ik zie dat je hier redelijk nieuw bent, maar wij kunnen je niet helpen met het kiezen van een game daar sta je helemaal zelf voor, TIP: lees reviews previews en maak dan je keuze, of huur het spel eens een keer om te kijken wat het nu echt inhoud en/of leen het van een vriend!! [EDIT]: Lees de FAQ btw
je kunt de zoek functie gebruiken, en de reviews nalezen ( ze zijn nog niet allemaal gereviewd). kijk hier eens www.ign.com daar staan wel de reviews. ik zou voor pgr 2 gaan
Zijn allemaal verschillende soort games. Als ik jouw was had ik pgr 2 gehaald. Dit spel is gewoon een must als je van racen houd en het is natuurlijk ook xbox only. En je hebt ook nog eens lange speelduur en vette graphics.
Zoals al eerder werd gezegd: 1. Welke game je kiest is natuurlijk je eigen keuze. Iedereen heeft bepaalde voorkeuren naar een game. Je kan kijken welk genre je het meest aanspreekt. 2. Door reviews en previews te lezen op deze site kan je natuurlijk heel veel wijzer worden. Deze maken je keuze wat makkelijker. Je kan kijken wat het publiek de game als cijfer geeft en of het je zelf bevalt (pre/review lezen+ screens bekijken. 3. Hij staat in het verkeerde forum. Deze zou in Xbox Games topic moeten staan. 4. Omdat hier een eindeloze discussie over zal ontstaan en we je er zo niet mee kunnen helpen, sluit ik deze thread