Tof die Bugatti. Dan ook maar Maserati erbij... Denk dat ze ervoor geen licentie kunnen krijgen/ of te duur... Helaas... maar hoopt
kijk eens aan daar zijn de plaatjes!!! die bugatti veyron zou idd errug cool zijn!! de mercedes SLR zou ook leuk staan in de showroom! mijn toevoeging: plymouth cuda chevy SS Concept
Lambo's komen dus niet die staan onder contract exclusief bij een andere game ik weet niet meer welke. Die discussie heb ik al vaker gezien.
Ja, een Lamborghini game, maar dat bedrijf die het aan het maken was (geloof Rage) is failliet gegaan en nu is het niet duidelijk of dat spel RIP is of in ontwikkeling. Wel geruchten geweest dat EA graag de Lamborghini licensie wou. Ik heb nog een demo op de Xbox van dat spel Lamborghini en dat zag er gelikt uit. Sorry voor de offtopic, maar zo is de Lamborghini wel uit de discussie Die Amerikaanse bakken zijn wel ruig. Misschien moeten ze een Concept klasse erbij maken?
Laat ik het zo zeggen wanneer die downoadeble content komt, tegen die tijd is waarschijnlijk GT4 al uit en zal deze game niet meer in mijn handen komen. Hoop dat ze PGR3 meer diepgang geven, meer simulatie...tunen en nog wat andere dingen verzinnen.
Doe mij dan maar een golfautotje vind ik wel cool!Maar die bugatti is van zeer goede kwalitiet, als ik dan eerlijk meot zijn!!
hoop de mercedes SLR mclaren. 456 komt er denk ik niet in, niet racy genoeg, hoewel hij er van mij wel in mag. Verder hoop een cicuit als de nurburgring, ten minste een beetje realistisch vergeleken met die al die steden.