wat vinden jullie nu van dit nieuwe game blad? de game quest is er mee gestopt en gaat nu verder onder de naam gamepro. dat vind ik een grote verslechtering, ik ben het totaal niet eens met de cijfers, en waar de gamequest wel eens leuk was, is de gamepro ronduit saai. hier enkele cijfers: project Gotham racing 2: 80 Tony Hawk Underground: 70 True Crime: 90 de meeste cijfers slaan nergens op, en ik vermoed bijna dat ze de boventse 2 games niet eens gespeeld hebben:{ . daar komt nog bij, dat er geen gratis poster meer in zit en hij nog kleiner is ook. ik was geen game quest fan.
Zoals jij al zegt die game blad zuigt zwaar....helemaal de poster.....en die becijfering is inderdaad ook een lachertje...
Ik vind hem opzich niet slecht. Sommige cijfers vind ik nergens op slaan, ze zijn te laag of veel te hoog Maar ik ga nooit van 1 review uit dus dat is niet echt een probleem. Toch vind ik dat ze gamepro gamequest had moeten blijven.
vind ik ook, gamepro is internationaal, en volgens mij is het niet hun eigen mening, thug scoort bijna nergens lager dan een 90. dan is een 70 wel erg mager en ver uit de buurt.
Ik hjbe hem in de winkel even doorgebladerd en kon toen al zien dat er niet veel meer goeds zou verschijnen.......maar misschien dat ze zullen veranderen jewet maar nooit!!
Ik denk dat ik me abbonement aan het eind van het jaar opzeg. Ik lees de (p)reviews wel op internet. Ik ben het ook niet eens met de meeste cijfers. Ik vind ook dat de cijfers wel wat preciezer mogen, want nu krijgt bijv. Project Gotham Racing 2 het zelfde cijfer als The Simpsoms: Hit & Run 3 keer raden welke de meeste gamers zullen kiezen.
Misschien gaan ze in verloop van het blad de games wel eerst spelen? Misschien moeten hun wel duidelijk opnieuw beginnen met alles dus ook geld wie weet...
Ik dacht eigenlijk dat het blad (Gamequest) verder zou gaan onder een andere naam maar in de basis hetzelfde zou blijven. Maar het blijkt dus een totaal ander blad te zijn. BALEN!!! Een blad dat veel meer gericht is op jonge gamers, met al die irritante felle kleurtjes, slordige lay-out en kindertaal. De stukjes tekst bij de games heb je binnen een zucht en een scheet gelezen, veel te kort allemaal vind ik Sorry voor de jongens van het blad, maar damn...het is echt veel te druk en Donald Duck achtig.. Goeie games krijgen een review/preview van 8 zinnetjes (bv Amped2 en rainbow6). Nee, het is niet mijn blad maar ik wacht nog ff af, misschien verbetert het nog.