Bij de OXM5 zit een poster met een onzettend groot logo van Enclave. Nu wil ik deze graag als achtergrond hebben en gezien het feit dat mijn scanner maar A4 formaat is, en deze poster A0 (?) is dit dus geen optie. Ik ben al op tig sites geweest maar kan het nergens vinden. Iemand die wellicht wel weet waar ik het Enclave logo kan vinden? Het gaat dus om het logo met het doodshoofd
Nope de skull erboven Is moeilijk uit te leggen voor iemand die de poster niet voor zich heeft liggen vrees ik
pcies wat ik bedoel inderdaad. Alvast dank hiervoor Als iemand anders hem in een iets hogere resolutie heeft zou dit helemaal te gek zijn.
Ja en nee Ik kan weer wat stukjes gebruiken om er een geheel van te maken, want hier is de onderkant weer meer zichtbaar, maar de randen minder.... Zit er bijna aan te denken om de poster in 10 x in te scannen en schaar en pritstift te gaan pakken :{
Inderdaad. Dan stap ik morgen maar even bij de BMW-dealer naar binnen of ik m'n BMW 3-serie kosteloos kan inwisselen voor een Z3. Niet geschoten is altijd mis, zullen we maar zeggen
Zit er in ieder xboxmagazine zo'n poster? en zit er een demodvd bij? Zou dat anders wel eens willen kopen.
- Halo background, 40 minuten aan allerlei info; - Max payne, playable; - JSFR, playable; - Crash Bandicoot, playable; - NBA inside drive 2002, playable; - Dark Summit, playable Verder nog iets van 12 extra movies, etc. Trust me, deze maand is het echt een goede disc en de moeite waard.