Ik heb een prijsvraag gewonne!

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Daapie, 19 nov 2003.

  1. Dodgie

    Dodgie Beat me up Scotty

    Berichten:
    1.977
    Leuk Bevonden:
    10
    Dit is niet helemaal de bedoeling..:confused:
     
    Laatst bewerkt: 3 dec 2003
  2. Mr. Blonde

    Mr. Blonde Retro rules!

    Berichten:
    61
    Leuk Bevonden:
    0
    same here,

    Crimson Skies nog niet ontvangen en ook geen reactie van Mike. Dus afwachten maar

    / edit
    Zie reactie van Mike hierboven. Hij regelt die zaken, dus kan het weten.
     
    Laatst bewerkt: 3 dec 2003
  3. the Outblast

    the Outblast hoi

    Berichten:
    442
    Leuk Bevonden:
    0
    no offence, maar als je een spel wint, maar hem nooit binnenkrijgt heb je er dus ook niets aan...|:-


    (waarmee ik niet wil zeggen dat XBW(of wie er dan ook over gaat) nooit spellen opstuurt, of er altijd laat mee is)
     
  4. Daapie

    Daapie Active Member

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    Wie kunnen we meelen om te zeuren dat het spel sneller opgestuurdt moet worden? We weten dat jullie het niet opsturen, maar dan zou ik graag wel het e-mail adres van de Topspin opstuurder willen weten. Hoe meer je zeurt hoe sneller ze er van af willen komen, dus dat wil ik wel even doen :)
     
  5. willow

    willow xbox360!!!

    Berichten:
    350
    Leuk Bevonden:
    0
    haha

    Q-Dancer, je ben gewoon jaloers,

    ik had amped 2 nog geen eens gekocht als ik hem niet had gewonnen, als ik een spel wil koop ik hem wel, dit is alleen mooi meegenomen.....

    maar het duurt zo lang, als je het spel binnenkrijgt speelt iedereen alweer andere spellen op live!

    :+
     
  6. dDirk

    dDirk Active Member

    Berichten:
    1.634
    Leuk Bevonden:
    15
    Hey Mike is er al bericht van de Crimson Skies Prijsvraag??
     
  7. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    Alle prijsvragen zijn opgestuurd.
     
  8. BlackKnight

    BlackKnight Active Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit ook nog steeds te wachten op Crimson Skies... Dus hopelijk deze / volgende week, toch Kobold???
     
  9. dDirk

    dDirk Active Member

    Berichten:
    1.634
    Leuk Bevonden:
    15
    Ik heb em binnen :)
    Bedankt xbw/Mike/Microsoft :D

    en nu ga ik weer spelen...
     
  10. willow

    willow xbox360!!!

    Berichten:
    350
    Leuk Bevonden:
    0
    keb amped 2 binnen gekregen vandaag (11-12), moet alleen zelf voor de verzend kosten opdraaien!

    amped 2 gelijk weer ruilen, ik hou daar absoluut niet van :)

    maar bedankt XBW
     
  11. SijmeZ

    SijmeZ Family Guy

    Berichten:
    1.059
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik had een héééle tijd geleden een prijsvraag gewonnen waarbij ik een Making Of-video had gewonnen van Colin McRae 3 (ja zolang geleden dus ;)). Netjes adres en naam gemaild, maar vandaag de dag nog steeds niets binnen hoor! Maakte mij overigens niet zo veel uit, ik had Colin McRae 3 toen gekocht en daar bleek die Making Of gewoon op te staan. Wel een beetje jammer, stel dat het een echt spel was geweest...
     
  12. Robie

    Robie Active Member

    Berichten:
    622
    Leuk Bevonden:
    0
    Oude koeien uit de sloot halen heeft denk ik geen zin. Ze zullen dat vast niet meer hebben. Ik heb btw wel Amped die ik had gewonnen netjes gekregen! (je moet gewoon een beetje zeuren ;))
     
  13. Mike

    Mike Curaçao

    Berichten:
    2.064
    Leuk Bevonden:
    3
    Hmm mja, die prijsvraag valt nog buiten mijn prijsvraag ambtstermijn. :+

    Maar er gaat intern ook wel eens wat fout met de administratie, dus je had gewoon eens moeten mailen over de status van de verzending. Dan kunnen wij er meer over vertellen, want nu ben je er wel een beetje laat mee.
     
  14. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Die had ik destijds opgestuurd, maar weer teruggekregen omdat het adres niet klopte. Daarna had ik je er wel eens over gehoord geloof ik, maar niet dat je hem niet gekregen had waardoor ik het waarschijnlijk vergeten ben. Ik heb heel die envelop nog liggen hier volgens mij, zelfs nog met postzegels er op, ik kán hem nog versturen mocht je willen :)
     
  15. Billbox

    Billbox Active Member

    Berichten:
    212
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik had PGR 2 na 20 dagen gekregen.. Maar dat kwam vanwege de feestdagen dus dat was niet zo erg...
     
  16. AccessLink

    AccessLink I Made You Look

    Berichten:
    21
    Leuk Bevonden:
    0
    Misschien ligt het aan de uitgevers of althans de uitreikende instantie die wacht tot er zeker een aantal spellen zijn verkocht en wat over blijft gaan ze dan pas versturen:confused:

    Of wachten ze tot sommige spellen eerst op de markt dalen met een waardevermindering van minstens 25% :{
     
  17. soadrulezzz

    soadrulezzz Active Member

    Berichten:
    138
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wacht ook nog op SWAT, heeft iemand anders die hem gewonnen heeft hem al binnen?
     
  18. Mike

    Mike Curaçao

    Berichten:
    2.064
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb de adressen al doorgestuurd, het zou niet al te lang meer moeten duren.
     
  19. soadrulezzz

    soadrulezzz Active Member

    Berichten:
    138
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem nu nog steeds niet? sorry dat ik zo zeur maar is dit normaal?
     
    Laatst bewerkt: 27 jan 2004
  20. soadrulezzz

    soadrulezzz Active Member

    Berichten:
    138
    Leuk Bevonden:
    0
    Misschien kom ik een beetje zeikerig over, maar ik heb SWAT nog steeds niet en ik wil het zo graag spelen!
     

Deel Deze Pagina