Project Gotham 2 fouten

Discussie in 'Algemeen' gestart door c00per, 8 dec 2003.

1. c00per

c00per Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Met het welnemen van de betreffende Moderators/administrators, zou ik hierbij een thread willen beginnen over de opgemerkte fouten in deze game. Dit mede bezien vanuit het feit dat de algemene thread zooooooo groot is.

mijn opgevallen errors.

1. mijn eerder genoemde foute terugschakelen bij de peddal shifts (moet links zijn en niet rechts).

2. het niet kunnen revven van de motoren. ze blijven steken op hun hoogste toerental, dit ipv terug te vallen.

3. waar is de neutral??

4. en dan de, imho, grootste fout. Gisteren reed ik met de rx-7 en bij de naverbranding zag ik zowaar ook een vlam aan de rechteronderkant van de auto. Ik drukte spontaan op de rem. ging revven en liet de motor terugvallen om een zelfde soort effect te kunnen bewerktstelligen. En.......................ja hoor ik werd bevestigd in mijn angst. Een naverbranding waar geen uitlaatpot zit. WTF???????? dus ik naar de testtrack. En toen was alles weer normaal. laten we hopen dat de Xbox ff van slag was ofzo.

grtz.

BTW, ik heb deze thread niet gestart om deze game te dissen. Het is een van de beste (arcade)racegames (maar zijn alle race games ARCADE op een console? Ja, ook de GT reeks. Maar dat is misschien onderwerp voor een andere thread:)). speelt zo relaxed. Ben alleen een beetje kritisch, zeker als het op auto's aankomt.

Laatst bewerkt: 8 dec 2003
  2. Jajojo

Jajojo ÜberCosy!

Leuk Bevonden:
    4
    Kun je punt 1, 2 en 4 even vertalen?

3. XquistX

XquistX sTIMpie

Leuk Bevonden:
    0
    :confused: :confused:

4. Navy_Seal

Navy_Seal Guest

en nou in het Nederlans :confused:

5. Mirik

Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Inderdaad, begrijp niks van wat je zegt hehe :) Zal allemaal wel! Whaha...

6. c00per

c00per Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    mensen, revven is een motor hoog in de toeren brengen. Dus richting de limiet van de motor.

En met de ferrari's schakel je met de linker peddal terug ipv de rechter.

snappie. :)

7. Renegades NL

Renegades NL Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    ook stom exhault van de periohaust voor geen meter klopt ;)

8. KeaveXL

KeaveXL Feelin' Funky

Leuk Bevonden:
    0
    Schakelen met pedalen :D KOOL :p

9. XquistX

XquistX sTIMpie

Leuk Bevonden:
    0
    en gas geven met je flippers!! :D

10. c00per

c00per Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    lol :)ok peddal = flipper

11. ajaxkampioen

ajaxkampioen Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    wat boeit mij het nou wat je allemaal zegt het is een masterspel

12. DS The Best

DS The Best Whitepoison

Leuk Bevonden:
    0
    Dat kan wel, zet hem op manual, dan op een willekeurige versnelling, als het maar niet op de 1e is, dan schakel je als hij op zijn "limiet" is terug (als je hem dus bijvoorbeeld op z'n 3e versnelling zit, terugschakelen naar 2e versnelling) en dan heeft ie opeens zijn limiet te pakken :cool: (en loopt hij ook weer terug)

13. Crispin

Crispin Me

Leuk Bevonden:
    0
    Het is mijn ook een keer opgevallen dat er een vlam verscheen onder de rechter en de linkerkant van de aoto, terwijl er alleen onder de linkerkant van de auto een uitlaatpijp zit. Ik weet alleen niet meer welke auto het was.
    Maja.. dit zijn maar kleine foutjes in een groots spel.

14. Meneer Eric

Meneer Eric High Performer

Leuk Bevonden:
    0
    Toch kan je PGR2 geen echte arcade racer noemen.

Daytona USA, Burnout 2,... DAT zijn arcade racers. PGR2 is dan eerder een mix. Een mix tussen arcade en realiteit. En een perfect geslaagde mix moet ik wel zeggen.

15. Paauwtje

Paauwtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Maar dan nog is het een mooi spel

16. bl0kkie

bl0kkie pwn4tsj p0rk !

Leuk Bevonden:
    6
    Je koopt een spel toch om wat er allemaal goed aan is, niet wat er allemaal slecht aan is :confused:. Elk maar dan ook echt ELK spel heeft zijn slechte kanten, ik vind dat je daarop een game niet kan beoordelen. Hoogstens vergelijken, en dan vallen de goede punten veel zwaarder dan de slechte, jij hebt het hier over de kleinste details die mij nog niet eens op zullen vallen. Maarja, dat zal wel persoonlijk zijn :)

17. Snakie

Snakie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    idd...
    Voor elk spel zijn er fouten, dingetjes die niet kloppen enz..
    Een game kan volgens mij NIET perfect zijn..
    En dat is ook pgr2 niet, er zijn altijd wel een paar zeurkousen die 10 minpunten opnoemen en dan roepen: "pgr2 is een slechte game"
    Kijk naar de pluspunten!

18. ThaBEN

ThaBEN Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Sjees wat een details:$!!!

Dat zijn dingen wat misschien ff fout zijn gegeaan met het laden ofzo:$!!!

Maar zo gedetaileerd let ik er ook weer niet op!

Khad wel een keer dat er een groep vogles in de lucht vlogen op de achtergrond en als ik naar rechts stuurde SCHOTEN ze naar rechts en naar links stuurde schoten ze naar links!

En ze bleven de hele tijd boven in mijn scherm hangen door de gebouwen heen en al!

En toen verdwenen ze ineens in de grond:$!

19. majidamarus

majidamarus »Sovjet Red Army«

Leuk Bevonden:
    0
    waarom zijn racegames op een console in jouw ogen arcade??
    op de pc niet dan? waar is een racegame dan niet arcade op op?

sorry hoor maar vond t een beetje rare opmerking. de GT reeks vind k egt fantastisch en zo erg niet arcade..
    maar ja misschien heb je t over een stuurtje ofzo maar die kan je ook voor de xbox kopen..

20. rel©

rel© BBE

Leuk Bevonden:
    0
    Hij zegt toch niet dat het een slechte game is|:- . Hij geeft alleen een aantal minpunten aan die storend zijn als je er op gaat letten en het is altijd jammer dat ze van die kleine details over het hoofd zien wat verder niks afdoet aan het feit dat het gewoon een goeie game is:) .

Deel Deze Pagina