Moderators zijn koning!

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door da -Z-, 8 dec 2003.

1. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
    In tegenstelling tot een andere thread hier (http://archief.xboxworld.nl/forum/showthread.php?s=&threadid=40608) wil ik even mijn waardering tonen (en stoom afblazen!!!) aan onze moderators hiero. Naar aanleiding van deze thread: http://archief.xboxworld.nl/forum/showthread.php?s=&threadid=40649 werd het weer duidelijk wat een ondankbare taak zij eigenlijk hebben. Het lijkt hier wel mode om de ene nutteloze thread na de andere te openen. En deze dienen vervolgens weer gesloten te worden door de moderators. Wellicht dat hier een slotje op komt, maar ik vind het knap dat ze geduld blijven opbrengen voor deze members. Moderators bedankt! (en nee, ik ga niet voor het starmembership, ik was ff kwaad en moest dit kwijt :))

2. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    Even dacht ik dat dit weer een modjes bash topic was :+

3. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
    Die start ik volgende week wel weer :+

4. Lucca

Lucca Bored

Leuk Bevonden:
    0
    Ben ik het helemaal mee eens, stelletje ondankbare figuren die hier rondlopen.

Ik ga trouwens wel voor het starmembership :+ (*geintje)

Dus zit je ff in een dip, geef wat geld en ik breng jullie er zo weer uit. Voorbeeldje: *staat aan zijlijn* Go Modje Go Modjes* :)

5. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    Re: Re: Moderators zijn koning!

ik snap de grap niet:confused:

6. Pre-Doxium

Pre-Doxium Zalazar LM

Leuk Bevonden:
    1
    Re: Re: Re: Moderators zijn koning!

daar moet je een slijmbal voor zijn wil je die grap begrijpen:p

7. Badkiller

Badkiller Hardcore xbwer!

Leuk Bevonden:
    19
    zeg dit komt mooi uit want onze ex-eend zit nog steeds in depressie omdat iemand hem 'verbittert' noemde :eek:

:cool:

8. Q-Dancer

Q-Dancer Guest

Doed, ik heb al uitgelegd dat ik het niet zo letterlijk bedoelde..|:-

9. Badkiller

Badkiller Hardcore xbwer!

Leuk Bevonden:
    19
    en waarom neem jij dit zo serieus :cool:

10. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Hmmm tegenvallend aantal positieve reacties. Toch geen teken aan de wand mag ik hopen. :eek: :+

11. Ravage

Ravage Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind juist dat ze de laatste paar dagen onnodige/verkeerde thread veel langer open laten staan/niet dichtdoen, ik kijk op zo'n beetje elk subforum en vaak zie ik dingen die niet nodig/nutteloos zijn, dat meld ik dan vaak, en dan gaat ie meestal ook dicht, de laatse paar dagen blijven ze veel langer op en of gaan helemaal niet docht en dat valt mij op, dit komt mede omdat ik geen zin had om al die topics te melden, maar iemand anders had dat best kunnen doen en Mod's moeten dat toch ook zien

/edit: Die klinkt wel erg negatief en begrijp me goed, dat bedoel ik niet zo, ik heb veel respect voor moderators/administrators en vind dat ze goed werk doen

Laatst bewerkt: 8 dec 2003
  12. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Ik ben sprakeloos.... zoveel goedheid, waar hebben we dat aan verdiend :eek: :'-(

:D

13. Pre-Doxium

Pre-Doxium Zalazar LM

Leuk Bevonden:
    1
    wil je mijn kont ook kussen AUB

sorry ik kon het nie laten8)

14. Q-Dancer

Q-Dancer Guest

Bwhaha, alsof jij de enigste ben die dat soort threads aangeeft...ehh...nope dus..:)

15. BlaiR.WitcH

BlaiR.WitcH Rally-ho

Leuk Bevonden:
    0
    ik hoop dat da -Z- voor sinterklaas een lees cursus heeft gehad en anders AUB kerstman, geef hem er 1.....
    ik heb al gezegd dat ik iedereen die z'n vrije tijd in het netjes houden van dit forum steekt (lees Moderators) erg respecteer hiervoor... _O_ _O_ hulde aan deze mensen...
    maar dat heb jij da -Z- waarschijnlijk niet gelezen.

dan wil ik je nog even wijzen op de naam van dit forum.
    dit staat er :
    Xboxworld.nl : Suggesties, problemen, opmerkingen
    Suggesties voor Xboxworld.nl? Log-in problemen? Vragen aan de XBW Crew? problemen met actie's van moderators of gewoon vragen over wat wel en niet mag? Dit is het forum.

mijn draadje hoorde hier gewoon thuis en mijn probleem is opgelost... als je kan lezen zie je ook wat nou uiteindelijk de conclusie is en laat je die thread rusten...
    Al die andere posts in mijn thread hebben niets met mijn probleem te maken en daar kan ik dus niets over zeggen...
    En als je die andere posts bedoelde en niet de mijne wees hier dan duidelijk in...weltrusten

Rally-ho

Laatst bewerkt: 9 dec 2003
  16. Outlander

Outlander Join the Mages

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vindt al deze threads over de mods overbodig, Zij moeten op de achtergrond hun werk doen. Zij zijn de "ambtenaren" van dit forum.

Het gaat om de discussie over de Xbox en aanverwante zaken. Daarbij spelen persoonlijke zaken een bijrol.

Laten we stoppen met het discussie over mod's.
    Zij spelen een rol op de achtergrond. Hooguit een koninklijk lintje na 40 jaar trouwe "dienstplicht".

17. Gouranga

Gouranga ( /_ )

Leuk Bevonden:
    1
    Hehehehe... beetje vreemd dat de modjes DIT soort threads wel laat staan, vinden jullie niet?

Beetje reclame-idee-achtig... en dat mag toch niet?

18. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
    Re: Re: Moderators zijn koning!

En een cursus begrijpend lezen kan voor jou ook geen kwaad...
    "Xboxworld.nl : Suggesties, problemen, opmerkingen" 8)

19. BlaiR.WitcH

BlaiR.WitcH Rally-ho

Leuk Bevonden:
    0
    ik zeg toch ook niks over je thread?
    ik zeg je alleen wat over je commentaar op een thread die hier gewoon thuis hoort.
    maar anders kan je me die leescursus altijd doorsturen wanneer je er klaar mee bent:9

Rally-ho

20. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
    Ik denk 'm niet nodig te hebben, maar bedankt voor je bezorgheid. :)

Deel Deze Pagina