen dat je er daar genoeg vant hebt
     
    Laatst bewerkt: 7 dec 2003
  3. Keeper

    Keeper Obi-Jan

    Berichten:
    90
    Leuk Bevonden:
    0
    je hoeft niet perse drain life te hebben, met destroy droid en een paar andere force powers lukt het ook mee!

    succes!

    (btw: hier was een al een thread over, als je er nog niet uit komt, zoek die dan op!)
     
  4. Majin

    Majin Bye bye~~

    Berichten:
    1.415
    Leuk Bevonden:
    0
    als je al die skills niet heb word het moeilijk. eerst grenades en dan medpack en zo herhalen. het word heel erg moeilijk, ik had hem zo verslagen pff 20 minuten hele tijd van grenades en medpack wisselen
     
  5. Darkwing

    Darkwing Active Member

    Berichten:
    6.510
    Leuk Bevonden:
    25
    kijk hier eens. Had je zelf natuurlijk ook kunnen vinden als je de zoekfunctie had gebruikt...
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina