En dan vond je mijn cynisch bedoelde opmerking waarin ik het woord machtswellusteling bezigde erg? Je speelt hierbij op de man en doet wel heel erg uit de hoogte? Wie ben jij om iemands beroep af te zeiken? Gooi je echt graag met vooroordelen? Wat weet jij van intelligentie? Wat beteken jij voor deze wereld?
Als je tijdens een discussie de ander niet als gelijkwaardig beschouwt dan kun je beter niks zeggen. Jouw verhaaltje zit al even vol vormen van subjectief woordgebruik als alle andere posts hier. Ik wilde niet meer op deze thread ingaan, maar als er met twee maten gemeten wordt dan irriteer ik mij daaraan.
Goed, nu inhoudelijk,
Onder een tulpstekkertje versta ik nog altijd de rood witte stereo kabels. Als ik het heb over een coaxkabel heb noem ik dat ook een coaxkabel.
Ik vraag me stilaan af waar dit over gaat? Het begon met een heel warrig verhaal over kabels in elkaar zetten en uiteindelijk gaat het over een scartkabel met daarop zowel een tulp als een coax uitgang. Is dat nu zo'n probleem?
Het is gewoon een misverstand, en iedereen praat inmiddels over niks omdat het eigenlijk alleen maar om miscommunicatie gaat. Als we nu eerst eens gaan lezen dan komen we misschien ergens.
Laatst bewerkt door een moderator: 9 dec 2003