als je alleen al naar de screens kijkt word je al blij,het is alleen afwachten of je dat ook van de gameplay word maar daar maak ik mij geen zorgen over. Dit word een must-have! sjeetje wat kome er dalijk veel toppers uit.
nog een nieuwtje over Ninja Gaiden: With the occasion of X03, Tomonobu Itagaki of the TEAM Ninja - Tecmo confirmed with the Japanese magazine Famitsu that the original title Ninja Gaiden left on NES will be included in the new Xbox version as a mini-play.
Prince of Persia krijgt in ieder geval gemiddeld ongeveer een 9.2. Die heeft zich dus al bewezen, nou is maar de vraag of deze game ook zo goed zal worden. Want hoe goed het er ook uitziet ik blijf vraagtekens zetten bij het camera werk van de game en vooral dus de optie dat we straks NIET de camera kunnen besturen.
Ik vind het bij de meeste spellen juist irritant als je de camera zelf moet besturen. Blinx vind ik bijvoorbeeld bijna onspeelbaar door de verneukte camera voering.
Ik heb me daar ingelogd, lijkt me vet, altijd nieuws van Ninja Gaiden op mijn mail, hoef ik niet te wachten tot het nieuws op XBW is. Edit:/ Ik zie net, dat de eerste Ninja Gaiden bij de xboxversie zal zitten, en das nog eens goed nieuws, ik heb ze eens gespeeld en het was vloeken gefrustreed maken en dat 15 keer over, ik kijk er al naar uit.
In Amerika en Azie al in december. De Europese release is nog onbekend, maar die zal denk ik ergens in januari of februari zijn.
grote kans dat de game 2 maanden wordt uigesteld volgens IGN, maar 't is nog niet helemaal officieel bevestigd.... iedergeval in Europa komt dit spel dus nog langgggg niet
alle geruchten van dat ninja gaiden dit jaar uitkomt. of van dat ninja gaiden pas in 2004 april uitkomt. hij zal volgens ign in februarie.
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaa de live optie is bekend!!! en het is.. tatatatatatatatata (veel drum geluid etc) ..dat je statistieken op live worden geupload :{ Ik heb veel anti qlimaxen mee gemaakt maar dit is toch wel het toppunt! Eerst gaan ze vertellen dat het zo gaaf is en dat we zoiets nog nooit gezien hebben en dan is het iets wat zelfs in burnout 2 al zat
Misschien krijg je nu zoiets dat de ghost van een andere speler door het level heenrent. Zoiets als de ghost bij een racespel.
Ja, het live-onderdeel is misschien wel een beetje gehypt en niet zo leuk, maar een hack en slash game die je multyplayer speelt lijkt me niet zo leuk, geef mij maar gewoon lekker singelplayer anderen in mekaar hakken en kogels terugslaan met je zwaard... *slaat zichzelf, ik mag niet dagdromen*
Nou, hier zit ik dus echt op te wachten echt al heel lang!zo'n game moet je gewoon hebben!!net zoals DOA3 ook zeer goede game!hoop dat hij snel uitkomt in Nederland!!hij ownt