harde schijf wissen

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door le_dion, 24 nov 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. le_dion

le_dion W00t!!

Leuk Bevonden:
    0
    harde schrijf wissen

ik heb de helpdesk gebeld omdat er iets mis was met mijn xbox ofzo. Toen hebben ze mij verteld dat er een code is om je HD leeg te maken. mijn vraag is of iemand deze code weet. De helpdesk kon mij niet helpen omdat hun systeem gecrashed was..
    MET DANK

2. Q-Dancer

Q-Dancer Guest

Een code!?! Dat kan ik me niet voorstellen, dus met een knoppen-combinatie zou je je harddisk moeten kunnen wissen? Of hoe bedoel je dat? Ik heb iig gen idee, misschien iemand anders die je er wat meer over ken vertellen :)

3. Neom

Neom Crazy Gamer.........

Leuk Bevonden:
    0
    Re: harde schrijf wissen

Dan moet je de helpdesk straks nog een keer bellen :confused:

4. err0r

err0r Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt: 24 nov 2003
  5. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Ahum, dat verhaal dat in die thread van err0r staat is dus niet waar. Staat ook wel in die thread zelf :)

6. le_dion

le_dion W00t!!

Leuk Bevonden:
    0
    Damn microsoft er is een code want een keer bood iemand mij die aan bij de help desk, maar die wees het af omdat alles dan reset. weet je en dan ben ik mijn save games kwijt.
    En nu wil ik hem en dan kan het niet rara wie heeft hem :p ?

7. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    Wat doet het niet meer?
    Wat je misschien beter kunt doen is om al je saves te redden is je Xbox naar Microsoft opsturen met de vraag of hun hem kunnen repareren en wel al je saves bewaren :)

8. le_dion

le_dion W00t!!

Leuk Bevonden:
    0
    maar ik heb geen garantie. ohja voor de mensen die denken wrf is er fout dan nou kijk. ik kan niet connecten met live ik doe het via direct of via hub doet het allebij niet :p wat het eerst wel deedt hij zegt dat hij een ppoe server vindt (ja ik weet wat het allemaal inhoudt ben geen n00bie meer ) maar ik heb ppoe aanstaan plus de gegevens.
    De helpdesk vindt het ook vaag maar je kent ze zeggen na een uur lullen en foutcodes door geven zeggen ze we bellen je terug nou ik denk het niet. dus ik bel laatst en ik zei er staat een melding bij me nickname met het probleem weet je miscien weten ze meer zegt ie ;Ik kan niet meer via nickname zoeken we hebben problemen met die computer gedoe snappen jullie het?
    Ik denk dat als ik xbox live opnieuw instal met alles standaardt dan moet ie het doen zoals in het begin altijd fijn gedaan veel gelived want na me router deedt ie het niet meer snik snik ik wil de code. . . . . . .

9. le_dion

le_dion W00t!!

Leuk Bevonden:
    0
    damn wat een verhaal zeg :p

/Mod Damn wat een nutteloze post zeg!

- Dioga

10. mvdstam

mvdstam Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    post deleted door me, myself and i ;)

11. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    En een waarschuwing voor mvdstam voor het misbruiken van mod-tags.

12. mvdstam

mvdstam Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    wa? moet je die code maar niet zo voor de hand laten liggen hoor, ik heb die ook per toeval ontdekt! In de FAQ staat trouwens niet dat je geen mod-tags mag gebruiken dus je hebt zojuist een waarschuwing aan mij gegeven op grond van...... NIX!

Zo, de post is weg, happy? :{

13. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Wie zegt dat alles in de FAQ beschreven moet staan? Ik kan jou een waarschuwing geven naar eigen oordeel, en die heb je in mijn ogen verdiend. Je krijgt van mij zo een e-mail.

We gaan weer on-topic.

14. le_dion

le_dion W00t!!

Leuk Bevonden:
    0
    PLZ ONTOPIC REAGEER EENS OP ME VBERHAAL

15. Pejannl

Pejannl Lan Guru

Leuk Bevonden:
    14
    Die code om je HD te wissen bestaat niet. Punt.

16. le_dion

le_dion W00t!!

Leuk Bevonden:
    0
    WEL PUNT want dat zij die mede werker van xbox hij zou hem voor me halen maar het systeem werkte niet maarr KIVE DOET HET AL LOLZZZ er was bij host naam Wanadoo gezet wat het eerst altijd deedt en nu deedt ik niks en viola hij doet het !! :D

17. mvdstam

mvdstam Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Zo closen maar :D:D:D

18. Tom Clancy

Tom Clancy Karpatenlonghond

Leuk Bevonden:
    1
    Ja want een harde schRijf (zie topictitel) bestaat natuurlijk niet.

19. Pejannl

Pejannl Lan Guru

Leuk Bevonden:
    14
    <grinnik>

Leuk gevonden... Ik heb de titel even gecorrigeerd. ;)

20. gerjan

gerjan Guest

Er is helaas geen code(tenminste niet voor het publiek), al dacht ik eerst het bewijs gevonden te hebben:

Maar na wat onderzoek te hebben gedaan vertelde iemand mij het volgende:

AFAIK this is a disk, not a code
    It's called the Hardware refresh disk and was released on the warez scene by (weggehaald)

Reformatting Xbox Hard Drive

--------------------------------------------------------------------------------

Examples and photos provided by XboxKing www.TheKingz.com

--------------------------------------------------------------------------------

If you call 1-800-4MY-XBOX and ask for it, level one will say it does not exist yet some have received this code from level 2 support after stating they receive the call customer service error in English only, rather than in multiple languages. The code is different for every Xbox and from what I can see there is no obvious way to figure out what the code is. The code does exist and may solve problems on some of the Xboxes out there. If you can get to the system status screen you should be able to enter the code.

Maar er is verder dus nog geen bewijs, het zijn allemaal speculaties

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina