Game van het jaar!

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door XTM, 6 dec 2003.

  1. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    PGR 2 en Splintercell, beiden masterlijke games!
     
  2. mrhalolover

    mrhalolover XBX

    Berichten:
    737
    Leuk Bevonden:
    0
    Kunnen jullie wel lezen??? Er staat beste game van het jaar!!!

    Splinter Cell is een game uit 2002!
     
  3. 34^y_R75

    34^y_R75 Since the 70's

    Berichten:
    14
    Leuk Bevonden:
    0
    Had Half-life 2 moeten zijn :'-(
     
  4. Dodgie

    Dodgie Beat me up Scotty

    Berichten:
    1.977
    Leuk Bevonden:
    10
    Als we toch commentaar gaan leveren, kan ik ook even zeggen dat jullie je posts wel moeten onderbouwen, anders gaat ie binnen de kortste keren op slot, en dat zou toch jammer zijn? ;)
     
  5. DarkShadowN00b

    DarkShadowN00b Dogghouse Supporter

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    mijn vote gaat naar F-Zero,echt meteen weer verslaafd geraakt...
     
  6. Chief Bram

    Chief Bram *Xbox-Addict*

    Berichten:
    286
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind DE game van het jaar Star Wars: Knights Of The Old Republic, hele mooie grapchics, en dat dan nog een gecombineerd met een leuk verhaal=:9 :9 :9

    En dan nog eens een leuke gameplay, van bijvoorbeeld: Massa's items, wapens upgraden, lightsabers, 7 planeten, de keuze tussen vele party-members, de vele side-questes en het kiezen tussen Light-side en Dark-side en dan ook nog de verschillende classes, en de uitgebreide opties..._O_

    Dit is echt DE ENIGSTE ECHTE game van het jaar 2003= Star Wars: Knights Of The Old Republic_O_ :9

    En nu nog met 3 verschillende classes uitspelen op Dark en ik zowat alles gedaan. Owja, nog een keer op Light uitspelen op Scroundel.O-)
     
  7. Kane

    Kane Xcusses voor de post

    Berichten:
    342
    Leuk Bevonden:
    2
    tja.. een game van het jaar uitroepen vind ik zo kinderachtig... mmm.. misschien is dat niet het beste woord.. maar.. ieder genre is anders.. dus je kunt moeilijk onderscheid maken... maargoed.. dan zal ik maar he..

    Legend of Zelda TWW

    gewoon, nostalgie, prachtige grafics, prachtig verhaal super gameplay en een onvergetelijke ervaring.. geen enkele game kan hier aan tippen vind ik.. (all platform kampioen)

    ja.. en als we dan toch bezig zijn..

    op de gc: zie hier boven.. Zelda TWW
    xbox: tja.. moeilijk..ik moet eerlijk zeggen dat het aanbod me dit jaar een beetje tegenviel.. dan ga ik toch voor rainbow 6
    ps2: helaas.. die heb ik niet :)
    PC: pfff... tja.. zo veel goede.. en door mijn consoles kom ik niet meer aan veel pcen..
    GBA: Advance wars II black hole rising.. tja.. borduurd verder op het fantastische origineel, maar dan bigger better and more brutal.. fantastisch

    All time beste game.. tja.. dat kan er maar 1 zijn.. en welke dat is.. hehehe.. ik ga het jullie ff moeilijk maken.. :) met de spoiler stuff :) evil me hahaha

    [tromgeroffel]
    .
    ..
    ...
    ..
    .
    COUNTER-STRIKE

    gewoon, ongevenaarde gameplay, fantastische grafics (je moet je wel een beetje in leven in die tijd he ;).. een overgetenlijke ervaring online... word nog steeds zoveel gespeeld.. tja.. tuurlijk word deze game een beetje ingehaald qwa grafics enzo.. maar de sfeer en het gevoel van het spelen.. en ook nog eens die gameplay..
    ik speel het niet eens van het begin.. het is gewoon 1.5 jaar geleden dat ik het voor het eerst speelde... en toen was het al zo oud... tja.. als je er dan nog aan verslaafd raakt.. ondanks de grafics.. adembenemend gewoon..
     
  8. HanTheMan

    HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.536
    Leuk Bevonden:
    74
    Xbox: Project Gotham racing 2

    Waarom?
    Ik vind dit het meest kwalitatieve spel wat ik dit jaar heb gespeeld, ik heb echt het gevoel dat dit spel "af" is, Goede Graphix, Fijne Soundtrack, Super Besturing, Prachtige Live ondersteuning zonder dag de game op single player faalt.


    NGC: Metroid Prime

    Waarom?
    Het voelt goed aan, speelt heerlijk, origineel, verslavend een top game gewoon

    PS2:
    Prince of Persia: Sands of Time

    Snelle gameplay, leuk gebruik van tijd opties, loopt lekker soepel, ook dat "af" gevoel, jammer dat ik geen PS2 heb maar gelukkig komt hij ook op onze Xbox

    Bericht aan iedereen, wel een goede mening schrijven anders kan deze thread dicht en heb ik voor nix getyped :cool:
     
  9. da -Z-

    da -Z- mijn knijn = fijn

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    27
    PROJECT ZERO [XboXie]: omdat dit één van de meest enge spellen is die ik ooit heb gespeeld. Het concept van tijdens gevaar te moeten switchen van een ruime 3rdpersonview naar een nauwe 1stpersonview (fotocamera) is ongeevenaard! Ik heb de eerste avond het met gordijnen dicht gespeeld met een biertje erbij, de tweede avond was ik te bijna bang om mijn XboX aan te zetten. Dit spel is een van de meest intense spelervaringen geweest voor mij dit jaar :)
     
  10. Karelax

    Karelax Guest

    Xbox: Star Wars K.O.T.O.R. vond dat er dit jaar op kerst dagen enzo. niet veel soeps voor Box is uitgekomen.

    Ps2: Prince Of Persia: Sand of Time, idd snelle gameplay mooi graphics gewoon vet

    GameCube: Metroid Prime: Ook mooie graphics lekker gameplay

    Pc: Max Payne 2; Vette game die graphics die moves het zelfde doen blijft gewoon leuk alleen jammer dat ie te kort is.
     
  11. Badkiller

    Badkiller Hardcore xbwer!

    Berichten:
    1.110
    Leuk Bevonden:
    19
    zelda is niet meer zoals het vroeger was, merk ik, niet fijn om te horen dit...:'-(
    erg jammer....
     
  12. Falco Lombardi

    Falco Lombardi Star Fox Team

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, klopt dat het niet meer het zelfde is als vroeger. Maar zeker niet slechter als vroeger, voor mij nog steeds een toppertje!

    -Grahps
    -Sound!!
    -Gameplay
    -Sfeer!!
    etc. etc.

    Zelda _O_ mijn nummer 1 voor dit jaar!
     
  13. ghost14

    ghost14 Active Member

    Berichten:
    486
    Leuk Bevonden:
    0
    Splintercell
    Gewoon de sfeer, geweldige gameplay.
    Zo spannend het geeft me echt een kick als ik 10 guards neerleg zonder dat ik ben opgemerkt.
    Het spel is wel voor doorzetters ik vind het vrij pittig.
    Dit is voor mij de game en heeft mij heel lang geboeit.
    Jammer dat ie zijn xbox exclusiviteit kwijt is.
     
  14. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Eigenlijk kan ik het nog niet helemaal zeggen want er komen nog een paar games voor mij.
    Deze vind ik tot nu toe het beste:
    Soul Calibur II

    Waarom?
    Ik hou gewoon van fightinggames en dit is dan wel echt 1 van de beste. Het is gewoon allemaal zo goed . De besturing, simpel maar moeilijk te masteren. Gewoon mooie graphics en de Gameplay is Excellent :+
     
    Laatst bewerkt: 10 dec 2003
  15. X BelieveR

    X BelieveR Im the X priest

    Berichten:
    415
    Leuk Bevonden:
    0
    GTA VICE CITY PC pour moi. Dit omdat ik hier het meeste plezier aan heb beleefd van alle spellen. Die gameplay is gewoon ongeevenaard
     
  16. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    heb eigenlijk 6 goede games

    1. Star wars: Kotor: hier heb ik gewoon zo veel lol mee, mooie graphics, gameplay enzovoort.
    2. Counter-strike: niet echt mooi, maar ik ben zo grote fan van counter-strike
    3. Gta: double pack: hiervan ben ik ook zo grote fan, gameplay enz. vind ik strak.
    4. Halo: dit is gewoon het spel, wat denk ik iedereen vindt, mooie graphics, gameplay, verhaal is goed.
    5. Splinter Cell: mooie graphics en ook een goed verhaal, en ik ben eigenlijk altijd al een fan van sluipspellen.
    6. True Crime: Streets of LA: niet mooi, maar wel goed uitgewerkt en een grote stad.

    heb er misschien 6, maar ze zijn allemaal kei goed. En ik kan er niet uit kiezen. Allemaal natuurlijk voor de xbox, en misschien is halo niet in 2003 uitgekomen, het verdient toch een plaats
     
    Laatst bewerkt: 10 dec 2003
  17. DarkShadowN00b

    DarkShadowN00b Dogghouse Supporter

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    oke nog 2 votes van mij voor:

    Metroid Prime-de eerste keer in het pirate research lab vergeet ik nooit meer!(surround setje rules!)

    Soulcalibur2-the return of Ivy....en van de beste fighter ooit!
     
  18. chief Tom

    chief Tom Console collector

    Berichten:
    15
    Leuk Bevonden:
    0
    DBZ Budokai(GC) vind ik de beste
     
  19. Kane

    Kane Xcusses voor de post

    Berichten:
    342
    Leuk Bevonden:
    2
    hahaha.. grapjas..
     
  20. mello1982

    mello1982 xbox playah

    Berichten:
    194
    Leuk Bevonden:
    0
    project gotham racing 2 voor de xbox
    mario kart double dash voor de cube
    :D:D
     

Deel Deze Pagina